agaa2222 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam wszystkich, wczoraj moje A4 B6, 10.2004, 115 KM, zrobiło mi numer na trasie. Ale od początku... Żona jeździ autem przez cały rok, na odcinkach niestety ok 5 km do pracy po mieście... autem praktycznie raz czy dwa w roku jedziemy na urlop ok 5 tys km w dwa tygodnie. Zawsze bez problemów. Wczoraj po kilkumiesięcznej przerwie w jeździe na trasie zamierzaliśmy sie wybrać 200 km naszą płatną autostradą a4 na Wrocek, lecz po kilku kilometrach jazdy ok 160 km/h nagle chmurka czarna sadzy przy wyprzedzaniu i brak mocy.... Turbine słychac że gwizda (w tunelu) ale auto przyśpiesza bardzo słabiutko, brak kopyta jak z turbiną.... odstawiłem autko na parking i wybieram sie do serwisu na komputer po diagnozę. Macie jakieś pomysły co sie stało ???
agaa2222 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Jeszcze jedna wskazówka - byłem dzis przejechać się samochodem, zobaczyc jak silnik itd. Więc silnik odpala i chodzi tak jak działał czyli bez problemów. Przy ok 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo) na każdym biegu słychać spod auta jakby wydmuch powietrza dopóki nie zdejmę nogi z gazu... co myślicie....?
rookie Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Sprawdź szczelność wszystkich gumowych i plastikowych przewodów turbo od i do intercoolera.
kubson Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Pewnie dolot sie rozczelnił. Musisz sprawdzić
KlaudiaK Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 mam to samo przy przyspieszaniu,świst ale nie z turbo..
machina Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Dziura w dolocie. Szukaj a znajdziesz pęknięty przewód gumowy, lub coś w tym temacie.
danu44 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Przy ok. 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo)... Turbo załacza sie w momencie uruchomienia silnika....
agaa2222 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 Dzięki za rady. Wąż gumowy pomiędzy turbo a intercoolerem - dziura że palec wchodzi. Opinia - zmęczenie materiału. Wąż 200 zł + wymiana 50 zł.
janusz_stg Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Przy ok. 2 tys obrotów (czyli mniej więcej moment załączenia turbo)... Turbo załacza sie w momencie uruchomienia silnika.... Danusia !
marjon Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 wszyscy przeciez wiedza ze turbina kreci sie caly czas podczas pracy silnika. wlacza sie to znaczy zaczyna dmuchac cisnienie robocze-taki skrot myslowy:facepalm:
kubson Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 wszyscy przeciez wiedza ze turbina kreci sie caly czas podczas pracy silnika.wlacza sie to znaczy zaczyna dmuchac cisnienie robocze-taki skrot myslowy:facepalm: nie, nie wszyscy to wiedzą :facepalm::facepalm:
SotoM Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Ale wąż nowy czy używka? hehe chyba napewno uzywka... w ASO przewody drogie jak sam sk.... mi sie przetarł kiedys ten najdłuzszy od IC do sztywnego przewodu w ASO powiedzieli mi 500cet na alledrogo znalazłem za 50zł w naprawde fajnym stanie juz rok sie trzyma na 1,1bar
agaa2222 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Wąż nowy w ASO kupiony, ale na aukcjach mozna znaleźć używki za 50 - 100 zł. Przy takich kwotach chyba nie warto używki kupować, takie moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się