Slawek Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Nie ma różnicy co kupisz, bylebyś podłączył dobrze w słupku B (poprowadził od słupka CANy, inklinację, masę oraz przewody do bezpieczników), po prostu była różnica w umiejscowieniu pinów. Natomiast nie było różnicy w ilości lub w różności przewodów - wszystko jest tak samo. Lecz np. w wiązkach boczków jedyną różnicą między starszymi a nowszymi jest kostka do przycisku szyb, czyli starsze przyciski z taką mniejszą ikonką nie podłączysz do nowszej wiązki i vice versa (chyba że zmienisz kostkę) Panowie mam prośbę, możecie sprawdzić u siebie nr uchwytu bezpiecznika S280 pod MCE? Nie mam dostępu do auta a potrzebuję to na już... Teraz nie rozkręcę ale jak na już, to sprawdź sobie to chyba będzie 4A0937530, opisane jako wspornik
Bart-S Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Nie ma różnicy co kupisz, bylebyś podłączył dobrze w słupku B (poprowadził od słupka CANy, inklinację, masę oraz przewody do bezpieczników), po prostu była różnica w umiejscowieniu pinów. Natomiast nie było różnicy w ilości lub w różności przewodów - wszystko jest tak samo. Lecz np. w wiązkach boczków jedyną różnicą między starszymi a nowszymi jest kostka do przycisku szyb, czyli starsze przyciski z taką mniejszą ikonką nie podłączysz do nowszej wiązki i vice versa (chyba że zmienisz kostkę) Panowie mam prośbę, możecie sprawdzić u siebie nr uchwytu bezpiecznika S280 pod MCE? Nie mam dostępu do auta a potrzebuję to na już... Teraz nie rozkręcę ale jak na już, to sprawdź sobie to chyba będzie 4A0937530, opisane jako wspornik Tak Sławku to powinno być to - jak się upewnię, dopiszę to do pierwszego posta wraz z numerem bezpiecznika i odpowiednimi pinami.
arek1614 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Czy przełącznik szyb kierowcy z b7 będzie pasił do b6? Chodzi mi o kostkę czy jest taka sama?
bobikos Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 będzie pasował. Kostka taka sama. Różnica może występować we włącznikach pasażerów.
serfin Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 dokladnie jak kolega wyżej mówi, przełączniki kierowcy zarowno z B6 i B7 pasują ta sama kostka jest, natomiast roznica jest w przelacznikach pasazerow, od 2001 do 2003 w B6 byla inna kostka i wlacznikow z B7 nie da się podlaczyc pod to. Ja musialem u siebie ciąc wiązkę z 2002r z boczków i sztukować kostki z B7 aby móc wrzucić przyciski chromowane z B8 ktore maja wtyczkę taka sama jak w B7
bobikos Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 niemniej warto montować włączniki od B7 bo nie złazi z nich farba ale przede wszystkim inaczej wykonane są styki. Dzięki temu włącznik w B7 działa dłużej. W B6 zdarza się, że przestaje kontaktować. Kostkę o ile wiem można zamienić przekładając piny.
Maestro_86 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tak patrze na te schematy i się zastanawiam czy jakbym kupił cały komplet z A4 B7 to dało by się to w miarę bezinwazyjnie zamontować to A4 B6 2001rok? Chodzi mi o komplet silniczki + wiązki boczków + wiązki słupka B do A. Jest to opłacalne? Czy lepiej szukać do B6?
serfin Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Piny w kostce z B6 i z B7 sa inne i nie przelozy sie pinow, chcialem to zrobic ale porownalem i piny sa inne, jezeli chcesz wtsawic sobie tyl w elektryke to od razu bierz wszystko od B7 to unikniesz kombinowania z kostkami itp
Maestro_86 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tak właśnie wszystko bym wziął od B7. całe boczki tył + wiązki z boczków, wiązki z boczka do słupka B i z B do A.
kdawid Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tak właśnie wszystko bym wziął od B7. całe boczki tył + wiązki z boczków, wiązki z boczka do słupka B i z B do A. Jak weźmiesz z B7 do B6 2001 rok to będziesz musiał przełożyć piny we wtyczce w słupku B. Tylko tam jest róznica. Musisz wyjąć piny z kostki i włożyć w inne miejsca. Wiem to bo ja robiłem odwrotnie, zakładałem wiązkę od B6 do B7 i po przełożeniu pinów wszystko śmiga
Maestro_86 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 kdawid Ale kolega serfin pisze że piny w B7 są inne niż w B6 i się nie da przełożyć. To jak to jest?
kdawid Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 kdawid Ale kolega serfin pisze że piny w B7 są inne niż w B6 i się nie da przełożyć. To jak to jest? Nie wiem czy piny są inne w kostkach B6 i B7 bo ja maiłem tylko wiązki z B6 i zakładałem je do B7. Nawet jak piny są inne to żaden problem bo Ty nie wymieniasz kostek tylko zamieniasz piny miejscami w tej samej kostce. Mogę potwierdzić w 100% że wiązka od słupka B do sterownika drzwi z B6 przed 2003 rokiem pasuje do B7 po przełożeniu pinów, więc w drugą stronę też na pewno pasuje. Jedynie co trzeba zrobić to zamienić kilka pinów miejscami. Zobacz na schematy w pierwszym poście i zobaczysz różnicę w umiejscowieniu pinów w kostce słupka B.
serfin Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Powiem Wam tak piny z B7 nie wejda do wtyczki z B6 natomiast piny z B6 wchodza do kostki z B7. Poki co zrobiony mam przod bo podmienialem przyciski na te z B8 i piny jednak ladnie siedza i od pasazera wszystko chodzi nie naganne wiec obylo sie bez ciecia kabli i lutowania, tylu nie podlaczylem bo nie mam poki co klucza spline m10
marjankowi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Powiem Wam tak piny z B7 nie wejda do wtyczki z B6 natomiast piny z B6 wchodza do kostki z B7. Bo trzeba używać odpowiednich pinów do odpowiednich kostek. Wtedy wszystko pasi.
serfin Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 ja jedynie zaznaczyłem, że jak ktoś ma B6 do 2003r a kupi sobie przyciski z B7 lub B8 i bedzie chcial podlaczyc to tego nie zrobi z uwagi na inne kostki, wiec wystarczy dorwać sobie 3 same kostki jakie wystepuja w B7 i B8 i wprowadzic w te wtyczki kabelki z pinami z B6, wowczas nic nie trzeba ciąć, sztukowac lutowac ja wolalem uniknąć tego i udalo się, wiec podpowiadam innym na przyszłość pzdr
Maestro_86 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ale ja mam całą elektrykę drzwi aż po słubek B z B7. Pytanie czy mi się to złączy z moją kostką co idzie do słupka A.
serfin Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Spokojnie podlaczysz reszta jest jezeli chodzi o wtyczki plug play, moze jedynie bedzie trzeba bedzie tylko jakies piny podmienic, ja nie orientuje sie bo nie zabralem sie jeszcze za montaz tylnej elektryki
Slawek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ale ja mam całą elektrykę drzwi aż po słubek B z B7. Pytanie czy mi się to złączy z moją kostką co idzie do słupka A. Wszystko co masz podłączysz i będzie ok., masz schematy więc działaj. Do słupka A mostkujesz CANy i inklinacje. Aha jak miałbyś rok modelowy 2001 możesz mieć tak http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/montaz-elektrycznych-podnosnikow-tylnych-szyb-237698/index5.html#post3918985
Maestro_86 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wszystko pospinałm na ori wiązkach i ruszyło bez problemu Miałem moduł AJ i jak przekodowałem na 4 szybki w prądzie + pakiet światło to się pozmieniał na AH
Slawek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Mi też AJ zmienił się na AH, więc jakoś tak to działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się