Yova Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam Mam problem z braniem oleju w moim ropniaczku. Ostatnio zaczął coraz bardziej na siwo kopcić i palić go coraz więcej, a dodatkowo w przewodzie IC znalazłem jakieś 100ml oleju ;/ Jako że kompresja jest ok, a profilaktycznie przy wymianie rozrządu wymieniłem uszczelniacze zaworowe wszystko wskazuje na turbo. Oprócz tego sztanga jest już wyrobiona i turbo często powyżej 3000-3200 wprowadza silnik w tryb awaryjny i przestaje dmuchać. Teraz pytanie 1) regenerować - 800-1000 zł ;/ 2) pogrzebać samemu? Znalazłem fajny temat na forum jak jeden z kolegów czyścił turbo, tylko jak z wymiana tulejek i wyważeniem ;/ 3) kupić na allegro za 400-600 zł używane turbo 4) kupić np. turbinkę od AWX a stara wywalić daleeeeeeeko? tylko wtedy trzeba pewnie mapę/program zmienić no i koszta jeszcze większe niż regeneracja starej? Dobrze myślę czy tu się mylę? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz.
MAGIC87 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jakbym miał zmieniac to wsadziłbym AWX. kasy troche wiecej ale usmiech na twazy bedzie:naughty:
Yova Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jakbym miał zmieniac to wsadziłbym AWX. kasy troche wiecej ale usmiech na twazy bedzie:naughty: Czemu trochę więcej? Liczysz z programem nowym? Bo z tego co wiem to na allegro AWX 700-1000 no i przejściówkę do tego a na razie mogę chyba jeździć na programie który mam teraz . ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- jakbym miał zmieniac to wsadziłbym AWX. kasy troche wiecej ale usmiech na twazy bedzie:naughty: Czemu trochę więcej? Liczysz z programem nowym? Bo z tego co wiem to na allegro AWX 700-1000 no i przejściówkę do tego a na razie mogę chyba jeździć na programie który mam teraz .
marcin248 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 mi chyba turbo afn pada bo kopci na niebiesko i pobiera troche ale puki co równo ciągnie (wirus142/323) na seriyjnych gratach nie wiem czy jak wsadze awx to obejdzie się bez korekty a wtryski jeszcze działają więc sięgając w przyszłość jak padą wtedy 216 i dopiero korekta co by sie nie bujać 2razy
adrian998998 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 WitamMam problem z braniem oleju w moim ropniaczku. Ostatnio zaczął coraz bardziej na siwo kopcić i palić go coraz więcej, a dodatkowo w przewodzie IC znalazłem jakieś 100ml oleju ;/ Jako że kompresja jest ok, a profilaktycznie przy wymianie rozrządu wymieniłem uszczelniacze zaworowe wszystko wskazuje na turbo. Oprócz tego sztanga jest już wyrobiona i turbo często powyżej 3000-3200 wprowadza silnik w tryb awaryjny i przestaje dmuchać. Teraz pytanie 1) regenerować - 800-1000 zł ;/ 2) pogrzebać samemu? Znalazłem fajny temat na forum jak jeden z kolegów czyścił turbo, tylko jak z wymiana tulejek i wyważeniem ;/ 3) kupić na allegro za 400-600 zł używane turbo 4) kupić np. turbinkę od AWX a stara wywalić daleeeeeeeko? tylko wtedy trzeba pewnie mapę/program zmienić no i koszta jeszcze większe niż regeneracja starej? Dobrze myślę czy tu się mylę? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz. Jak jestes z Bialego to tam mam czlowieka co Ci zalatwilby turbo zrobil przy okazji program a nie po allegro szukac jak na miejscu masz wszystko:) Tydzien temu na Vagu byłem u Was w Białym:) ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- WitamMam problem z braniem oleju w moim ropniaczku. Ostatnio zaczął coraz bardziej na siwo kopcić i palić go coraz więcej, a dodatkowo w przewodzie IC znalazłem jakieś 100ml oleju ;/ Jako że kompresja jest ok, a profilaktycznie przy wymianie rozrządu wymieniłem uszczelniacze zaworowe wszystko wskazuje na turbo. Oprócz tego sztanga jest już wyrobiona i turbo często powyżej 3000-3200 wprowadza silnik w tryb awaryjny i przestaje dmuchać. Teraz pytanie 1) regenerować - 800-1000 zł ;/ 2) pogrzebać samemu? Znalazłem fajny temat na forum jak jeden z kolegów czyścił turbo, tylko jak z wymiana tulejek i wyważeniem ;/ 3) kupić na allegro za 400-600 zł używane turbo 4) kupić np. turbinkę od AWX a stara wywalić daleeeeeeeko? tylko wtedy trzeba pewnie mapę/program zmienić no i koszta jeszcze większe niż regeneracja starej? Dobrze myślę czy tu się mylę? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz. Jak jestes z Bialego to tam mam czlowieka co Ci zalatwilby turbo zrobil przy okazji program a nie po allegro szukac jak na miejscu masz wszystko:) Tydzien temu na Vagu byłem u Was w Białym:)
Yova Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 Jak jestes z Bialego to tam mam czlowieka co Ci zalatwilby turbo zrobil przy okazji program a nie po allegro szukac jak na miejscu masz wszystko:) Tydzien temu na Vagu byłem u Was w Białym:) Turbinke od AWX juz mam Ale co do programu jak już podmienię turbinkę to się odezwę pewnie. Mi niestety w tym roku nieudało się dotrzeć na VAGa ;/ Ale ostatnio w Białym często są spociki więc pewnie sobie odbiję Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ---------- Jak jestes z Bialego to tam mam czlowieka co Ci zalatwilby turbo zrobil przy okazji program a nie po allegro szukac jak na miejscu masz wszystko:) Tydzien temu na Vagu byłem u Was w Białym:) Turbinke od AWX juz mam Ale co do programu jak już podmienię turbinkę to się odezwę pewnie. Mi niestety w tym roku nieudało się dotrzeć na VAGa ;/ Ale ostatnio w Białym często są spociki więc pewnie sobie odbiję Pozdrawiam
Yova Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Turbo od AWXa siedzi teraz pojeździmy i poobserwujemy czy wszystko ok. Tylko mam pytanie, gdyż mam wrażenie że autko jak by trochę lepiej się odpycha, czy to możliwe bez zmiany programu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się