bksjb Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Witam! Mam silnik 2.0 TDI BLB po kapitalnym remoncie. Po wlozeniu silnika pokazalo blad: 16725 - czujnik polozenia walka rozrzadu (G40) P0341 - 000 - niezrozumialy sygnal i auto nie chce odpalic Wymienilem owy czujnik i dalej pokazuje taki sam blad. Mechanik powiedzial mi ze jest taka mozliwosc, ze jest to uszkodzony czujnilk polozenia wału. Przy probie uruchomienia na auto starterze silnik pracuje, ale przestaje pracowac po zaprzestaniu podawania tego specyfiku. czy ktos sie z czyms takim spotkal? czy takie cos jest w ogole mozliwe aby byl uszkodzony ten drugi czujnik a pokazywalo ze jest uszkodzony inny? pozdrawiam
konrad_A4 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 a co bylo dokladnie robione? Czy tylni uszczelniacz walu byl wymieniany ?
Sztomel Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Bardzo prawdopodobne, że koło sygnałowe dla czujnika G28 nie zostało założone prawidłowo co sugeruje konrad_A4
Qrol1986 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 mam to samo z golfem III GTI 115 i niestety stoi teraz jako doniczka bo już żaden magik mechanik nie potrafil stwierdzic o co kaman:////
kladi Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Alez oczywiscie ze jest taka mozliwosc w BMW 530 moj wojek taki problem ma. Raz palil raz krecil i nie odpalil.... zalezy jak sie zaparkowalo Na VAG wyszlo mu ze czujnik polozenia walu jest uszkodzony, wymienil to auto chula do dzis wazne jest zeby kupic nowy czujnik nie uzywany! Moze byc zamiennik jakis ale zeby byl nowy!
bksjb Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 Bardzo prawdopodobne, że koło sygnałowe dla czujnika G28 nie zostało założone prawidłowo co sugeruje konrad_A4 NNo wlasnie chcialem do tego nawiazac, te kolo (uszczelniacz?) byl wymieniany, ale zostal zalozony na oko... Elektryk doszedl do tego ze jak sie silnik obraca to sygnaly z czujnika wałka rozrzadu i tego na wale od strony skrzyni nie pokrywaja sie :/ czyli podaja sygnal w róznych czasach, a slyszalem, ze ten sygnal musi sie zgrywac w czasie! W zwiazku z tym moglby ktos napisac w jaki sposob prawidlowo zalozyc ten uszczelniacz / kolo sygnlowe?
konrad_A4 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Special Tool by się nadał How to replace the rear main oil seal on a VW Jetta TDI
Sztomel Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 W wersji spolszczonej prędzej doczytasz o co w ww temacie chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się