Kuneff Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam was:) Mam pewien problem, gdyż zauważyłem ubytek płynu chłodzącego w mojej furce. W ciągu jakiś 3 tys kilometrów ubyło od maxa do trochę poniżej minimum, ale nie zapaliła się kontrolka od płynu. W piątek postanowiłem dolać do maksa i obserwować w jakim tempie będzie mi go ubywało. Gdy wyszedłem wieczorem z pracy zobaczyłem, że mam plamę pod autem i to taką dość dużą. Otworzyłem maskę i płyn oscylował mi w granicach minimum. Mam nadzieję, że to nie głowica, ani uszczelka bo przez dwa miesiące jeździłem z stanem poniżej minimum i nie ubyło mi go na tyle żeby zapaliła się kontrolka. W sobotę zlokalizowałem wyciek i podejrzewam króciec układu chłodzenia głowicy. Ten z tyłu bloku silnika. Na skrzyni widoczne są czerwony plamy, tak jak by z tego płynu(bo mam czerwony płyn) Wrzucam fotki, może miał ktoś ten problem co ja, a może wymieniał go?? proszę o radę. Aha mówię, że mam zero mazi pod korkiem i na bagnecie, węże miękkie. Pali na dotyk, i nie kopci na biało anie nie czuć ''słodkiego'' zapachu spalin;) ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
MarianekZg Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 miałem dokładnie to samo - wymieniłem króciec i jak rękę odjął za wygodnie się to nie robi ale można ogarnąć 1
darkle Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Też to miałem. Początkowo myślałem że to coś z tą rurką która wychodzi z tego króćca i im bardziej tam grzebałem tym bardziej ciekło. Na koniec ten króciec pękł całkiem. Wymiana nie jest trudna, chociaż dostęp jest jak zwykle nieciekawy. Trzeba mieć dobre szczypce do tych samozaciskających opasek bo kombinerkami się tego nie ogarnie
karol24 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Końcem zimy też zauważyłem, że mam płynu poniżej min. Pooglądałem co i jak i właśnie chyba ten kruciec cieknie, bo blok silnika był mokry, ale nie żeby kapało czy coś. Przy niskich temp. bardziej mi płynu ubywało, teraz już jakby mniej. Kruciec już kupiłem ale zastanawiam się jak do tego się dobrać bo miejsce nieciekawe wymyślili żeby to tam zamontować
studziany Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Musisz kolego niestety dolot zdemontować. Tez przez to przechodziłem. Niestety dostep tam jest tragiczny. Pamietaj, żeby dobże ulożyć orink,bo przy dokręcaniu może Ci ten króciec pęknąć i dalej będzie problem. U mnie tak było. Tylko pytanie czy cieknie Ci z plastikowego króćca czy z aluminiowego
wtct Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zauważyłem dzisiaj przez przypadek, że w miejscu łączenia tego czarnego króćca z aluminiowym mam dość dużo różowego osadu (dookoła), więc przepuszcza sam oring albo pęknął króciec. Na szczęście da się to wymienić bez wyciągania silnika, ale dojście jest masakryczne. Płynu mi jeszcze nie ubywa, ale chcę mieć pewne auto na letnie wypady i święty spokój, więc chcę to zrobić od razu. Ciekawi mnie jaka tam jest opaska na wężu - taka jednorazowa jak na przegubach, czy taka jak na wężach przy chłodnicy, a może wąż jest na szybkozłączce? W Etce nie ma żadnej opaski na rysunku...
tymitam Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ile płaciliście za króciec? Ori czy zamiennik?
Mateuszek1001 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Pany, dopisze sie do tematu. Leje mi sie niby od strony tego króćca. Sam króciec wygląda okej, wymieniłem oring miedzy króćcem a głowicą oraz od czujnika G62. Leje sie dalej, tak jakby na łączeniu tego węża która do niego wchodzi. Da rade wymienić to uszczelnienie ?
dziany9 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Temat już trochę stary ale odgrzeję kotleta, jak wypiąć ten przewód od dołu króćca, jest tam jakaś szybkozłączka a dojście beznadziejne, ale może macie jakiś patent lub podpowiedź co trzeba wzcisnąć/obrócić lub coś w tym stylu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się