Suli Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ponieważ po przeprowadzce forum obecna szukajka jest bezużyteczna i nadaje się tylko na zwałkę :blowup:więc zakładam nowy wątek. Czy są wam znane jakieś przeciwwskazania do zaślepienia zaworu EGR w przypadku silnika BAU (oczywiście poza ekooszołomskimi:glupek2:) Jakie mogą być tego negatywne (oraz pozytywne) konsekwencje w bieżącym użytkowaniu oraz w długim okresie czasu:question: ---------- Post dopisany 06-06-2012 at 00:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 02:47 ---------- Ktoś coś kolwiek odpisze:question: Jakieś doświadczenia w tej dziedzinie posiadaczy 2.5TDI
Sztomel Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Na forum A6 z pewnością ta kwestia została już dawno opisana. Niestety nie bywam na tamtym forum więc nie wiem ale nic nie kosztuje Ci się tam zarejestrować albo najzwyczajniej sprawdzić co na to sterownik Twojego silnika jeśli zaślepisz dolot spalin do obydwu kolektorów. Akurat na allegro nie ma żadnej fotki silnika BAU bez górnej osłony więc nie wiem czy EGR tam jest sterowany podciśnieniowo czy też elektrycznie. Jeśli podciśnieniowo to odłącz wężyk(i) podciśnienia i jego koniec zaślep a jeśli elektrycznie to odłącz wtyczkę i sprawdź jak na to zareaguje sterownik silnika i kontrolki na blacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się