tomasimo Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 http://vaglog.rtnet.pl/tomasimo_85392.html Proszę o pomoc http://vaglog.rtnet.pl/tomasimo_85395.html
janusz1783 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 ja tak miałem przy swoim 2.0 tdi ze ciagło od 3 tys obr i w dodatku były drgania w okolicach 1800- 2200 obr. Okazało sie ze sa pompki do wymiany, zmieniłem wszystkie 4 i nie to autko smiga az miło i zaczyna ciagnac od 1600 obr, zrób jeszcze logi w kanale 13 i 23 bo u mnie przed wymiana były słabe
tomasimo Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Proszę o analizę tych logów co mam, może przepływa do wymiany, lub coś innego . Prosze o pomoc bo w analizie logów jestem słaby . Ale z logów 011 Turbo chyba normalnie pracuje tzn nie ma zapieczonych łopatek lub brudnej gruszki .
Biszczan Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Wrzuć statyczne 013, 018 i 023 tylko nagrzej motor. Możesz też wrzucić te same dynamiczne. W 011 ciśnienie trochę skacze, ale może to być spowodowane wolniejszą jazdą w ostatnim czasie- Też tak miałem, pojeździłem dynamicznie i ustabilizowało się (pewnie trochę nagaru z turbo odpadło)
tomasimo Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 A co mozna powiedziec o przepływce? Prosze o ocene
Biszczan Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 w 003 słabo mierzy, natomiast w 008 i 010 już jest ok.
juby_p Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 prawie 1,7bara przy 2400RPM? to normalne? chyba coś nie tak z geometrią
przemik Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 A co mozna powiedziec o przepływce?Prosze o ocene Wykonaj porzadnie komplet logów ... bo to co jest to niedokladne ochłapy
tomasimo Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 no ale robiłem tak jak pisze na forum , wiec czemu to są ochłapy? :/
majkel20 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-%28aktualizacja-30-VII-2008%29
tomasimo Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 No może wszystkiego jak trzeba nie zrobiłem , ale panowie naprawde nic nie można powiedziec o tych logach co juz mam ? Chcialbym cos juz wiedziec a nie mam teraz dostępu do auta by zrobic kolejne logi. Jak tylko bede miał auto zrobie tak jak pisze . Zlitujcie sie ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- No może wszystkiego jak trzeba nie zrobiłem , ale panowie naprawde nic nie można powiedziec o tych logach co juz mam ? Chcialbym cos juz wiedziec a nie mam teraz dostępu do auta by zrobic kolejne logi. Jak tylko bede miał auto zrobie tak jak pisze . Zlitujcie sie
majkel20 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 jak koledzy mówią komplet logów, to widocznie trzeba komplet logów zrobić i nie ma zmiłuj się
tomasimo Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 No ok Dodam ze jak np dam gaz do dechy to idzie jak zwykły wolnossący diesel i nie czuc kompletnie odejścia ale jak na sekunde popusci sie gaz i da z powrotem to auto zbiera sie prawie tak jak powinno . Nie zawsze tak jest ale w 70% przypadku .
nastradamus Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 No ok Dodam ze jak np dam gaz do dechy to idzie jak zwykły wolnossący diesel i nie czuc kompletnie odejścia ale jak na sekunde popusci sie gaz i da z powrotem to auto zbiera sie prawie tak jak powinno . Nie zawsze tak jest ale w 70% przypadku . U mnie tak objawiało się zapieczonymi kierowniczkami w turbulum, ale logi prawdę ci powiedzą http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008)
Rekomendowane odpowiedzi