radioo11 2 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 kolego donald a słyszysz może głośniejsze syczenie jak dodajesz gazu? mi dzisiaj moje audi też tak zrobiło. jadąc pod górke na moment odcięło moc i zaraz wróciła. silnik 1.9 afn 110km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN? ETKA Online (bo dostęp do takiej tylko posiadam) informuje, że masz czujnik G71 (czyli Map Sensor) wewnątrz obudowy sterownika silnika - łatwo to u siebie sprawdzisz - musisz się tylko rozejrzeć wewnątrz komory silnika czy z kolektora ssącego idzie do sterownika silnika wężyk (w tym akurat przypadku ciśnieniowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekv6 1 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 kolego donald a słyszysz może głośniejsze syczenie jak dodajesz gazu? mi dzisiaj moje audi też tak zrobiło. jadąc pod górke na moment odcięło moc i zaraz wróciła. silnik 1.9 afn 110km sprawdź szczelność dolotu,bo prawdopodobnie nieszczelny i dlatego tak syczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN? ETKA Online (bo dostęp do takiej tylko posiadam) informuje, że masz czujnik G71 (czyli Map Sensor) wewnątrz obudowy sterownika silnika - łatwo to u siebie sprawdzisz - musisz się tylko rozejrzeć wewnątrz komory silnika czy z kolektora ssącego idzie do sterownika silnika wężyk (w tym akurat przypadku ciśnieniowy). ok zobacze,dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 masakra, dwie strony wróżbienia a właściciel ma kabel vag i nie może zrobić logów, brak słów, zamiast nabijać posty i mieszać w głowie czyszczeniem przepływki czy nastawnika byście napisali jak ma logi zrobić... bez logów nie ma szans ogarnąć problem za pierwszym podejściem przy zerowych lub małych kosztach bo przyczyn problemu może być kilka, prawdopodobieństwo trafienia za pieszym razem w tą właściwa i nie koniecznie jedyną małe, jedno jest pewne, problem jest w układzie dolotowym i wszystkim co z nim związane do gruntownego przestudiowania: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ w klimę też wejdź i czytaj błędy bo może ktoś najzwyczajniej zapomniał podłączyć kabel do czujnika stad nie działa...koszt naprawy zerowy jak większości likwidacji usterek w tych autach a wszystko dzięki kablowi vag i wiedzy której na forum dostatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się