Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG do TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie przy 1.8TFSI, Pb pali od 1,5 do 2,8 litra.

Opublikowano

I do tego z 10 LPG? Jaka masz instalka, podzespoły? 

Opublikowano
  W dniu 13.10.2018 o 18:45, piter85 napisał(a):

Dokładnie. Zapewne wyssane z palca 

Rozwiń  

A Ty robiony miękką fają?

Było pisane w tym temacie.

Opublikowano
  W dniu 14.10.2018 o 05:23, dami8705 napisał(a):

I do tego z 10 LPG? Jaka masz instalka, podzespoły? 

Rozwiń  

Stag 400DPI, gazu w trasie nawet od 8 do 12 w mieście.

Opublikowano
  W dniu 14.10.2018 o 07:40, k232 napisał(a):

A Ty robiony miękką fają?

Było pisane w tym temacie.

Rozwiń  

Kolego, po pierwsze - to co było napisane mało mnie interesuje bo sam doskonale wiem ile tankuje, a ludzi często piszą to co słyszeli od kolegi kolegi. Po drugie - tylko bardzo słabi ludzie obrażają innych na każdym kroku. To była ostatnia odpowiedź na Twojego posta. Od tej pory będę Cię tylko ignorował...

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dzięki za info. Czyli nie wychodzi tak zle

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja instalacje zrobiłem w Radomiu i powiem tak. Cały czas bym problem na vcds że za wysokie ciśnienie paliwa na listwie paliwowej. Jak wyłączyłem gaz i jeździłem na benzynie tego problemu nie było. Podczas użytkowania spaliło 2 sterowniki od gazu, instalacja ma 3 lata już. Teraz trochę się zacząłem bawić w zwiększanie mocy i gaz wytrzymywał do 200ps dalej wywalało epc i musiałem się zatrzymać wyłączyć gaz zapalić jeszcze raz i tyle. Pierwsza sonda lambda cały czas się przepala, więc to dodatkowy koszt. A i jeszcze jedno ten badziew kosztował mnie 4k. Teraz próbuje się umówić na wycinkę tego bo mam dość takiego szmelcu.

Opublikowano

Jacy fachowcy taka instalacja :P

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
  W dniu 28.07.2020 o 14:09, Popek113 napisał(a):

Ja instalacje zrobiłem w Radomiu i powiem tak. Cały czas bym problem na vcds że za wysokie ciśnienie paliwa na listwie paliwowej. Jak wyłączyłem gaz i jeździłem na benzynie tego problemu nie było. Podczas użytkowania spaliło 2 sterowniki od gazu, instalacja ma 3 lata już. Teraz trochę się zacząłem bawić w zwiększanie mocy i gaz wytrzymywał do 200ps dalej wywalało epc i musiałem się zatrzymać wyłączyć gaz zapalić jeszcze raz i tyle. Pierwsza sonda lambda cały czas się przepala, więc to dodatkowy koszt. A i jeszcze jedno ten badziew kosztował mnie 4k. Teraz próbuje się umówić na wycinkę tego bo mam dość takiego szmelcu.

Rozwiń  

A jakie graty LPG masz wsadzone? 

 

Podobno najlepiej ogarnia te silniki KME Sky Direct. 

Opublikowano
  W dniu 10.01.2021 o 20:51, Jericho napisał(a):

A jakie graty LPG masz wsadzone? 

 

Podobno najlepiej ogarnia te silniki KME Sky Direct. 

Rozwiń  

Reduktor magic power i duże czerwone wtryski. Grubsze przewody z baku do reduktora i grubsze do wtrysków

Opublikowano

u mnie 1.5l pb + 10lpg instalacja KME

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  W dniu 8.10.2018 o 12:24, piter85 napisał(a):

Ja jeżdżę od 65000km w LPG w TFSI. Filtry wymieniałem wczoraj. 8zł + 40zł za filtry. 30 minut roboty na spokojnie wieczorkiem. 
Instalka 400DPI z autoadaptacją z OBD, po mojej stronie wymaga tylko sprawdzania korekt raz na jakiś czas czy się nie rozjeżdża. Moim zdaniem, nie ma znaczenia kto ile robi km dopóki robi tyle, żeby instalacja mu się zwróciła. Mi zwróciła się po ok 22000km. Rachunek jest prosty...

Rozwiń  

 Podpowiesz kolego jak się genralnie jak sprawdza poza oszczędnością?? Jakieś awarie sond np?? Będę bardzo wdzięczny 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...