Tomeks Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 chce podkrecic swoj motorek,ale z uwagi na blokade pompy i trudnisci wirusowania BDG,chce to zrobic u ktoregos z nadwornych tunerow Audi (pomimo ze jest drogo ) i tu jest problem ,nie wiem czy warto ,beznadziejna poprawa osiagow w ABT http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/8E2_125_185_BDG_Schalter.pdf w MTM http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A4B7TDI120&Kitnum=m-2a4163190fx nie wiem,czy nie lepiej zawirusowac u Rogaletiego (ma dobre opinie) i nie kupic od razu drugiej popmy paliwa, bo podobno pada po gora 30 tys km. koszt pewnie mniejszy niz chip ABT,czy MTM,a przyspieszenie(na tym mi naj bardziej zalezy) moze lepsze.
poziek Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Ja sobie tak głośno myślę...ile jeszcze takich tematów powstanie...
Flyer Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Kto Ci nagadal takich bredni o pompie paliwa? Mam na mysli jej padanie po 30.000km. Po 30.000 od momentu kupna? Bzdury!!! Masz swieze auto, a nie 8-10letnie V6 z poczatkow produkcji, wiec nie masz sie co martwic o pompe. W dodatku masz jedno z najlepiej dopracowane 2.5TDI jakie wychodzily (koncowka produkcji).
Tomeks Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 Dzięki zmianom w BAU, BDG, BDH i BCZ uzyskano: - silnik w którym opory wewnętrzne zredukowano o > 50% - zlikwidowano problem wycierających się krzywek wałków rozrządu w silnikach obsługiwanych niezgodnie z instrukcją serwisową i przy braku zdrowego rozsądku użytkownika Wink - zoptymalizowanie pracy silnika w każdych warunkch (poprawione ECU i zwiększony strumień informacji) - praktycznie "niezniszczalną" jednostkę silnikową i tańszą w obsłudze od nowych 2.7 i 3.0 TDi (należy jednak wiedzieć, że oszczędności bilansują się dopiero po przebiegu > 250 tyś.km.) - zablokowanie dostępu firmom tuningowym do sterownika pompy wtryskowej (rozsądni tunerzy szukają cały czas rozwiązania*, mega-druciarze łamią blokadę dodatkowym napięciem co zawsze kończy się zgonem VP44 - najpóźniej po przebiegu 30000 km) * - nie dotyczy tunerów ściśle współpracujacych z AUDI AG (np. MTM i ABT) a mam to z tad http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65330
Flyer Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 No to nie zrozumielismy sie do konca Pompa sama z siebie nie padnie u Ciebie - bez obaw. Rogal robil juz troche 2.5 z niezlym efektem i napewno przygotuje Ci taki program zeby pompa zyla dlugo i szczesliwie. :th: Bedzie tez oczywiscie relatywnie tanszy od MTM czy ABT.
wrobsipl Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 ja też mam bdg i narazie się wstrzymuje z chipsowaniem aż " tunerzy znajdą to czego szukają "
peter22 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 a ja taki silnik zrobiłem u Witka i mimo ze wyszło tylko 171 PS To zarąbiscie poprawiło sie ruszanie tym autem nie ma szarpania po zmianie z 1 na 2 i juz mozna normalnie jezdzic. Autko jest ojca i po programie Witka bardzo sobie chwali jazde a przed programem srednio mu sie podobała jazda . NIe ma co sie zastanawiac trzeba jechac do Witka nawet te 10 PS to juz cos :a4fan:
poziek Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Oczywiście proszę nie odnieść mylnego wrażenia... Nie chodzi w żadnym wypadku o już wspomniane 10KM. Chodzi przebieg krzywych mocy a szczególnie momentu obrotowego :th: I nawet w BDG Witek robi bardzo sensowne programy :th:
Flyer Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Hmm... tylko 10PS wiecej? Przeciez u malika (co prawda to BFC) wyszlo finalnie chyba cos okolo 190PS.
Gość juras Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 no a ile malik mial wczesniej? 180? czy sie myle?
pre_pl Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 zablokowanie dostępu firmom tuningowym do sterownika pompy wtryskowej (rozsądni tunerzy szukają cały czas rozwiązania*, mega-druciarze łamią blokadę dodatkowym napięciem co zawsze kończy się zgonem VP44 - najpóźniej po przebiegu 30000 km tutaj chodzi po podanie dodatkowym kablem napięcia - śmiesznie to wygląda, taka instalacja na wierzchu.... Z tego co wiem, Rogal robi modyfikację softu, nie ma żadnej ingerencji "fizycznej" Czyli robi mniej więcej to co chciałbyś uzyskać w ABT na przykład. Są dwie osoby na forum z modyfikacją taką : malik i ktoś z silnikiem BAU (jest temat, poszukaj).
spanky Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Z tego co wiem, Rogal robi modyfikację softu, nie ma żadnej ingerencji "fizycznej" jesli chodzi o soft pompy to chyba nie jest to do konca prawda ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się