Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam znalazlo mi pare bledow czy ktos moze napisac co oznaczaja ? jeden to cos z czujnikiem plynu chlodzacego tylko ktory? z gory dziekuje i pozdrawiam

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 557 H

Component: 2.0L R4/5VS 0002

Coding: 0011501

Shop #: WSC 63351

3 Faults Found:

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04275

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 L

Component: A4 Klimaautomat 1116

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul RDW 0416

Coding: 01101

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00011

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 L

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36

Coding: 00000

Shop #: WSC 21023

WAUZZZ8E33A319860 AUZ6Z0B0463257

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0604

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BD

Component: Komfortgerát TBF 1411

Coding: 06730

Shop #: WSC 63351

6 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01573 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Left Rear

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 195 C

Component: symphony II NP2 0151

Coding: 01001

Shop #: WSC 63481

No fault code found.

Address 76 -------------------------------------------------------

Controller: 8Z0 919 283 A

Component: Parkingsyst. A4 RDW D09

Coding: 00104

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Czy masz w tej chwili jakiś problem z chłodzeniem?

Jeżeli nie, to skasuj błędy, przejedź z 500km i wklej tutaj, to co Ci wyskoczy - wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.

Opublikowano
Czy masz w tej chwili jakiś problem z chłodzeniem?

Jeżeli nie, to skasuj błędy, przejedź z 500km i wklej tutaj, to co Ci wyskoczy - wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.

---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ----------

tak problem jest taki ze odrazu po uruchomieniu samochodu wlacza sie wentylator od chlodnicy i silnik niechce sie rozgrzac do 90 stopni znaczy sie rozgrzewa sie ale bardzo pozno okolo 10 kilometrow przejechalem i dopiero bylo 90 stopni i przedtem check engine swiecilo ale zgasnelo na drugi dzien

Opublikowano

Odnosnie 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

Sprawdz jakie masz koretky mieszanki, blok pomiarowy 032. Pamietaj, ze po skasowaniu beledow beda tam zera.

Opublikowano

a wie ktos czy ten czujnik (16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High) to niejest przypadkiem ten za silnikiem przy podszybiu ? taki zielony czujnik zblokowany na zawleczke /spinke ?

Opublikowano
a wie ktos czy ten czujnik (16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High) to niejest przypadkiem ten za silnikiem przy podszybiu ? taki zielony czujnik zblokowany na zawleczke /spinke ?

Po prawej stronie, jak stoisz przed samochodem, na dolnej rurze wody wychodzącej z chłodnicy.

Opublikowano
a wie ktos czy ten czujnik (16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High) to niejest przypadkiem ten za silnikiem przy podszybiu ? taki zielony czujnik zblokowany na zawleczke /spinke ?

Po prawej stronie, jak stoisz przed samochodem, na dolnej rurze wody wychodzącej z chłodnicy.

a jai ten czujnik ma numer zebym go mogl kupic ?

---------- Post dopisany at 12:53 ---------- Poprzedni post napisany at 12:53 ----------

a wie ktos czy ten czujnik (16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High) to niejest przypadkiem ten za silnikiem przy podszybiu ? taki zielony czujnik zblokowany na zawleczke /spinke ?

Po prawej stronie, jak stoisz przed samochodem, na dolnej rurze wody wychodzącej z chłodnicy.

a jaki ten czujnik ma numer zebym go mogl kupic ?

---------- Post dopisany 07-05-2012 at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2012 at 12:53 ----------

Odnosnie 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

Sprawdz jakie masz koretky mieszanki, blok pomiarowy 032. Pamietaj, ze po skasowaniu beledow beda tam zera.

a czy te korekty moga miec cos wspolnego z tym ze mam instalacje LPG ?

---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:17 ----------

Odnosnie 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

Sprawdz jakie masz koretky mieszanki, blok pomiarowy 032. Pamietaj, ze po skasowaniu beledow beda tam zera.

a czy te korekty moga miec cos wspolnego z tym ze mam instalacje LPG ?
Opublikowano

kurde wymienilem ten czujnik na dolnym wezu od chlodnicy i wentylator ten po prawej od kierowcy dalej sie kreci , malo powiedziane ze kreci on wyje jak wsciekly nawet na zimnym silniku rano zaraz po odpaleniu samochodu , wie ktos co to moze byc ?

Opublikowano

u mnie np ten wentylator jak patrzę z przodu na auto to wciąż się kręci. Czy auto zimne czy nie zawsze się kręci. I niby tak jest dobrze. Natomiast ten z lewej włącza się jak załączysz klime albo auto się Zagrzeje. Ale to potrzeba czasu. Jak kupiłem auto to chciałem go Zagrząc i nici. Chodził ok godz i wentylator się nie załączyl. Ale na krótko podłączyłem to działa.

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ----------

a jeżeli kręci i wyje to wisko jest zepsute pewnie. Idzie to sprawdzić samemu jeżeli będzie dobre to jak przytrzymasz śmigi i drugi odpali to nie będzie się kręcił. A jak jest zepsuty to Ciężko ci będzie go zatrzymać. Uważaj na ręce. Jak coś źle napisałem to Proszę mnie poprawić.

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ----------

a jeżeli kręci i wyje to wisko jest zepsute pewnie. Idzie to sprawdzić samemu jeżeli będzie dobre to jak przytrzymasz śmigi i drugi odpali to nie będzie się kręcił. A jak jest zepsuty to Ciężko ci będzie go zatrzymać. Uważaj na ręce. Jak coś źle napisałem to Proszę mnie poprawić.

Opublikowano

hmm a czy jesli by bylo zepsute wisko to czy by sie wylaczalo bo to sie wylacza po jakims czasie ,czy moze caly czas by krecilo ? no i dlaczego jest ten blad od czujnika ?

mam pytanie na jakim blocku w silniku 2,0 ALT mozna sprawdzic vagiem temp bo w engine i 07 niemam nic ?

jakie blocki przeskanowac w 2,0 ALT ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...