adi_1988 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Witam posiadam audi a4 b6 1.9 tdi po czipie turbo regenerowałem pół roku temu. Od kilku dnia audi zaczeło coś wariować. odpala i po chwili gaśnie chyba że mam obroty powyżej 3,5 tys obr. wtedy autko jezdzi dobrze. popuszcze z gazu i zaraz spadek mocy zaczyna sie dławić zbiera sie bardzo powoli i dopiero jak jakimś cudem dociągne do 3,5tys obr to autko aż wciska w fotel. Z gasze odpale zgasze i tak pare razy pofaluje na obrotach i jest dobrze wczoraj jezdziłem cały dzień i nic wszystko gra .Dzisiaj po odpaleniu też wszystko git po przejechaniu około 5kilometrów znowu zaczeło wariować przygasać kopcił i brak mocy odstawiłem auto na około 3h po odpaleniu wszystko gra. Podłączyłem autko do kompa i przy sprawdzaniu tam jakimś nie wiem nie znam sie na tym ale jak wskoczyło na kompie INTAKE MENIF. FLAP cH.- OVER VALVE N239 auto gasnie. Prosze o pomoc bo teraz jest git lecz nie wiem co bedzie jutro.
fistach Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Sprawdź oporność zaworu N239. Oporność powinna mieścić się w granicach 30-40 omów. Zawór powinien się znajdować obok wtyczki od przepływomierza, na obudowie od filtra powietrza.
adi_1988 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Sprawdziłem było 35 omów. Więc to chyba nie to Prosze o następne wskazówki podkreślam że teraz z autem nic sie nie dzieje
student123 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Mam identyczny problem ze swoim Audikiem i nie wiem co się dzieję. Jeśli mógłbym prosić o pomoc w sprawie.
piotrsob1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Objawy typowe dla przycinającego się ( nie domykającego się) zaworu EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się