Rogu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam, Mam problem z ciśnieniem doładowania, mianowicie: a4 b5 1.8T AEB osiówka 95r Problem jest tego typu, że komputer pokazuje "zbyt duże ciśnienie doładowania" Turbo jest na podłodze w tym momencie, także nie zrobię logów, ale jak mam rozebrane wszystko może podpowiecie co może być przyczyną tego stanu rzeczy? n75, WG, DV, przepływka? Objawy wyglądają następująco: Przy normalnym przyspieszaniu zero problemu, ale jak wcisnąć gaz w podłogę to w momencie gdy tubina zaczyna pompować max nagle szarpniecie autem i to do tego stopnia, że można przez przypadek zostawić zęby w kierownicy :/ Piszę nowy temat, bo szukałem już trochę odpowiedzi gdzie indziej, ale zawsze trafiałem na problem w TDI gdzie przyczyną były usyfione kierownice w turbinie. Tutaj ten problem odpada.. więc co to może być? Ewentualny czy można jakoś "na sucho" sprawdzić WG, DV i n75? Z góry dziękuję za pomoc
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Mam ten sam problem więc podepnę się pod temacik
clinque Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Mam ten sam problem więc podepnę się pod temacik Masz ten sam problem, ale w TDI, wiec kolega Rogu odpowiedzial na Twoj problem kierownice w turbinie do czyszczenia
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Mam ten sam problem więc podepnę się pod temacik Masz ten sam problem, ale w TDI, wiec kolega Rogu odpowiedzial na Twoj problem kierownice w turbinie do czyszczenia Ale kierownice były czyszczone
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 W 1.8 t za regulacje doładowania odpowiada n75 sprawdz go najpierw podłącz pod 12v i zobacz czy cyka, sprawdz przejścia na krócach obczaj ten temat: [ABC] O Uszkodzonych zaworkach N75, dyskusja - objawy - wykresy Sprawdz potem gruszkę od WG czy po podaniu ciśnienia rusza się sztanga, najlepiej kompresorem tylko małe cisnienie nie większe niż jeden bar bo rozwalisz przepone, potem do sprawdzenia węże od n75 do gruszki czy nie ma pęknięc.
Dubi Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja myślę ze masz na odwrót przewody idące od n75 do gruchy lub jak wyżej kolega napisał
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 a może ma ktoś pod ręką schemacik jak powinny iść przewody z n75 ??
Dubi Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 wyjmij wężyk idący na gruszkę i podmień go z tym co wchodzi w turbo
Magicbattle Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 a powiedzciemi jak sprawdzic bez rozbierania czy stanga sie rusza bo palcami jak chwycilem to ruszyc sie nie chciala. czy trzeba wziasc strykawe dla koni i srawdzic wtedy czy sie rusza?? moja turbawka tez pewnie do czyszczenia ale nie wiem bo wydaje mi sie ze dobrze samochod idzie a torche rozbierania jest. i ciekawi mnie jeszcze jedno bo cara kupilem pol roku temu zrobilem juz sporo tysiakow caly czas trasa. czy przy przebiegu 250tys turbo ori nie ruszane moglo by wytrzymac czy nie bo mysle ze chyba raz juz byla moze robiona ale nic na to nie wskazuje (nic nie widze zeby bylo zmieniane) a faceta wtedy nie zapytalem przy kupnie o to. dzieki za odpowiedzi jak bedziesz chcial to zrobie zdjecie jak u mnie jest podlacozny zaworek n75
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Palcami nie ruszysz musisz odpiąc wężyk od gruchy i dmuchnąc lekko kompresorem, ustami też nie próbuj bo nie pojdzie:grin:
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja myślę ze masz na odwrót przewody idące od n75 do gruchy lub jak wyżej kolega napisał Dobra panowie sprawdziłem wg schematu i wężyki do zaworu N75 są prawidłowo podpięte sztanga gruchy jak ją dobrze złapie to palcami się da ją ruszyć ale mam takie pytanie mechanik jak mi czyścił turbo to mi powiedział że zabezpieczenie to co zabezpiecza gruchę żeby nie spadła wodzika sterującego kierownicami rozpadłą mu się w rękach jak ją wyciągał a że nie miał nowej to jej poprostu nie założył zapewniając że nic się nie sta nie jak jej nie będzie bo i tak nie ma możliwości żeby grucha z tego spadła i moje pytanie brzmi czy to może być od tego że nie ma tego zabezpieczenia?? na wszelki wypadek zrobiłem logi statyczne i dynamiczne i bs jak by mógł ktoś na nie zerknąć dodam że turbo ma czkawkę tylko na 1-szym i 2-gim biegu reszta jest ok oto logi Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tam gdzie są dwa razy te same grupy to logi statyczne i basic w jednym mi zrobiło dynamiczne Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rogu Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 EPIC WIN!! I udało się! Powodem takiego zachowania samochodu był n75.. szkoda, że dopieropo tak długim czasie do tego doszedłem... Ale powód usterki był na tyle ciekawy, że trzeba było zobaczyć, zeby uwierzyć. Dla rozjaśnienia sytuacji foto poniżej... <br /><br /> Tak! w n75 znalazłem owaga, który wcisnął głowę tak, że zablokował zawór i to było powodem przeładowania... A tak na poważnie to oprócz owada n75 był zapchany jakimś syfem i wystarczyło przeczyścić wszystko trochę igłą i przedmuchać kompresorkiem. Działa jak ta lala Dziękuję za pomoc, zwłaszcza pomógł post Łukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się