Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów - odcięcie turbiny przy dużej prędkości


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Większość osób mająca problem z odcięciem turbiny ma to przy niekoniecznie dużych prędkościach. Mój problem polega na tym, że turbina odcina na 6 biegu przy około 180-200 km/h. Dokładniej jak na autostradzie wyprzedzam i wcisnę gaz do podłogi to w granicach tych predkosci łapie tryb awaryjny. Jezeli będe gaz dodawał bardzo delikatnie "po troszeczku" to się rozpędza do ok 210 a dalej nie próbowałem więc nie wiem czy później odetnie czy nie.Jak robiłem log to odcinał tylko na 6 biegu. Na 5 szedł do końca.

Auto ma chipa na ok 163 Km i 367 NM . Widać znaczne różnice w ciśnieniu jakie powinno być "Spec" a osiąganym " Actual" szczególnie przed odcięniem. Źle zrobiony Chip czy coś innego może byc powodem? Potwierdzenie Chipa mam na wykresie od poprzedniego właściciela z paragonem z firmy z Katowic.

Zamieszczam logi:

1.011 BS

011basicsettings.jpg

2. 011 4 bieg

011dynamic4gear.jpg

3. 011 odcięcie zaznaczone na 6 biegu

011odciecie.jpg

4. wykres

skanuj0001.jpg

Opublikowano

Zrób logi na trzecim biegu i każdą grupę osobno loguj. Najlepiej jakbyś wrzucił komplet logów.

Opublikowano
Zrób logi na trzecim biegu i każdą grupę osobno loguj. Najlepiej jakbyś wrzucił komplet logów.

a po co ma robic na 3-im biegu jak w tych widac gdzie lezy problem ...

Opublikowano

Więc gdzie ten problem leży ?? ;/

Opublikowano

wyglada raczej na syf w sprezarce ,a moze i program

Opublikowano

Sprężarka jeżeli chodzi o syf w części ciepłej została całkowicie wyczyszczona choć tragedii tam nie było. Wirnik też w dobrym stanie, może ewentualnie minimalny luz boczny na wirniku...........

Opublikowano

goraca powierzchnia po ktorej chodza kierownice jest przyczyna.Do ostrego szlifowania.

Opublikowano

Powiem szczerze że czyściłem tak jak na tym filmie : Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube

aby kierownice leciutko bez najmniejszego oporu pracowały. zeszlifowałem powierzchnię kierownic oraz częśc po której pracują. Nie wiem czy wystarczająco ale poruszają się bez oporu.

Opublikowano

ale nie przy temperaturze panujacej na rozgrzanym silniku

Opublikowano

No w sumie możesz mieć rację. Znowu bym musiał wykręcić turbo i lepiej to wszystko przeszlifować... A z zamieszczonych logów wynika czy zawór N75 oraz sztanga przy turbo działają prawidłowo?? Widziałem jeszcze czujnik na tej plastikowej rurze przed Egrem. Może on mieć wpływ?. Czujnik przy filtrze powietrza przeczyściłem.

Opublikowano

ja mialem w paru autach takie swirowania,a na 99% jak wsadzisz ori program bedzie ok.Tak jest.Wyszlifuj porzadnie goraca czesc turbo i bedzie spokoj.

Opublikowano

Nic mi innego nie pozostaje jak jeszcze raz wyciągnąc turbo i przeszlifować. Mam to zrobić tak samo jak poprzednio pamierem ok. 1000 gradacji, czy w jakis inny sposób??

Opublikowano

Możesz najpierw papierem 600 miejsca gdzie jest najwięcej twardego osadu, później 1000, następnie 1500 i ja na koniec jeszcze to robię papierem 2000. Jak będziesz czyścił górną część kierownic (współpracującą) to w żadnym wypadku nie rób tego jak ten debil na filmiku bo zamiast uzyskać jednolitą płaską powierzchnię tak jak było fabrycznie uzyskasz kilka pod różnym kątem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...