prometeusz86 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam wymieniłem turbinę na używaną z tego samego silnika AVF tylko młodszą. Teraz mam problem że wystrzela mi po mocnym przyśpieszeniu (okolice 2.8 -3 tyś obr.) wąż gumowy w kształcie S (eski). Co może być powodem takiego ciśnienia? Proszę o odp. pozdrawiam
letallec Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dobrze podlaczyles przewody do gruszki, ktora steruje kierownicami?
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Moze ta zawleczka przy turbo już wyrobiona i nie trzyma po prostu węża:whistling:
Piotrek98igo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zly montaz,badz ta klamra zle zamontowana /uszkodzona
prometeusz86 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 raczej nie bo przy starej wszystko trzymało się.. Zaraz idę to jeszcze raz posprawdzać. Propo wężyków mogę prosić o jakiś schemat podłączen poszczególnych wężyków. Był bym wdzięczny!
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 to nic nie znaczy że przy starej sie trzymało, ruszyłes, moze nie umiejetnie to zdjąłeś i już nie trzyma
vauxhall95 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 tez mialem taki przypadek w awx,wyrobily sie blaszki na wezu,nadmieniam ze latwo i tanio tego weza dostac nie mozna.
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zatrzask przy sprezarce zle dziala. ALe mozesz rowniez sprawdzic czy turbo nie przeladowuje blok011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się