stomi Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 :hi:Poproszę o zbadanie stanu auta, zastanawia mnie szczególnie czy wartości doładowania w 115 nie są zbyt niskie i ogólne przejrzenie motorowni bo trochę remontów zostało porobionych. Log (0 - 034,118,120) Log (1 - 004,020,115) Log (2 - 001,002,003) Log (3 - 031,032,033)
grzes1150 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Wszystko wydaje się być ok. Jak nie duży przelot to walił bym wirusa
stomi Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 Dzięki. Przymiarki do wirusa są tylko najpierw technicznie muszę doprowadzić go do ideału. I tu jeszcze takie błędy mi się pojawiają i nie mogę sobie z nimi poradzić: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal /sprawdzałem oporność i jest na poziomie 950 czyli powinno być ok? P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Z termostatem nie ma żadnego problemu więc się nie przejmuje. A reszta związana z nastawnikiem wałków rozrz i cholera wie co mu dolega, po głowie mi chodzi czy to nie jest źle ustawiony rozrząd. Czy po tych logach co wcześniej wrzuciłem da radę zobaczyć czy jest ok bo takie błędy mi wyskakują. 17938 - Camshaft Timing Adjustment: Short to Ground P1530 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Znowu dane z przepływki pokazują że silnik ma tą serie i w rzeczywistości b ładnie chodzi, łańcucha nie słychać wcale... Jakieś sugestie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się