Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na zimnym silniku olej jest a na ciepłym znika


konsi2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj robiłem traskę około 400km pod koniec zaswieciła mi się kontrolka pomaranczowa że jaest olej na minimum wiec zatrzymałem sie i dolałem i zniknęła.Dzis rano na zimnym silniku sprawdzam i jest powyżej maximum.Przejechałem sie troche silnik złapał temperature i na gorącym silniku sprawdzam i jest suchy bagnet.Pózniej troche postał i znowu jest. Nie wiem czy to ma jakiś związek ale około 1000km temu wymieniałem sam olej i nie podłaczałem komputera i nic nie kasowałem bo nic sie nie pokazywało wiec myslałem ze nie trzeba.Może ktoś miał cos podobnego.Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno piszą że w alt kach sprawdza się po zgaszeniu auta po 15 minutach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o skasowanie inspekcji to nie potrzebujesz do tego kabla tu masz to opisane http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/kasowanie-inspekcji-in1-in2-oil-2641/ jesli chodzi o znikajacy olej tez juz o tym było na forum jak znajde to ci pojesle linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzona przez wiele osób w tym przeze mnie prawda jest taka, że na filtrach z filtrona i innych zamiennikach występuje efekt jak w pierwszym poście.

W sumie nikt nie wniknął dlaczego tak jest ale fakt jest faktem:naughty: Dlatego najbezpieczniej jest stosować filtry ori knechta/mahle. Na tych filtrach olej zachowuje się normalnie. Sprawdza się na gorącym silniku, najlepiej po jeździe po 10min po zgaszeniu silnika. U mnie po 10min czy po godzinie nie ma różnicy w poziomie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzona przez wiele osób w tym przeze mnie prawda jest taka, że na filtrach z filtrona i innych zamiennikach występuje efekt jak w pierwszym poście.

W sumie nikt nie wniknął dlaczego tak jest ale fakt jest faktem:naughty: Dlatego najbezpieczniej jest stosować filtry ori knechta/mahle. Na tych filtrach olej zachowuje się normalnie. Sprawdza się na gorącym silniku, najlepiej po jeździe po 10min po zgaszeniu silnika. U mnie po 10min czy po godzinie nie ma różnicy w poziomie oleju.

Ja mam chyba Filtr BOSCHA, ale prawdopodobniej to FILTRON, nie jestem pewny na 100%. Jak rozgrzany samochód postoi 30 minut to na bagnecie jest MIN :grin: A po nocy jest okej już poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno piszą że w alt kach sprawdza się po zgaszeniu auta po 15 minutach

zawsze sie tak robi, przecież olej musi spłynąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wymien filt oleju sam i zobacz efeket ale to przez niego pewnie tak sie dzieje lepiej tak nie jezdzij bo silnik zatrzesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku olej się sprawdza w tzw. temperaturze roboczej, czyli >60 stopni. W instrukcji serwisowej jest napisane, tak jak już ktoś tutaj wspomniał: po jeździe odczekuje się ok. 15min i wtedy sprawdza stan oleju.

Co do problemu z olejem w tym silniku to tutaj jest spory wątek: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-alt-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-silniku-2-0-alt-149198/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...