Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] S4 B6 + instalacja gazowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mortiis, ja wymieniłem cała instalacje elektryczna, kompa przeniosłem w inne miejsce, reduktor zmieniłem na prinsa a wtryski na hana 2001 bo to co było wcześniej założone nie ogarnialo v8.... Najprawdopodobniej 30.07 jade na regulacje gazu bo jak we wrześniu zeszłego roku założyłem to jechałem 600km na nowej instalce i poszedł sie robic silnik...a od roboty z silnikiem zrobiłem dopiero 2500km na pb98 także teraz dopiero wyreguluje i bedzie troszku taniej....

Opublikowano

Po czym poznać czy dobra instalacja LPG czy nie ? :-P

Mam parownik Landi IG1 i białe wtryski Landi...

Opublikowano

Co do gazu to to jestem za sam wrzuciłem do swojej s4 b5 kumpel ma od kilku lat w swojej gaz i na hamowni na lpg wyszło 1km więcej niż na Pb a niuton ten sam co na Pb co do ceny instalacji to do V8 koszt zamyka się w 4tys.i jest malina.

Opublikowano

Te 4 tysięcy to dolna granica jeśli chodzi o koszty...dobra instalacja to koszt ok 6 tys z robocizna....

Opublikowano

Właśnie wróciłem od kolegi co zakłada gaz powiedział 4200-4300 za instalacje przykładowo na faro Hania zenit.. Jeżdżą u nas auta z taką instalacja i takie same osiągi mają jak na Pb tak mi powiedzial

Opublikowano

Da się założyć i za 3500 tyś... Kwestia ile to pochodzi...

Opublikowano

Ja uważam ze czasem lepiej pare groszy dołożyć i mieć święty spokoj...

Opublikowano

Panowie dobra instalacja do V8 musi mieć dwa parowniki jeden niestety nie daję rady z obsługą obu głowic, sprawdzone u gazownika który gazuje FSI, V-ki i inne silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa, mnie czeka modernizacja instalacji, oba parowniki do wymiany na "mocniejsze", wszystkie wężyki do wymiany na trwalsze i ogólny porządek pod maską tzn. ukrycie parowników :wink: przymierzam się też do wymiany świec i tutaj kolejny problem, które wybrać, opcja pierwsza czyli NGK lub Bosch dedykowane koszt około 40 zł ale przy silniku z gazem wymiana co 15 tyś. lub dedykowane pod gaz wymiana miej więcej około 60tyś kilometrów ale cena sztuki około 70 zł. i tutaj będę musiał się bardziej za wrębić w ten temat :wink:

Opublikowano

Kumpel ma ta instalacje juz dwa lata zapłacił 4tys. z groszem i nic się nie dzieje wymienia filtry jakaś tam regulacja i tyle. Dla przykładu jak sprawuje się instalacjąa za 3200zl. w S4 B5 po programie za jakieś dwa tygodnie dam wykresy z hamowni na Pb i lpg. Dla przykładu moja instalacja w bardziej renomowanym zakładzie kosztowała 4200zlm...... Dlatego warto jechać do kogoś sprawdzonego nie piszącego bajek ze instalacja musi być za 6 czy 7 tysiecy nie którzy po prostu Zdzieraja z kasy i tyle takie jest moje zdanie wiem po warsztatach w moim mieście.

Opublikowano (edytowane)

Ja u siebie zmieniłem reduktor na prinsa, wtryski hana2001 i cała wiązke elektryczna, ze starej instalacji defacto został zbiornik, przewody i komp...którego i tak przeniosłem w inne miejsce...z robocizna w sumie zapłaciłem coś ok 3500

Poniżej kilka fot z robocizny i starych gratów....

mcxgmv.jpg

5w9err.jpg

34gq71h.jpg

kdl7gg.jpg

2ebg0gn.jpg

Edytowane przez PrzemoS4
Opublikowano

Co do cen panowie to zawsze tak było i będzie że ktoś będzie chciał więcej zarobić niż inny za ten sam zestaw, poza tym ceny też są uwarunkowane regionem w którym się znajdujemy tak jest to z paliwem :wink: ważne żeby mieć sprawdzonych fachmanów :wink:

Opublikowano (edytowane)

(...)

A na koniec opowiastka o najnowszym autku jakim udało im się zagazować a mianowicie S8 V10 FSI widok piękny mimo osłon :wink:

(...)

GZW? Link: http://www.gzw.pl/instalacje-gazowe.html

Edytowane przez AndyN
Opublikowano

Pany,jestem po regulacji i sprawdzeniu szczelnosci instalacji...także od dzis zaczynam taniej jeździć :)

Opublikowano

(...)

A na koniec opowiastka o najnowszym autku jakim udało im się zagazować a mianowicie S8 V10 FSI widok piękny mimo osłon :wink:

(...)

GZW? Link: http://www.gzw.pl/instalacje-gazowe.html

dokładnie tutaj będę przeprowadzał poprawki :wink:

Opublikowano

Są w zasadzie dwie składowe, bo mówicie o "dobrych" instalacjach a tak naprawdę 90% sukcesu to montaż a jeśli ktoś ogarnia montaż to i sprzęt dobierze dobry a jak zamontujecie instalację "jak wiertarka podejdzie" to nawet prins nie będzie dobrze chodził :)

Czyli:

Dobra instalacja+dobry montaż = zero problemów z instalacją bez błędów i niespodzianek

W pozosałych przypadkach- ruletka :D

Opublikowano

Zakładając LPG do V8 czy innej vki czy do fsi nie jedziesz do pana Zdzisia który ma "warsztat" w szopie :P tylko do sprawdzonego warsztatu który się wcześniej sprawdza :P dlatego ja zanim oddałem do GZW wywiad środowiskowy przeprowadziłem ;)

Opublikowano (edytowane)

Koledzy, a co myślicie o założeniu do S4B6 instalacji z wtryskiem gazu ciekłego??
Ktoś interesował się tematem??

Edytowane przez Bocianek
Opublikowano

Na innym forum już Ci napisali, że nie ma tak wydajnych pomp do tych instalacji. Max to ok. 260 koni

Opublikowano

Bocianek pisałem już wcześniej że ta instalacja mało opłacalna jest ;)

Opublikowano

Jedynie problemy mogą być z ciekłego pośredniego wtrysku. Lepiej przetarte drogi przemierzać, w zupełności wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...