mlodyy Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 turbo źle wyczyszczone i tyle, kup strzykawkę załóż na gruszkę i zobacz czy sztanga chodzi płynnie czy sie przycina
Szati 1991 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 mam ten sam problem i męcze się tylko z tym autem... caly czas odcina turbine jak gwaltownie gaz nacisne albo jak juz chodzi turbina to tak powyżej 3 tyś zaczyna sie wylączać i wlączać a pisalem o vaga czy ktoś nie ma żeby podpiąc to z ololic rzeszowa nkt nie odezwal się ;/
adasio13 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 sztanga chodzi płynnie. nie wiem co rozumiesz przez słowo szuranie, ja określiłbym to bardziej jako taki gwizd, świst. jak najszybciej znaleźć tą nieszczelność?
Malinek110 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 nieszczelność to poprostu albo dziura w dolocie lub niedociagnieta opaska. Muszisz przepatrzyc cały dolot tam gdzie nieszczelnośc bedzie widoczny olej.
adasio13 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 a dolot to ta gruba rura od intarcoolera do kolektora i na dole od turbiny do intercoolera? (ta na dole to połączona taką metalową przy zderzaku)
Malinek110 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 tak dokładnie o to chodzi sprawdz dokładnie:)
adasio13 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 a jeszcze takie pytanko, czy przez ta niszczelnosc bedzie slabszy i wiecej palic? Bo takie odnosze wrazenie
mlodyy Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 mocy może mieć mnie ponieważ ucieka to co sprężarka napompuje, i powinie kopcić
Malinek110 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Tzn powiem tak bedzie słabszy bo pracuje na bogatej mieszance bo dawka jest obliczona w przepływce a za przepływką powietrze gdzieś ucieka wiec mozesz odczuc wieksze spalanie bo jest niewłasciwe.
adasio13 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 ok dzieki panowie napisze jak cos znajde. Pozdrawiam
luakszd21 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 jesli miałeś twardy pedał hamulca to może byc to pompa vacum. Tak było u mnie
michail55 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 a to sie ima z tym za np uszczelka walnieta jest na vacum bo tak jest u mnie a nie mam twarde pedalu hamulca
boniek79 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Mam podobny problem w moim audi . Przy 3000 obrotów traci moc po kolejnym odpaleniu jest okej. kolega podłączył VAGa wykazało przeładowanie turbo i przechodzi w tryb serwisowy . Kolega stwierdził uszkodzony zawór n75 . Zawór odnalazłem zauważyłem że przy włączonym zapłonie zawór tyka . Czy powinien tykać i czy na pewno przyczynom braku mocy jest winien zawór n75 . ZA POMOC SERDECZNE DZIĘKI
Rafal1988Lodz Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 sprawdzcie waz od dolu wychodzacy z turbo lubi pekac. Tez mialem przeladowania turbo. Myslalem ze turbo walniete a okazalo sie waz pekl na 10cm i bylo slychac swist jak w jakims V6:D ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ---------- sprawdzcie waz od dolu wychodzacy z turbo lubi pekac. Tez mialem przeladowania turbo. Myslalem ze turbo walniete a okazalo sie waz pekl na 10cm i bylo slychac swist jak w jakims V6:D
michail55 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja mam podobny problem w golfie 3 1z/ahu sfista mi turbawka, cyka n75, i nie ciagnie wcale
Malinek110 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 N75 ma tykać bo jest to elektrozawór. Po podaniu napiecia na piny wytwarza sie pole elektromagnetyczne przyciagajace tłoczek w zaworku. Dlatego słychac klik. Radze podmienic N 75 jak jezdziłem na padnietym i przez to zabrudziłem turbo do tego stopnia ze całkowicie zapiekło łopatki kazde przyspieszenie notlauf.Wyczysciłem turbo wyciąłem kata nowy N75 nowe wezyki i autko asfalt zrywa prawie dosłownie;)
michail55 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja slyszalem ze jak cyka to znaczy ze sie konczy i ze to wlasnie spowodowane jest wycieraniem sie wewnatrz membranki pozatym opisywalem jego regeneracje i wiem mniej wiecej o co biega he co do lopatek to musze sprawdzic kata zamienic na rure. sam czysciles turbo??
Malinek110 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 mam 19 lat i własnie skończyłem tachnikum turbo robiłem sam z młodszym bratem niech sie uczy.Sam dasz rade ale ktoś do pomocy sie przyda;p
adasio13 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Panowie u mnie n 75 jest ok, dolot szczelny, intercooler też, turbina czysta, wężyki wymienione.. mechanik załamuje ręce, ja też a turbo dalej rozłącza... co dalej? ---------- Post dopisany 03-06-2012 at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2012 at 20:51 ---------- witam. panowie po problemie. okazało się że turbina jest znowu zabrudzona.. po czyszczeniu wszystko ok. tylko teraz nie wiem gdzie leży problem, czy mechanik, który za pierwszym razem czyścił, to czy naprawdę z ręką na sercu ją solidnie wyczyścił, czy też jest gdzieś coś nie tak, że po ok miesiącu czasu turbina znowu się zabrudziła.. co obstawiacie? może to być wina zapchanego katalizatora?
rookie Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Panowie u mnie n 75 jest ok, dolot szczelny, intercooler też, turbina czysta, wężyki wymienione.. mechanik załamuje ręce, ja też a turbo dalej rozłącza... co dalej?---------- Post dopisany 03-06-2012 at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2012 at 20:51 ---------- witam. panowie po problemie. okazało się że turbina jest znowu zabrudzona.. po czyszczeniu wszystko ok. tylko teraz nie wiem gdzie leży problem, czy mechanik, który za pierwszym razem czyścił, to czy naprawdę z ręką na sercu ją solidnie wyczyścił, czy też jest gdzieś coś nie tak, że po ok miesiącu czasu turbina znowu się zabrudziła.. co obstawiacie? Ja obstawiam PSJ + możliwy zły stan wtrysków (polewają więcej paliwa niż trzeba) + możliwy zatkany katalizator (o ile go jeszcze masz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się