rawablus 0 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Witam panów. Otóż mam problem ze swoja niunia. Od wczoraj dzieje sie dziwna rzecz. Najpierw zauważyłem ze na gorącym silniku obroty są na 1200 obrotów i dochodzi dziwne wycie z auta a wskazówka poziomu paliwa zaczyna wariowac. Dzis to samo ale juz wyczaiłem skad to wycie , mianowicie dochodziło z baku ponieważ robiło sie duże podcisnienie takie ze czułem opór przy wyciąganiu korka wlewu. Jak juz wyciągnołem korek to obroty zaczeły wariowac. Podjechałem do domu i pod kompa. Najpierw wywaliło mi dwa byki ale juz nie powiem jakie bo je skasowałem. Jeden miał cos wspólnego z zaworem odpowietrzania. A teraz mi wywala 16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1). Jakies sugestie ?? Może ktos juz sie z takim czyms spotkał ?? Z góry dzieki za podpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 cyka cie zawór tak zwany evap odpowietrznie zbiornika paliwa węże nie dziórawe?? chodzi mi obębenek który jest na filtrze powietrza.. naspstwem tego będzie że zaraz rozwalisz pompę paliwa oraz czujnik paliwa w baku przerabiałem to u brata w audi a4 .1.8 adr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus 0 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 no własnie jak zawsze było ten zaworek słychac tak teraz nic , cisza. nawet po odpieciu wtyczki niema zadnej róznicy. może to byc wina tego zaworka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 jak najbardziej szukaj urzywki na vagu chyab też można sprawdzić jego sprawność ja kupiłem używkę i złąozyłem i podciśniene w baku ustaŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus 0 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 w takim razie jutro wale na szrot. wiem ze koleś miał tam kiedyś adrka ale z 1998 roku a ja ma 96. silnik leży na bank ale czy bedzie dolot z tym zaworem to niewiem. pojade i zobacze . jak to ogarne to dam znac. narazie dzieki za pomoc. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 mialem to samo w moim adr. do tego stopnia za mi bak wciagnelo.zatkany byl koncowy przewod od filtra wegla aktywnego. sciagnij prawe przednie nadkole tam jest ten wezk co idzie od filtra pod samochod, wymontuj go i wyczysc. u mnie byl zatkany na beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus 0 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 cos w tym jest bo jak trzymałem auto odpalone na jałowym i badałem kompem na odpalonym silniku to az cos trzaskalo z tyłu auta. jutro przed nocką bede miał troche czasu to obczaje. rano na szrot i do garażu. zobaczymy co bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 a wskazowka swiruje dlatego bo jak ba znieksztalca to oczywiscie pompa sie rusza. w najgorszym przypadku moze ci ja polamac. zerknij pod auto czy juz nie jest bak znieksztalcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus 0 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ok , zaworek wymieniony i wygląda na to ze wszystko jest tak jak ma byc. Na jałowym i po podłączeniu kompa nie wywala zadnych błędów obroty w normie. Jeszcze tylko sie przejade ale mam nadzieje ze bedzie dobrze. Dzieki za pomoc panowie. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dresik86 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 czy w audi moim jest ten system odpowietrzania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mascom 1 Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) Witam Odświeżę trochę temat. Czy przy odkręcaniu korka wlewu benzyny delikatne podciśnienie jest normalne? Wymieniłem korek paliwa na nowy bo przy starym było czuć woń benzyny koło klapki od wlewu. Teraz przy nowym mam delikatne podciśnienie. Zaworek od oparów cały czas cyka (dosyć często) więc chyba wszystko jest ok?? Po wymianie korka przejechałem 3km i przy jego odkręcaniu usłyszałem odgłos zaciągania powietrza. Podobnie jak na postoju auto pochodziło z 1 minutę. Przez ten czas przecież paliwa nie ubyło? Odpowietrzenie zbiornika jest podpięte do przepustnicy która generuje podciśnienie w całym układzie podczas pracy. Dzisiaj jest upalny dzień (30C). Może to też ma jakiś wpływ na powstały efekt. Nie chce szukać dziury w całym ale wole się upewnić czy wszystko jest ok. Po przeanalizowaniu układu paliwowego widzę, że jeszcze jest jakiś zaworek podciśnienia przy samym wlewie. Ma on wyrównywać podciśnienie wytworzone przez zawór oparów w komorze silnika. Czy jego wyprowadzenie to jest ten mini otworek 1cm poniżej korka paliwa? Edytowane 28 Lipca 2020 przez mascom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się