mario0760 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam. Większość osób mająca problem z odcięciem turbiny ma to przy niekoniecznie dużych prędkościach. Mój problem polega na tym, że turbina odcina na 6 biegu przy około 180-200 km/h. Dokładniej jak na autostradzie wyprzedzam i wcisnę gaz do podłogi to w granicach tych predkosci łapie tryb awaryjny. Jezeli będe gaz dodawał bardzo delikatnie "po troszeczku" to się rozpędza do ok 210 a dalej nie próbowałem więc nie wiem czy później odetnie czy nie.Jak robiłem log to odcinał tylko na 6 biegu. Na 5 szedł do końca. Auto ma chipa na ok 163 Km i 367 NM . Widać znaczne różnice w ciśnieniu jakie powinno być "Spec" a osiąganym " Actual" szczególnie przed odcięniem. Źle zrobiony Chip czy coś innego może byc powodem? Potwierdzenie Chipa mam na wykresie od poprzedniego właściciela z paragonem z firmy z Katowic. Zamieszczam logi: 1.011 BS 2. 011 4 bieg 3. 011 odcięcie zaznaczone na 6 biegu 4. wykres
Biszczan Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zrób logi na trzecim biegu i każdą grupę osobno loguj. Najlepiej jakbyś wrzucił komplet logów.
spanky Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zrób logi na trzecim biegu i każdą grupę osobno loguj. Najlepiej jakbyś wrzucił komplet logów. a po co ma robic na 3-im biegu jak w tych widac gdzie lezy problem ...
mario0760 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Więc gdzie ten problem leży ?? ;/
spanky Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 wyglada raczej na syf w sprezarce ,a moze i program
mario0760 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Sprężarka jeżeli chodzi o syf w części ciepłej została całkowicie wyczyszczona choć tragedii tam nie było. Wirnik też w dobrym stanie, może ewentualnie minimalny luz boczny na wirniku...........
vauxhall95 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 goraca powierzchnia po ktorej chodza kierownice jest przyczyna.Do ostrego szlifowania.
mario0760 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Powiem szczerze że czyściłem tak jak na tym filmie : Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube aby kierownice leciutko bez najmniejszego oporu pracowały. zeszlifowałem powierzchnię kierownic oraz częśc po której pracują. Nie wiem czy wystarczająco ale poruszają się bez oporu.
vauxhall95 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 ale nie przy temperaturze panujacej na rozgrzanym silniku
mario0760 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2012 No w sumie możesz mieć rację. Znowu bym musiał wykręcić turbo i lepiej to wszystko przeszlifować... A z zamieszczonych logów wynika czy zawór N75 oraz sztanga przy turbo działają prawidłowo?? Widziałem jeszcze czujnik na tej plastikowej rurze przed Egrem. Może on mieć wpływ?. Czujnik przy filtrze powietrza przeczyściłem.
vauxhall95 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 ja mialem w paru autach takie swirowania,a na 99% jak wsadzisz ori program bedzie ok.Tak jest.Wyszlifuj porzadnie goraca czesc turbo i bedzie spokoj.
mario0760 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2012 Nic mi innego nie pozostaje jak jeszcze raz wyciągnąc turbo i przeszlifować. Mam to zrobić tak samo jak poprzednio pamierem ok. 1000 gradacji, czy w jakis inny sposób??
Pretor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Możesz najpierw papierem 600 miejsca gdzie jest najwięcej twardego osadu, później 1000, następnie 1500 i ja na koniec jeszcze to robię papierem 2000. Jak będziesz czyścił górną część kierownic (współpracującą) to w żadnym wypadku nie rób tego jak ten debil na filmiku bo zamiast uzyskać jednolitą płaską powierzchnię tak jak było fabrycznie uzyskasz kilka pod różnym kątem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się