matyss___ Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 witam...przymierzam sie do wymienienia całego zawieszenia z przodu auta i teraz moje pytanie:: jakie kupic?? Lemfordera czy jakies tańsze??Lemfordera moge mieć za 1470zł komplet nówki ale...mam w aucie gwint K&W i mam sporo w dół(1cm do nadkoli) i auto jest twarde jak taczka ..i zastanawiam sie czy jak kupie jakies tańsze wachacze to : czy one mi sie nie połamia??? a moze macie jakas propozycje co do firmy?
tomaszstn Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Kupuj tylko Lema, zagadaj do Tom77, może ma taniej a nawet jak nie to przynajmniej ma z pewnego źródła bo na allegro pełno podróbek. Jak masz gwint to nawet się nie zastanawiaj tylko kupuj Lema, pamiętaj o prawidłowym montażu aby poskręcać na opuszczonym aucie.
matyss___ Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 cały czas mysle nad tym zestawem tylko chciałem sie upewnic....jeszcze jakies opinie??
MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Tak z innej beczki to za cenne zestawu lema masz 3 zestawy np Krafta, ja na kraftach zrobilem 20tyś i górne wahacze do wymiany. W cale nie jest powiedziane że na lemach zrobisz dużo więcej. Ogólnie zależy od portfela ja np bym sie bał dac 1500 za wahacze.
tomaszstn Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 jak masz Lema z napisem Kraft to tak zrobisz, ogólnie ta firma to jedno wielkie gówno, na ori Lemach zapominasz o zawieszeniu przez lekko 100tk
matyss___ Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 krafty to nawet pekaja przy miekkim zawieszeniu wiec odpada...ten Lem najlepszy z tego by wychodziło...kupic raz a pożadne i po sprawie....u mnie mało dziur wiec powinno służyc
Gość B7rulez Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 jak masz Lema z napisem Kraft to tak zrobisz, ogólnie ta firma to jedno wielkie gówno, na ori Lemach zapominasz o zawieszeniu przez lekko 100tk Trochę przesądziłęs
tomaszstn Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nic nie przesadziłem, zapytaj się Gregora, jakiś czas temu miał ponad 80tk nalatane i cisza na 18" i gwincie
MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 To są wyjątki, każdy ma inny styl jazdy i inne drogi w okolicy:whistling:
matyss___ Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 tak czy siak zawsze do auta kupuje rzeczy z górnej pólki a najlepiej te montowane na pierwszy raz w fabrykach
MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Równie dobrze mogę napisać a zapytaj kogoś tam że przejechał na lemach 20tys i coś zaczeło stukać..
tomaszstn Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Bo jest mnóstwo podróbek, nawet jakbyś po torze testowym jeździł to i tak Lema nie zajeździsz w 20tk. Chłopie ja mam nalatane ponad 230tk w aucie i jeszcze nic nie wymieniałem z czego 60tk po naszych drogach więc nie pisz głupot. Kupujecie chiński shit za cenę jednego dobrego wahacza i potem są opinie że A4 to ma do d*py zawieszenie
MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Na torze testowym nie ma dziur:naughty: Spoko może i masz rację że ktoś kupuje lema za 1500 zł i okazuję się że to jest podróbka (współczuje) żyjemy w Polsce i tutaj wszystko jest możliwe, ja tylko pisze moją opinię, bo kolega chciał usłyszeć rożne sugestie.
tomaszstn Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 A widziałeś kiedyś tor testowy do zawieszeń Odnośnie wahaczy to właśnie pewnie z 95% na allegro to podróbki, jak się ktoś nie zna to lepiej brać z pewnego źródła
MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Hahah o takim torze nie pomyślałem:decayed: noo nic może kiedyś sam zainwestuje w taki zestaw lema i zobaczymy
tomaszstn Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Byle z pewnego źródła bo potem powiesz że miałeś rację
Raf_kk Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Panowie, a jak jest z gwintem...czy wsadzenie tej zawiechy mocno przyspiesza zużywanie się wahaczy...bo takimi małymi krokami się przymierzam do małej gleby.
MercDG Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Panowie, a jak jest z gwintem...czy wsadzenie tej zawiechy mocno przyspiesza zużywanie się wahaczy...bo takimi małymi krokami się przymierzam do małej gleby. Gwint na pewno dużo mniej tłumi różne drgania, co za tym idzie wahacze są bardziej narażone na prace i zużywają się szybciej.
Raf_kk Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 I tak na naszych drogach kierowca jest głównie zajęty unikaniem dziur niż bezpieczeństwem, więc wzmożone unikanie dziur nie będzie trudne:)
matyss___ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 tak jak napisał kolega MercDG ...zawieszenie na glebie i z twardym gwintem szybciej wykancza wachacze itp itd niz same amorki..i co dziwne amory w dobrym gwincie i firmowe o wiele dłuzej posmigaja niz standardowe miekkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się