Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsza niespodzianka na trasie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, wczoraj moje A4 B6, 10.2004, 115 KM, zrobiło mi numer na trasie. Ale od początku...

Żona jeździ autem przez cały rok, na odcinkach niestety ok 5 km do pracy po mieście... autem praktycznie raz czy dwa w roku jedziemy na urlop ok 5 tys km w dwa tygodnie. Zawsze bez problemów. Wczoraj po kilkumiesięcznej przerwie w jeździe na trasie zamierzaliśmy sie wybrać 200 km naszą płatną autostradą a4 na Wrocek, lecz po kilku kilometrach jazdy ok 160 km/h nagle chmurka czarna sadzy przy wyprzedzaniu i brak mocy....:( Turbine słychac że gwizda (w tunelu) ale auto przyśpiesza bardzo słabiutko, brak kopyta jak z turbiną.... odstawiłem autko na parking i wybieram sie do serwisu na komputer po diagnozę. Macie jakieś pomysły co sie stało ???

Opublikowano

zapieczone kierownice w turbo

Opublikowano

Jeszcze jedna wskazówka - byłem dzis przejechać się samochodem, zobaczyc jak silnik itd. Więc silnik odpala i chodzi tak jak działał czyli bez problemów. Przy ok 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo) na każdym biegu słychać spod auta jakby wydmuch powietrza dopóki nie zdejmę nogi z gazu... co myślicie....?

Opublikowano

Sprawdź szczelność wszystkich gumowych i plastikowych przewodów turbo od i do intercoolera.

Opublikowano

Pewnie dolot sie rozczelnił. Musisz sprawdzić :)

Opublikowano

mam to samo przy przyspieszaniu,świst ale nie z turbo..

Opublikowano

Dziura w dolocie. Szukaj a znajdziesz pęknięty przewód gumowy, lub coś w tym temacie.

Opublikowano
Przy ok. 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo)...

Turbo załacza sie w momencie uruchomienia silnika....

Opublikowano

Dzięki za rady. Wąż gumowy pomiędzy turbo a intercoolerem - dziura że palec wchodzi. Opinia - zmęczenie materiału. Wąż 200 zł + wymiana 50 zł.

Opublikowano

trochę zdarli za tą wymianę... :whistling:

Opublikowano
Przy ok. 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo)...

Turbo załacza sie w momencie uruchomienia silnika....

Danusia ! :good:

Opublikowano

Ale wąż nowy czy używka?

Opublikowano

wszyscy przeciez wiedza ze turbina kreci sie caly czas podczas pracy silnika.

wlacza sie to znaczy zaczyna dmuchac cisnienie robocze-taki skrot myslowy:facepalm:

Opublikowano
wszyscy przeciez wiedza ze turbina kreci sie caly czas podczas pracy silnika.

wlacza sie to znaczy zaczyna dmuchac cisnienie robocze-taki skrot myslowy:facepalm:

nie, nie wszyscy to wiedzą :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano
Ale wąż nowy czy używka?

hehe chyba napewno uzywka... w ASO przewody drogie jak sam sk.... mi sie przetarł kiedys ten najdłuzszy od IC do sztywnego przewodu w ASO powiedzieli mi 500cet na alledrogo znalazłem za 50zł w naprawde fajnym stanie juz rok sie trzyma na 1,1bar

Opublikowano

Wąż nowy w ASO kupiony, ale na aukcjach mozna znaleźć używki za 50 - 100 zł. Przy takich kwotach chyba nie warto używki kupować, takie moje zdanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...