Rad8k Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 A odkreciłeś nakretke tak? to weź wybijak i wal aż wyjdzie. Obstukaj jeszcze młotkiem wkoło i wal w śrube... Najwyżej się ją wymieni. Tak, nakrętka odkręcona , ale zeby wyjąć końcówkę drązka to trzeba tez wybić srubę. I sie tak zastanawiam czy są jakieś specjalne narzedzia do takich zadań ( tak jak w przypadku łożysk ) ? Bo młotem nie da rady ;/
dante0018 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 No żeby wyjąc końcówkę trzeba wyciagnac te srube i odkrecic z góry. A ta o której mowa to zwykla przelotowa i ona teoretycznie po odkeceniu nakrętki powinna wyjść, wiec specjalnym narzędziem do tego możne być tylko młotek i wybijak. Jak walniesz mocno to musi wyjść. możesz jeszcze podgrzać ale wtedy można rozwalić końcówkę....
Rad8k Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 No żeby wyjąc końcówkę trzeba wyciagnac te srube i odkrecic z góry. A ta o której mowa to zwykla przelotowa i ona teoretycznie po odkeceniu nakrętki powinna wyjść, wiec specjalnym narzędziem do tego możne być tylko młotek i wybijak. Jak walniesz mocno to musi wyjść. możesz jeszcze podgrzać ale wtedy można rozwalić końcówkę.... Będę jeszcze próbował wybijakiem i dużym młotkiem bo na podgrzewanie to raczej nie ma miejsca, mozna przypalić inne elementy,
ryba85 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 palnik i ogien.:naughty:jak ja sklepiesz za duzo to jej nie wyjmiesz.
dero686 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 mi zaczął tłuc prawy prosty na sworzniu , znalazłem na allegro tani KRAFT-a : KRAFT WAHACZ PRZEDNI DOLNY AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 (2396414095) - motoAllegro i ma średnicę sworznia 20mm numer 4D0 407 151J patrzę i są też wachacze z innymi średnicami...(16mm,20mm,22mm) na moim wachaczu pisze 4D0 407 155J wiec jedna inna liczba niż ten na aukcji , nie chcę wyjmować i mierzyć bo auto potrzebne... więc powiedźcie czy ten KRAFT 20mm będzie pasował u mnie ?
ryba85 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 kolego ty na prawde chcesz załozyc taki badziew?:shock3:ja juz sie nauczyłem bo kupiłem dokładnie ten sam wachacz tylko nie wiem czy tej firmy.kosztował 90 zł i pojezdiiłem na nim moze z 2 miesiace.:kwasny:naprawde szkoda roboty przy wymianie jego.od tej pory kupiłem tylko LMO.i spokuj na dłuzej. a srednica pisze przeciez ze do b5 pasuje.a jak cos to zadzwon i zapytaj.
dero686 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 tak pisze że pasuje ale na tych co mają 16mm i 22mm też pisze że pasuje KRAFT to nie jest zła firma zobacz tutaj ten sam wachacz tej firmy... : WAHACZ DOLNY AUDI A4 A6 PASSAT KRAFT GERMANY (2380647600) - motoAllegro a na tamtej aukcji 40zł gdyby był to jakiś total chłam to by koleś nie dawał 24mc gwarancji (fakt faktem na żadnym niema wytłoczonej nazwy firmy , a różnica w cenie spora) , 2lata temu kupiłem tego "banana" firmy denckerman za 116zł z przesyłką i lata do dzisiaj bez luzów pytałem w sklepie najtańszy firmy febi kosztuje 250zł
ryba85 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 tak pisze że pasuje ale na tych co mają 16mm i 22mm też pisze że pasuje KRAFT to nie jest zła firma zobacz tutaj ten sam wachacz tej firmy... : WAHACZ DOLNY AUDI A4 A6 PASSAT KRAFT GERMANY (2380647600) - motoAllegro a na tamtej aukcji 40zł gdyby był to jakiś total chłam to by koleś nie dawał 24mc gwarancji (fakt faktem na żadnym niema wytłoczonej nazwy firmy , a różnica w cenie spora) , 2lata temu kupiłem tego "banana" firmy denckerman za 116zł z przesyłką i lata do dzisiaj bez luzów pytałem w sklepie najtańszy firmy febi kosztuje 250zł a pytałes na co dokładnie daje gwarancje?:whistling:ja tez miałem rok gwarancji.
gerlinski Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 To jest wachacz nośny.....nie zakładaj tego Krafta.....Za te pieniądze to musi być chinol....i to bardzo kiepski.......
dero686 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 czyli tanie do d*py , to jak wydam na niego nieco ponad 100zł będzie dobrze ?
ryba85 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Lemfolder,Febi.kolego to jest zawieszenie na tym nie mozna oszczedzac.
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po co się spinasz, kolega chce założyć ten shit to nie zakłada, najwyżej rozbije się na drzewie i po sprawie Niektórym nie da się wytłumaczyć że bezpieczeństwo jest najważniejsze Były fotki, nawet tutaj na forum co się dzieje z tymi wahaczami, rozlatują się, pękają sworznie wypadają ale jak kto woli
dero686 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Chciałem tanio... zajechałem na szrot i kupiłem wachacz TRW czy taki jak byłoryginalny , wyjęty z audi a6 świeżo z niemiec więc niedobity , wymieniłem go (stary na sworzniu ma luz góra-dół 0,5cm) , jadę i coś nawala... sprawdziłem i teraz to lewy "banana" na dole ale nawala przy budzie a nie na sworzniu... JBU100 • Tuleja Wahacza Febi, Lemforder, Moog • TRW • 82 zł • e-autoparts.pl w sklepie pytałem i jest dostępne tej firmy za 67zł tylko jak z wymianą tego ?
tomaszstn Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Prasa, wyciągasz starą tuleję i wprasowujesz nową
Lukasz_N Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 ja wlasnie w weekend zmienialem na MS i tam niestety maja sruby z wiekszymi podkladkami i te podkladki wadza o podwozie, ja walilem mlotkiem i wiginalem wachacz zeby wlazla, 5 minut i byla wlozona bez odkrecania sanek czyli MS tez da sie załozyc bez opuszczania. ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ---------- to czemu mi i innym sie to dało zrobic bez opuszczania sanek?jak sie chce to sie da. Kolego na tyle jestem jeszcze ogarniety zebym mogl srube wpasowac, nawet kiedy potrzebne byloby troche gimanstyki. Jak pisze ze nie dalo rady z ta sruba co byla w zestwie MS to wiem co pisze. Konieczne bylo opuszczenie mocowania sanek. naj widoczniej jestes jeszcze za mało ogarniety na ta własnie srube.:polew: ''bez majzla i młota to nie robota'':polew: Widze kolego ze mlotek i to solidny to Twoj najlepszy przyjaciel przy kazdej naprawie. Ale czasem warto troche uzyc szarych komorek niz nawalac mlotem. Myslenie nie boli. Sprobuj
ryba85 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 ja wlasnie w weekend zmienialem na MS i tam niestety maja sruby z wiekszymi podkladkami i te podkladki wadza o podwozie, ja walilem mlotkiem i wiginalem wachacz zeby wlazla, 5 minut i byla wlozona bez odkrecania sanek czyli MS tez da sie załozyc bez opuszczania. ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ---------- to czemu mi i innym sie to dało zrobic bez opuszczania sanek?jak sie chce to sie da. Kolego na tyle jestem jeszcze ogarniety zebym mogl srube wpasowac, nawet kiedy potrzebne byloby troche gimanstyki. Jak pisze ze nie dalo rady z ta sruba co byla w zestwie MS to wiem co pisze. Konieczne bylo opuszczenie mocowania sanek. naj widoczniej jestes jeszcze za mało ogarniety na ta własnie srube.:polew: ''bez majzla i młota to nie robota'':polew: Widze kolego ze mlotek i to solidny to Twoj najlepszy przyjaciel przy kazdej naprawie. Ale czasem warto troche uzyc szarych komorek niz nawalac mlotem. Myslenie nie boli. Sprobuj no niestety nie byle kto moze uzywac takiego narzedzia.:polew:a twoje szare komórki nie zawsze ci pomoga w praktyce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się