Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak można rozpoznać pompę 11 mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym uzyskać informację jak rozpoznać pompę wtryskową "11-tkę". Podobno ma ona inną wtyczkę a także ustawia się ją na "fasolkach" ?? Czy chodzi o to że na kole zamiast kółek są fasolki ??

Będę wdzięczny za informacje.

Opublikowano

To ja się podłączę pod temat, czy wymiana samej pompki 11 do AFNa bez chipa daje jakieś efekty- czy wtryski nie wleją fabrycznie tyle, żeby ją wykorzystać?

Opublikowano

Odnośnie pierwszego postu to pompę 11 poznajemy po jej numerze, który jest taki 038 130 107 J, wtyczkę ma na 10 pinów i ustawia się ją na "fasolkach" czyli nie ma okrągłych otworków tylko tzw. "otworki - banany" Szukać ją należy w ogłoszeniach dot. silników 1.9 TDI o oznaczeniu AHH (Passat i Audi modele B5 lub Golf 4 lub VW Beetle silnik ALH ale tylko ze skrzynią automatyczną). Chodzą po minimum 950 zł - mnie się udało ją kupić w stanie idealnym znacznie taniej :) Odnośnie postu drugiego - nie wiem ale zapewne zaraz ktoś w tym obeznany udzieli odpowiedzi. Wszystko zależy jaka będzie pokazywana w Vagu dawka paliwa w grupie 001 po jej wstawieniu w silnik. Zbyt duża dawka spowoduje przynajmniej nadmierne kopcenie z wydechu dlatego jest potrzebne zwiększenie ciśnienia doładowania turbo by efektywnie spalać podlane paliwo. Najlepiej szukać takiej w miarę najnowszej z małym przebiegiem czyli Golf IV i Beetle z 2003 roku chyba, że była tez montowana w Skodzie np. Octavii z 2005 rocznika.

Obecnie kolega Euglen1 oferuje ją za 950 zł i to jedyna na chwilę obecną taka pompa na alledrogo - można sobie zobaczyć jej oznaczenie Boscha oraz OE : Pompa wtryskowa AHH 038130107J 11mm 0460414987 (2383498482) - motoAllegro

Opublikowano
Opublikowano

Przecież pisze jak byk numer, a na zdjeciu masz numer kończący sie literką D:whistling: temat ciezki do kupienia:whistling:

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ----------

Gdybyś znalazł to wiedz że trzeba w podstawce małą przeróbke zrobic bo na dzień dobry pompa nie jest P&P, w warsztacie jest opisany swap

Opublikowano

Ok dzięki Kowi. Zmyliło mnie to że pompa nie miała kółek. Zostawiamy otwarty temat, może ktoś będzie miał jakieś pytania.

Opublikowano

Gość nie wie co pisze gdyż ALH nigdy nie był montowany w Passacie więc jakąś ściemę wali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...