Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie na klimie


pucy1

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczyść przepustnicę na początku :). Jak włączasz klimę, ale nie wciskasz sprzęgła to wszystko ok? Obroty nie falują?

Dopiero przy włączonej klimie się tak dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag pokazuje bład pierwotny pzepustnicy - nie chce sie zaadoptowac.

Jak stoje i wł klime nic sie nie dzieje jest ok dopiero w czasie jazdy jak zwalniam dojezdzam do skrzyzowania, zmieniam bieg itp. Pokazuje jeszcze błąd zasynaego powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jeszcze szczelnosc dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w tym przypadku

musisz ją dokłądnie wyczyscic ale tylko wtedy gdy ja zdemontujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mogę coś dorzucić..... uważaj tylko na uszczelkę pod przepustnicą!!! Łatwo ją przerwać, a potem problem z dostaniem od ręki. Temat osobiście przerabiałem i wydaje mi się, że jeśli masz błąd z adaptacją to nie chcę być złym prorokiem ale przepustnica moze być do wymiany - obym się mylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej sie nie mylisz

ale poczekajmy na efekty po czyszczeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdobyłem sie na rozkrecanie, zdjałem tylko wezyk i sprayem do czyszczenia lalem i lalem i lałem az wylalem 400ml. Efekt? Połowicznie. Obroty stabilne, klimę mogę włączyć. Przepustnica nie daje się zaadoptować. Ani na moim kompie ani u kolegi na sprzecie za pare tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro mam zamiar pobawic sie w zawieszenie jak mechanior bedzie miał czas jezeli nie to wezme sie do kupy i wykrece - wypicuje i zobacze co bedzie.

---------- Post dopisany 22-06-2012 at 00:56 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2012 at 20:43 ----------

Mi wygląda to na problem z ładowaniem, sprawdź przewody zapłonowe, świece, filtr powietrza też nie pomiń ;)

Może być wydech nie szczelny ? zaczynając od kolektora do kat.

OOO Mam faktycznie dziurke w wydechu ale w tak paskudnym miejscu - od gory ze ciezko jest pospawac moze to faktycznie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sprawa przedstawia sie następujaco po dojeżdzaniu do skrzyżowania przy wciśniętym sprzęgle obroty falują z 900 na 300 i tak kilka razy czasem tak bardzo ,że aż silnik gasł. postanowilem sprawie przyjrzeć sie samemu pierwsze co zrobilem odkręciłem cewki i zajrzałem do świec a tu niespodzianka -kąpią sie w oleju, ponieważ uszczelka pod deklem puszczała olej wprost na świece - zakupiłem uszczeleczkę za 39zł odkręciłem dekielek wymieniłem uszczeleczkę wykręciłem i wytarłem świece gniazda i te gumowe nakładki od cewek z oleju skręciłem wszystko do kupy i problem jak na razie zniknął obroty spadną najwyżej do 800rpm,ale to może być wynik działania wspomagania właczenia sie spręzarki od klimy czyli książkowo poza tym silnik pracuje równo i lepiej sie wkręca, cóż zalane olejem świece nie pracują prawidłowo. Gdyby ktoś nie wiedział jak zabrać sie za wymiane uszczelki pod deklem zaworów służę radą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez przerabiałem problem z uszczelka pod pokrywa ale zaplacilem za nia 60zl. Kolego sprawdz tez odme...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...