Dev Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 nr na pewno sa inne ale wszystkie elementy sa takie same mam jedna i druga turbine na stole wiec wiem co mówię
kamilb5 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Jak chcesz mieć dużo elektroniki to kup Peuegeota,albo renault to będziesz miał tego pod dostatkiem,tylko pamietaj że elektronika jest dobra jak działa,gorzej jest jak sie zacznie sypać.
MarszallORi Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2012 Technik elektronik z wykształcenia z zawodu elektryk samochodowy. Wiec z tym nie mam problemu:wink: A w tym wypadku im sterownik silnika ma wiecej danych tym lepiej Tylko własnie kusi mnie ta fabryczna moc 180KM bo przeciez odrazu nie bedzie zmian ibede musiał sie poturlać troche seria. A co do turba to dziwi mnie że turbo takie samo a numery inne i że w póżniejszych modelach APU, ANB, AWT nie było na tym turbie podobnych mocy?
Dev Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 nr nie maja tutaj znaczenia ważne sa jej paramatry: średnice dolotu, tłoczenia oraz średnica i ilosc łopatek
MarszallORi Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 no to prawda, czyli 180 KM z seryjnego AWT, APU, czy ANB nie powinno być problemu po samym chipie?
Marcin Gugu33 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 turbo z AEB ma jedno wyjście "podciśnienia" a w moim ANB są na dwa - co wtedy zrobić z tym luźnym - tylko zaślepić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się