woltek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Witam, postanowiłem zakupić sobie moduł domykania szyb (bez potrzeby trzymania wciśniętego przycisku na pilocie) i jak mi go przesłali to zbaraniałem, dodali do niego instrukcje ale ona też mi nic nie podpowiada (mogę jej skan przesłać na maila), instrukcja dotyczy A4 ale nie ma wyszczególnienia na B6. Najbardziej mnie zatrzymał punkt o pompie centralnego zamka, w instrukcji ona się powinna znajdować w głębi błotnika na dole jest przykryty gąbką. No i tu sie nasuwają moje dwa pierwsze pytania: czy B6 ma ów pompkę a jak tak to gdzie sie ona dokładnie znajduje i jak sie do niej dostać? Znalazłem jeszcze instrukcje montażu tego modułu w Passacie B5 i tam wpina się moduł w drzwiach kierowcy pod centralny zamek, może tak to powinno być podłączone?(również dysponuje skanem tej instrukcji) Dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam.
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 pasat b5 i a4b5 to nie to samo co a4b6,tu musisz podpiąć ten moduł domykania szyb pod moduł w drzwiach kierowcy do niebiesko-biały kabel pin8 w czarnym złączu 12pin (sterowanie z wkładki drzwi) o ile po przytrzymaniu kluczem na zamykanie drzwi działa domykanie domykanie szyb.
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Czyli dobrze mi się wydawało że B6 nie ma pompy zamka centralnego? bo nigdzie takiego czegoś nie potrafiłem znaleźć. Domykanie szyb mi normalnie działa. Jak uda mi się rozebrać tapicerkę z drzwi to jeszcze się odezwę bo pewnie jeszcze jakieś problemy będą który kabel do czego podłączyć? Ale już Ci dziękuje za pomoc ---------- Post dopisany at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- Czyli dobrze mi się wydawało że B6 nie ma pompy zamka centralnego? bo nigdzie takiego czegoś nie potrafiłem znaleźć. Domykanie szyb mi normalnie działa. Jak uda mi się rozebrać tapicerkę z drzwi to jeszcze się odezwę bo pewnie jeszcze jakieś problemy będą który kabel do czego podłączyć? Ale już Ci dziękuje za pomoc
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Po zdjęciu tapicerki ukazał mi sie tylko podnośnik szyb, do niego mam się podłączyć? są w nim 4 kostki a w nich jest jedna co ma 12pin-ów, to w niej mam szukać tego niebiesko białego w pinie 8? Według instrukcji dołączonej do modułu (wychodzą z niego 3 kable) niebieski, czarny i czerwony. No i teraz który podłączyć gdzie? Może przesłać Ci tę instrukcje to ułatwi nam sprawę?
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 instrukcji nie posiadam,najpewniej to sprawdz kable które lecą od wkładki zamka do modułu, lub też miernikiem,znajdziesz kabel od zamykania to podając na niego długi sygnał to domkną się szyby,sterowanie minusem. jak by co to instrukcje na [email protected]
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Instrukcje już Ci wysłałem na maila, ta 12sto pinowa kostka co idzie do silnika z szyb to jest ta z wkładki z zamka, czyli trzeba się w nią wpiąć.
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 nie wiem czy to podepniesz w b6 bo ten moduł jest aktywowany plusem,chyba że przez dodatkowy przekaznik.(niebieski kabelek od modułu będzie na nim + jak go podepniesz pod wkładkę z minusem to wiadomo coś się wysypie)
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 miałeś rację to 8 pin w tej 12sto pinowej kostce, po podpięciu masy centralny sie zamknął a szyby zaczeły zamykać, no to idzie tam CZERWONY kabel, zostały jeszcze dwa... ---------- Post dopisany at 16:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- czyli musiałbym znaleźć kabel w którym w momencie zamykania centralnego pojawia się + i do niego podłączyć niebieski kabel? ---------- Post dopisany at 16:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- czyli musiałbym znaleźć kabel w którym w momencie zamykania centralnego pojawia się + i do niego podłączyć niebieski kabel?
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 ale to musi być impuls czy napięcie musi być podczas całego procesu zamykania szyb? impuls powinien znaleźć się na obwodach do zamka w drzwiach chyba? ---------- Post dopisany at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany at 17:39 ---------- ale to musi być impuls czy napięcie musi być podczas całego procesu zamykania szyb? impuls powinien znaleźć się na obwodach do zamka w drzwiach chyba?
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 impuls masy do momentu domknięcia (ok.25sek na domknięcie szyb - standardowo)
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 No to ten impuls (-) daje ten moduł po czerwonym kabelku wpiętym w ten 8 pin, teraz potrzebny jest impuls do modułu (+) który spowoduje nadanie wcześniejszego. Zakładasz że nie da sie tego modułu zamontować w b6? bo vagiem raczej w module komfortu tego też nie idzie zmienić:/
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 vagiem ustawisz tylko jak będziesz trzymał na pilocie cały czas zamykanie to szyby domknie.
woltek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 takie coś to mam teraz, napisałem do firmy która mi sprzedała ten moduł, okazało się że wysłali mi zły, heh, teraz czekam bo mają do mnie dzwonić z wyjaśnieniami. W raze czego to napisze jak się sprawa rozwiązała. Dziękuje za pomoc i miłego majowego weekendu życze. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- takie coś to mam teraz, napisałem do firmy która mi sprzedała ten moduł, okazało się że wysłali mi zły, heh, teraz czekam bo mają do mnie dzwonić z wyjaśnieniami. W raze czego to napisze jak się sprawa rozwiązała. Dziękuje za pomoc i miłego majowego weekendu życze.
krzysiekml Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 a no właśnie :facepalm:nie lepiej założyć jakiś alarm z komfortem?
woltek Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 A więc tak: moduł jest dobry, tylko instrukcja zła (to już wcześniej wiedziałem) musze teraz tylko wykombinowac skąd teraz wziąć impuls (i to 12v bo mniejszy nie zadziała) w momencie zamykania centralnego? masz może jakiś pomysł? ---------- Post dopisany 02-05-2012 at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 21:59 ---------- moduł kosztował mnie 40zł a alarm już mam, moduł jest dobry tylko sprzedawca jeszcze nie montował go w B6, musze znaleźć w momencie zamykania centralnego albo impuls + 12v albo impuls - ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- moduł kosztował mnie 40zł a alarm już mam, moduł jest dobry tylko sprzedawca jeszcze nie montował go w B6, musze znaleźć w momencie zamykania centralnego albo impuls + 12v albo impuls -
krzysiekml Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 alarm to jaki masz? jak nie fabryczny to może nim byś wysterował ten moduł
woltek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2012 alarm jest fabryczny, zastanawiałem się już nad podpięciem tego modułu pod alarm tak jak i bod awaryjne (w sensie jak zamykam auto to awaryjne światła się zaświecają) bardzo dobry kontakt jest z tym sprzedawcą, doszliśmy już do tego że musi wydłuży czas podawanego sygnału przez moduł bo sie szyberdach do końca nie zamykał i udało mi się znaleźć obwód który daje impuls przy zamykaniu centralnego w granicach od 6V do 8V i facet sie postara zrobić moduł który do sterowania potrzebuje właśnie takie napięcie a nie 12V, prześle mi go za free a poprzedni moduł zostaje u mnie, w Niedziele ma nad tym pokombinować, zobaczymy co z tego będzie? ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:42 ---------- A tak przy okazji, znasz się może na radiu w chorus II? bo nie gra mi głośnik przy kierowcy, zamiast niego gra mi tylko głośnik pod szybą (sopran) zmienia się to vagiem o ile sie nie myle, tylko który kanał i jakie kodowanie? hehe z alarmem w sumie też mam problem bo gdzieś mi znikł sygnał dźwiękowy, vag wykrywa błąd w tym układzie. ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ---------- A tak przy okazji, znasz się może na radiu w chorus II? bo nie gra mi głośnik przy kierowcy, zamiast niego gra mi tylko głośnik pod szybą (sopran) zmienia się to vagiem o ile sie nie myle, tylko który kanał i jakie kodowanie? hehe z alarmem w sumie też mam problem bo gdzieś mi znikł sygnał dźwiękowy, vag wykrywa błąd w tym układzie. ---------- Post dopisany 08-06-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2012 at 22:47 ---------- Rozwiązałem całkowicie problem!!! Dla wszystkich którzy szukają odpowiedzi na temat domykania szyb w audi bez potrzeby trzymania wciśniętego przycisku na pilocie, nie ma takiej opcji fabrycznie w A4 B5/B6, VAG tu też nic nie pomoże, trzeba dokupić osobny moduł. Na allegro jest porządny facet który sprzedaje takie cudeńka, cena jest banalna montaż jeszcze łatwiejszy a w razie ewentualnych problemów kontakt ze sprzedawcą jest doskonały. Szukajcie na allegro użytkownika zaruwa81 Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się