imr_pl Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 witam , jak w temacie , po zwiększeniu obrotów wspomaganie działa prawidłowo , dodatkowo przy kręceniu kierownicą słychać stuki ( mechanik twierdzi że uszkodzona jest maglownica) , kierownica podczas jazdy na wprost jest lekko odchylona w prawo. pozdrawiam Norbert
supi9 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Jeżeli przy większych obrotach działa, to oznacza, że wówczas dopiero trafia wystarczające ciśnienie do maglownicy. No nie wiem, ale zanim bym dał magiel do regeneracji to bym się zastanowił nad drożnością układu - chodzi mi o to czy nigdzie nie jest przytkane ( przez jakieś brudy, opiłki lub po prostu zagniecione ). Jeżeli pompa jest cicha i pracuje normalnie to raczej nie jest problemem. Mechanik może mieć rację, ale najtańszy sposób to przepłukać układ, sprawdzić drożność, zalać nowym minerałkiem i mieć nadzieję, że będzie ok. Gdy nic to nie da - no cóż, będą większe koszty.
Fr0styyy. Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Zobacz jak ma się ten mały filtr/sitko w zbiorniczku, czy nie lata na boki, czy dobrze jest na dole zamocowane?
sajmon8526 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku?
supi9 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 NIe sądzę aby sitko mogło cokolwiek przytkać. Ono filtruje płyn idący chłodnicy oleju ( ta rurka przed chłodnicami na wysokości przedniego zderzaka ) do pompy. Takie zachowanie w/g mnie sugeruje iż, jeżeli np nic nie jest przytkane to jakiś zaworek ciśnienia ( może w maglownicy - nie rozbierałem jej ) zawiesza się. Świerzy olej może przepłukać układ i może być poprawa.
cacek89 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku? sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales
sajmon8526 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 nie nie ja problemow z pompa nie mam ale to sitko lata mi na boki i nie widze zabradzo jak ma byc zamocowane ale pogrzebie i poprubuje:wink: dzieki za info...
Arturoo Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku? tak ,powinno być zamocowane ,a nie luźne a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku? sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales tak by było na pewno 1)zmień płyn- przepłucz układ , 2)spróbuj zamienić wąż między maglem ,a pompą
yamahayzfr13 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Siema, od niedawna mam ten sam problem ze wspomaganiem. Jeszcze nie myślałem nad tym ale pierwsze co mi przychodzi do głowy to pompa wspomagania bo to jednak ona daje ciśnienie a jakby bylo cos zatkane to nawet na wiekszych obrotach byly by problemy
imr_pl Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 odnośnie pompy - przy skrajnym położeniu kierownicy - wyje dosyć głośno i traci moc
yamahayzfr13 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 polecam do przeczytania ten temat gdzie tez jest napisane o wspomaganiu i naszym problemie: http://a4-klub.pl/showthread.php?234725-Przew%F3d-maglownicy-pytanie!! ---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ---------- polecam do przeczytania ten temat gdzie tez jest napisane o wspomaganiu i naszym problemie: http://a4-klub.pl/showthread.php?234725-Przew%F3d-maglownicy-pytanie!!
sajmon8526 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku? sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales Tomek dzieki za podpowiedz:Dporadziłem sobie z tym sitkiem:) siedzi juz na swoim miejscu:)
cacek89 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 sajmon8526 a wczesniej jak ci to sitko latalo to ci plyn sie pienil pewnie no nie?
sajmon8526 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 nie pieniło sie ani nic innego sie niedziało.Ale rozszczelniła mi sie przekładnia która ma jutro do mnie przyjsc po regeneracji a przy spuszczaniu oleju zauwazyłem ze to sitko wyskoczyło z prowadnicy i ze lata jak chce.wiec dlatego sie zapytałem jak ono powinno byc zamocowane:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się