wilku213 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Jak w temacie, jak sprawdzić, czy przepływomierz jest sprawny? Brak dostępu do VAG-a. Czy jeżeli przy odpalonym silniku podniosę maskę i odepnę kabel od przepływomierza i zmienią się obroty silnika, zacznie się dusić, to przepływomierz jest sprawny? auto to b5 1.8 20V Pozdrawiam.
Magicbattle Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 tak na sluchy czy na oko to nic nie zbadasz lepiej pod kompa sie polaczyc albo blad wywali albo zrobic logi.. jakie masz objawy?
wilku213 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 No generalnie falujące obroty. Przepustnica po czyszczeniu i adaptacji. Więc zacząłem się zastanawiać nad przepływomierzem. Może inaczej, podpowiedzcie mi, co jeszcze warto sprawdzić odnośnie falujących obrotów?
Woyciech13 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Miałem kiedyś nie dociśniętą wtyczkę od wiązki elektrycznej dochodzącej do przepływomierza i obroty falowały nawet na biegu jałowym.
Onkel Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Przy nie dopiętej wtyczce wywaliłby błąd. Odepnij przepływke przejedź się i zobaczysz czy jest lepiej i czy coś się zmieniło.
motor144 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Sprawdzanie przepływki bez VAG-a to strata czasu i zero efektu. Jak falujace obroty to najpierw szczególowe i dokładne sprawdzenie szczelności całego dolotu( zwłaszcza odmy olejowej) a potem ewentualnie czyszczenie i prawidłowa adaptacja przepustnicy ( najlepiej VAG-iem).
dies Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 A jeśli po odpięciu przepływki auto staje się żywsze? Chodzi o bardziej żwawe wkręcanie się na obroty i lepsze przyspieszanie od dolnego zakresu obrotów. Możemy wtedy mówić o padniętej przepływce?
uris Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 W tedy jest wysoce prawdopodobne że przepływka padnięta z tym że na jałowym mogą falować obroty włącznie z gasnącym silnikiem .
dies Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Obroty falują tylko przez jakiś czas. Mniemam, że nagrzanie silnika robi tu swoje. Nie miałem jeszcze problemu z gasnącym silnikiem. Zauważyłem też u siebie problem z klimą. Gdy jest włączona i przepływka jest wpięta to silnik dostaje POTĘŻNEGO muła. Na odpiętej przepływce tego nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się