.Pablo. 16 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan1986 1 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 mi natomiast przy okazji wycinania DPF, wymienili EGR na nowy (750 zł - Pierburg) ponieważ się przycinał, a czyszczenie nie pomagało. Rogal powiedział że lepsza u mnie będzie wymiana na nowy zamiast wyłączenia z powodu dłuższego dogrzewania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Drogie te zamienniki.. JA potrzebuje do AVF. Rok już jeżdze z pocącym sie EGR-em i już mnie to drażni. Wrzuce później foto, może ktoś by mi podpowiedział czy to z samej klapy gaszącej czy z zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 A kto powiedział że Diesel jest tanim samochodem w eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszyna29 2 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 a może to; Serwis Pomp S.C. Brzeg akurat egr-y są wszędzie, mają je i diesle i benzyny jak zobaczyłem koszt wymiany części dla TFSI (zmienne fazy rozrządu), to diesel jest dużo tańszy w utrzymaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Spalanie 6L wszystko rekompensuje, w dodatku bezawaryjna jazda przez 3 lata - bezcenna Jedynie ten EGR niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 http://s17.postimage.org/9cdfltzgb/IMG_1240.jpg<br /><br /> ---------- Post dopisany at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- http://s8.postimage.org/glpb5kdap/IMG_1241.jpg Widać że w B7 już inny EGR niż w B6,a i tak dziadostwo "ekologiczne" mimo iż przeklętych dziurek pod grzybkiem niema dalej smołę puszcza!!! ( CIEKAWE JAK JEST W B8 2.0TDI 140 lub 170KM ?????? Ale widać na foto że na rurkę doprowadzającą spaliny do EGR-a można łatwo blaszkę odcinajacą założyć bo jest praktycznie na wierzchu ))))))) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Mówimy o nowościach TFSI owszem ok. Ale akurat miałem na myśli starsze jednostki, nie na bezpośrednim wtrysku. Jeżdżę od 10 lat benzyna i nigdy jeszcze mnie nie doprowadziła do gorączki żadna jaką miałem, koledzy dieslami ganiają i marudzą to turbinka, to wtrysku/pompa, to dwu mas, to EGR, i tak dalej Wydaje mi się ż ei tak i tak Diesel będzie droższy w utrzymaniu. Np. nowych systemy oczyszczające spaliny DPF, koszt masakra, Euro5 jakieś + czyli kolejna nowość wchodząca na rynek obiło mi się o uszy. Reasumując ani benzyna ani diesel nowy nie będzie tani w utrzymaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zradek1 0 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 wymieniłem EGR i mam święty spokój , w B7 po zaślepieniu EGR zostanie błąd w kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Jak podjedziesz do tunera, zrobi Ci tak że nie będzie żadnego błędu w kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Dokładnie tak. Ja chyba ostatecznie się zdecyduje na taki zabieg. ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-)Usunąłeś go fizycznie? Ja teraz mam autko na kanale i jest opcja żeby to właśnie ściągnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-)Usunąłeś go fizycznie? Ja teraz mam autko na kanale i jest opcja żeby to właśnie ściągnąć... EGR zostaje ale zaślepia się chłodniczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Dzisiaj rozmawiałem z Gregory'em i mówił mi, że możemy go całkowicie usunąć Jak powiedziałem mu, że najprawdopodobniej będę go chciał zaślepić a później wyłączyć programowo jak pojadę na korektę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się