ptasior127 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam mam pytanie czy ktos próbował zakładac turbo z zmienna geometria. Mam nową turbine od t4 151 km 2.5 tdi i tak sie zastanawiam czy jej nie załozyc. Teoretycznie część gorąca nie powinna byc za ciasna, ale nie wiem czy łopatki od vnt sie nie uszkodzą bo spaliny w silniku na PB mają wiekszą temp.
ptasior127 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zmienna geometrie czy dawke paliwa i zapłon ?
KICHOL Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Jak i czym chcesz poruszać kierownicami turbiny.....? Jak dla mnie sprawa silnie skomplikowana.
ptasior127 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Na poczatek fajnie było by chociaż wiedziec czy łopatki sie nie stopia i czy nie bedzie za ciasna jak dobrze pamietam to zmienna geometria jestr sterowana podcisnieniem wiec albo podcisnienie z kolektora albo pompka elektryczna podcisnienia np passat b3 z abs + zaworek sterowany zewnetrznym komputerem.
ptasior127 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Wolał bym jednak wiedziec czy taka turbo a w szczególności kierownice zmiennej geometri wytrzymają temp spalin. Szkoda było by stopic taką turbinke bo jak wiadomo do najtańszych nie nalezą
domialex Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 dobrze piszesz Turbo nie wytrzyma, spaliny za gorace. w prxeciwnym prxypadku juz dawno mielibusmy takie rozwiazanie w serii. chociaz powiem ci ze jest samochod na rynku gdzie jest VTG w benzynie...
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 w purchawce są turbiny z VTG, ale tam jest ceramika
domialex Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 odpowiedz za 100 punktow. ale tez dopiero od 997
ptasior127 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 czyli lipa. trzeba bedzie szukac innej turbiny bo robie zmiane silnika i mam do wziecia słupek 1.8t z kolektorami itd ale bez turbiny.
_evolution Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Ja podam sprawdzone informacje: turbosprezarka i kierownice wytrzymaja temperature spalin. wysterowac kierownice to zaden problem, ale jest jedno ale: podstawowymi roznicami miedze silnikiem diesla a OTTO ( zapłon iskrowy) jest to iz silnik otto zawsze pracuje na stechiometrycznej mieszance przez co generuje potezne ilosci spalin w odroznieniu od silnikow diesla przy tej samej mocy. Montujac VNT do benzyny pojawi sie problem przeladowywania mimo ustawienia kierownic w pozycje najmniejsze cisnienie, wiec musisz wstawic wastgate do regulacji cisnienia
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 czyli skórka za wyprawkę, nie ma najmniejszego sensu sie w to pchac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się