Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzony zawór EGR


akjam

Rekomendowane odpowiedzi

Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi natomiast przy okazji wycinania DPF, wymienili EGR na nowy (750 zł - Pierburg) ponieważ się przycinał, a czyszczenie nie pomagało. Rogal powiedział że lepsza u mnie będzie wymiana na nowy zamiast wyłączenia z powodu dłuższego dogrzewania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogie te zamienniki.. JA potrzebuje do AVF.

Rok już jeżdze z pocącym sie EGR-em i już mnie to drażni.

Wrzuce później foto, może ktoś by mi podpowiedział czy to z samej klapy gaszącej czy z zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie 6L wszystko rekompensuje, w dodatku bezawaryjna jazda przez 3 lata - bezcenna

Jedynie ten EGR niedomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s17.postimage.org/9cdfltzgb/IMG_1240.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ----------

http://s8.postimage.org/glpb5kdap/IMG_1241.jpg

Widać że w B7 już inny EGR niż w B6,a i tak dziadostwo "ekologiczne" mimo iż przeklętych dziurek pod grzybkiem niema dalej smołę puszcza!!! :((

CIEKAWE JAK JEST W B8 2.0TDI 140 lub 170KM ??????

Ale widać na foto że na rurkę doprowadzającą spaliny do EGR-a można łatwo blaszkę odcinajacą założyć bo jest praktycznie na wierzchu :))))))))

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o nowościach TFSI owszem ok. Ale akurat miałem na myśli starsze jednostki, nie na bezpośrednim wtrysku. Jeżdżę od 10 lat benzyna i nigdy jeszcze mnie nie doprowadziła do gorączki żadna jaką miałem, koledzy dieslami ganiają i marudzą to turbinka, to wtrysku/pompa, to dwu mas, to EGR, i tak dalej :) Wydaje mi się ż ei tak i tak Diesel będzie droższy w utrzymaniu. Np. nowych systemy oczyszczające spaliny DPF, koszt masakra, Euro5 jakieś + czyli kolejna nowość wchodząca na rynek obiło mi się o uszy. Reasumując ani benzyna ani diesel nowy nie będzie tani w utrzymaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Ja chyba ostatecznie się zdecyduje na taki zabieg. :wink:

---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ----------

Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-)
Usunąłeś go fizycznie? Ja teraz mam autko na kanale i jest opcja żeby to właśnie ściągnąć... :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przy wycinaniu dpfa od razu usunął egra chociaż był sprawny i kłopot z głowy teraz tylko lać paliwo i jeździć ;-)
Usunąłeś go fizycznie? Ja teraz mam autko na kanale i jest opcja żeby to właśnie ściągnąć... :mysli:

EGR zostaje ale zaślepia się chłodniczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem z Gregory'em i mówił mi, że możemy go całkowicie usunąć Jak powiedziałem mu, że najprawdopodobniej będę go chciał zaślepić a później wyłączyć programowo jak pojadę na korektę. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...