plastuch 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Po korekcie ok ale wtedy to juz nie 1.8t seria jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić a kto ma BOVa w B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 założ testpipe i forge 007 i stożrk i sapie jak na blow off u mnie sapało i na serii i po sofcie ( oczywiście po sofcie lepiej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Czyli wychodzi na to, że śmiało mogę sobie założyć tego properfekta typII do AEBa i nic się nie będzie działo? czy lepiej może dołożyć te dwie stówki i kupić hybryde forge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Czyli wychodzi na to, że śmiało mogę sobie założyć tego properfekta typII do AEBa i nic się nie będzie działo? czy lepiej może dołożyć te dwie stówki i kupić hybryde forge? Ale tylko typ II i będzie znacznie głośniejszy od hybrydy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Najwyżej ludzie będą sp***rzać z przejść :> dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoJA 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Properfekt typ II możn założyć bez żadnych innych przeróbek ? Spalanie wzrośnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Spalanie wzrośnie ? delikatnie,ale to będzie efektem ciśnięcia gazu,a nie samego zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić a kto ma BOVa w B6? Ja mam u siebie hybrydowego bov-a Turbosmart, dedykowany do B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić a kto ma BOVa w B6? Ja mam u siebie hybrydowego bov-a Turbosmart, dedykowany do B6 to nie jest typowy BOV tylko splitter,który charakteryzuje częściowe upuszczanie kompresji w atmosferę i do systemu powrotnego,w stosunku -nie pamiętam dokładnie ,ale chyba 75% w system,a 25% w atmosferęBOV wydala całość w atmosferę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Masz racje, ale ten model który posiadam mogę regulować ręcznie, mogę zrobić dowolną konfigurację w obie strony, jeździłem już na różnych ustawieniach, nawet 100% atmosferyczny i błędu nie wywaliło. 75/25 ma forge splitter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 a masz go wpiętego w miejsce seryjnej DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 a masz tam jakies inne miejsce ? :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 a masz tam jakies inne miejsce ? :naughty: no tak się składa,że BOVa możesz wpiąć nawet koło przepustnicy,blokując otwory seryjne i dalej będzie spełniał swoją rolę-kwestia finezji i inwencji montującego, miejsce gdzie jest usytuowana DV- jest lokalizacją ze względów "strategicznych" dla silnika,ale BOV może być wszędzie,bo i tak całość kompresji idzie w atmosferę,a nie powraca w układ przed turbiną,jak to ma miejsce przy standardowej DV,gdzie powracające ciśnienie utrzymuje obroty turbiny a warunkiem utrzymania obrotów jest odpowiednie podciśnienie w układzie(bo takie występuje w układzie po odjęciu gazu),więc jeśli czujnik ciśnienia jest ulokowany na IC,przed przepustnica-to może mieć znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 owszem mozna to wrzucic przed przepustnicą, ale nie ma sensu robic sobie smietnika pod maską ori miejsce jest najwłaściwsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 oh ludziska ale macie problemy. napalacie sie na jakies zabawki. zeby to jeszcze moc podnosilo !!!! 150 ps i pssssykanie czy to nie brzmi smiesznie !!! sami sobie odpowiedzcie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 przy serii bedzie to pierd niemowlaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 przy serii bedzie to pierd niemowlaka eee tam wali jak wściekły oh ludziska ale macie problemy. napalacie sie na jakies zabawki. zeby to jeszcze moc podnosilo !!!! 150 ps i pssssykanie czy to nie brzmi smiesznie !!! sami sobie odpowiedzcie :polew: w sumie racja-jedni robią mody w kierunku mocy-inni w tym samym czasie robią mody w kierunku lansu na mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się