RS Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Najpiękniejsze nadwozie jakie stworzono.... Stary kondon tygrysa, moja najwierniejsza suczka Aktualnie się tym poruszam jako ze mój BRD nawalił... B5 AJM 116KM, Rocznik 10/2000, Wyposazenie: -klimatronik -elektryczne szyby z przodu -wspomaganie -ABS -centralny z sterowaniem w kluczu -Parktronic -pompowane oparcia siedzen z przodu -ALU 16'' MODY: -Xenon (Ori klosze) -prawe lusterko od RS4 (ALU) -Hak -Alpine -Wymiana okladzin na drewno -Skorzana kierownica -Tempomat -Podłokietnik- co prawda z A6- ale daje rade Plany: -Radio 2-din- kosz już jest... -grzane stolki -odrestaurowanie nadwozia bo wygląda tragicznie po użytkowaniu przez siostrę - FIS- licznik 6- zegarowy....(juz tez jest, ale trzeba naprawic wyswietlacz i wiazke poprowadzic- manetka zalozona) PRACE: -258 000km- wymiana wycieraczek, czujnika cofania i listw dolnych w drzwiach (czesci ASO) -275 000km- wymiana tylnich tarcz, klockow, lozysk i rotorow ABS (czesci ASO) -285 000km- wymiana oleju i filtrow (Castrol 505.01/ 5W40, filtry ASO) -295 000km- wymiana rozrzadu (czesci ASO) Pierwsze foty po zakupie: Skorzana kierownica i drewniane dekory. NOWY ROZRZAD
Martinor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ładnie się prezentuje... Powodzenia w modach...
RS Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Panowie- mam taka sprawe. Wlasnie wybieram sie do ASO po czesci do wymiany rozrzadu, i powiedzieli mi przez telefon ze zaleca sie wymiane hydronapinacza tez ktory notabene prawie 5 stow kosztuje!!! I tak sie zastanawiam: co sie stanie jak go nie wymienie? Bo za same czesci (zestaw naprawczy- pasek/2 rolki, pompa wody, hydronapinacz) juz krzycza 1260 zeta bez kaucji za pompe.... Tylko nie mowcie mi zeby kupic cos innego - bo nie wchodzi w rachube- kupilem Audi i montuje Audi.
Wajsik86 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Myślisz,że audi robi części dla siebie? Dla oryginału produkują podwykonawcy więc po co płacić za kartonik skoro w środku masz dokładnie tą samą część?
RS Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Myślisz,że audi robi części dla siebie? Dla oryginału produkują podwykonawcy więc po co płacić za kartonik skoro w środku masz dokładnie tą samą część? No właśnie ze nie dokładnie te sama cześć. Przerabialem to już chyba z tysiąc razy, a i moja żona pracowała 7lat przy kontroli jakości w firmie produkującej części dla audi i BMW i innych oraz te same na wolny rynek, więc mi nie mów ze te części są identyczne. Co nie znaczy ze części bez znaczka audi są złe, ale z ich jakością różnie bywa, a ja nie mam ochoty na loteria.
slavko87 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 moj AJM mial na budziku 245 tys, bo rozebraniu rozrzadu macher pow ze trzeba hudronapinacz wymienic, po stanie stwierdzil ze to org, koszt ruvile to jakies 200pln albo mniej, i tak zrobisz na czesciach zamiennych 60tys wiec poco jakies ASO walic siano
RS Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 W sumie już zrobiłem. Hydronapinacz jednak był walniety. Teraz spokój na 120 000km Przy okazji sie okazało ze napinacz paska wielorowkowego jest walniety - normalnie ten plastik wyfrezowal w obudowie amortyzatora rowki. Sklecilem to jakoś, byle do wiosny- bo mi sie nie chce i nie mam kasy żeby to rozbierać.
Wajsik86 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Siedze w branży i moge powiedzieć tylko tyle,ze wszystko się psuje oryginały z izraela czy z chin,ina nie z canady tylko z czech.Prawda jest taka,że albo trzeba się znać i życ tym na bieżąco albo zaufać komuś kto ma z tym styczność na co dzień.Ja np nie kupuje do swojego auta lemfiego bo to juz nie to co kiedyś,w zawieszeniu mam duże zaufanie do meyle.Generalnie temat rzeka każdy ma inne doświadczenie i zdanie na ten temat.
RS Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 No racja ze to sie cały czas zmienia z ta jakością. Ja tez słyszałem o Meyle HD ze ciekawa opcja do zawieszenia- i tez sie sklaniam żeby jakby tak daleko było to wziąć je pod uwagę, bo jakosc ma byc lepsza od Audi. Auto ma aktualnie 295000km i wachacze są jeszcze orginalne, więc chyba nie jest z ich jakością tak zle? Wymienilem tylko rok temu końcówki drazkow na lema...
slavko87 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Teraz spokój na 120 000km czy 60 tys na rozrzadzie?
RS Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 120 000km, a hydronapinacz na 240 000km
slavko87 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 z tego co wiem jak auto wychodzi z fabryki to 1 rozrzad robisz po 120 tys a nastepny co 60 wiec nie wiem skad u Ciebie przy prawie 30tysiach i rozrzadzie wymienionym kolejne 120?
RS Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 bo jak auto mialo jeszcze 180 000km to chcialem go sprzedac i wymienilem rozrzad dla potencjalnego kupca, ale sie ze sprzedaza rozmyslilem, a teraz jeszcze tez by nie musial byc, ale od ostatniej wymiany minelo 5 lat, a guma nie jest wieczna wiec zdecydowalem sie na teraz. Tu fotka jak cieszy oko
slavko87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 ale nie wadzi czy Ty zrobiles przy 180 tysiach rozrzad a pozniej minelo 5 lat bo guma nie jest wieczna. Auto wychodzi z fabryki i 1 rozrzad robisz jak pyknie 120tys a kolejnie co 60 a nie jak mowisz ze masz spokoj na 120 kolejne:wink:
RS Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Pierwsze slysze- mam ksiazke serwisowa i w niej sa zalecenia co ile sie robi rozrzad i inne czynnosci serwisowe- na tyle samo wystarczaja orginalne czesci- jak sie spytasz w serwisie- wiec dlaczego mialbym czesciej sobie te robote robic? Dlaczego zapisy w ksiazce serwisowej mialyby byc inne od rzeczywistych wymagan?
slavko87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tak jak napisalem ze z tego co wiem, ja robie rozrzady na czesciach ruvile i macher z seata jak i vw powiedzieli ze co 60tys, ksiazeczki nie mam wiec nie wiem tego, skoro tak pisze w ksiazeczce to tak jest na czesciach ASO, z tad moje pytanie o te tysiace km:wink: teraz juz wiem
RS Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Ale podobno okresy zmian paska w silnikach sie różnią. Jaki masz dokładnie silnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się