lukaszk140193 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 miałem podobny problem ale jak silnik byl zimny to przy ruszaniu to samochód drżał. powodem może być coś ze sprzęgłem lub poduszka pod silnikiem
davidovv Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 jak klikniesz to sie powiększy
m3e30 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 mam takie pytanie jak silnik unosi sie do góry podczas ruszania do przodu przy zaciągniętym ręcznym przy dodawaniu gazu na luzie lakko drży całe auto. Caly czas tłumik drży na luzie po dodaniu gazu i obrotach około 1000 wszystko jest ok podczas jazdy gdy zmieniam bieg na wyższy i szybko puszcze sprzągło autem zatrzęsie (nie potrafie tego opisać dokładnie) ostatnio jak stałem na swiatłach to strasznie się trzęło w środku znaczy lewarek zmainy biegów i kierownica. Jak wcisne sprzęgło do połowy to czuć jak coś pulsuje. MAm nadzieje że to nie dwumasa Nie ma co na to reagować to są auta z dużymi przebiegami i po licznych kolizjach. Moje zdanie sprzedaj i kup nowsze! te modele tak mają tylko to zależy od kierowcy jak to czuje hehe
Tommy Gun Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Przy ruszaniu rolę amortyzatora pełni też grzybek znajdujący się po środku, tzw. odbijak. Wiele osób wymienia tylko poduszki a zapomina o nim. Rola jest taka że niweluje przemieszczanie silnika przód-tył... Mimo wszystko warto by było, wyjaśnić tę sprawę do końca. Ciekawie czy ktoś brał pod uwagę aktualny soft i czy na przykład po wgraniu virusa szarpanie ustępowało...
davidovv Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 mam kupiony grzybek ale jego nie idzie wymienic bez zdejmowania zderzaka a czy te logi coś wam mówią czy wszystko ok ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- mam takie pytanie jak silnik unosi sie do góry podczas ruszania do przodu przy zaciągniętym ręcznym przy dodawaniu gazu na luzie lakko drży całe auto. Caly czas tłumik drży na luzie po dodaniu gazu i obrotach około 1000 wszystko jest ok podczas jazdy gdy zmieniam bieg na wyższy i szybko puszcze sprzągło autem zatrzęsie (nie potrafie tego opisać dokładnie) ostatnio jak stałem na swiatłach to strasznie się trzęło w środku znaczy lewarek zmainy biegów i kierownica. Jak wcisne sprzęgło do połowy to czuć jak coś pulsuje. MAm nadzieje że to nie dwumasa Nie ma co na to reagować to są auta z dużymi przebiegami i po licznych kolizjach. Moje zdanie sprzedaj i kup nowsze! te modele tak mają tylko to zależy od kierowcy jak to czuje hehe tylko że jak kupiłem to tak nie było myślałem że to po wymianie plecionki jakieś naprężenia czy coś ale jak ściągne rure z turbiny nadal drży
maniek233 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 tak sledzę wątek i o jaki grzybek chodzi?
davidovv Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 odpowiedz w kółku (3 śruby klucz 13) z możliwością regulacji żeby się silnik nie podnosił za wysoko ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2012 at 19:54 ---------- czy te logi są dobre czy mam przyczyny szukać w silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się