thithat Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Mam problem, mianowicie pojechałem na stację zatankować (lotos) wszystko pięknie, podjechałem, zgasiłem silnik i sobie zalałem paliwko. Wracam z kasy chcę odjechać i tu zonk auto w ogóle nie chce zapalić, nawet nie kaszlnie. Rozrusznik kręci. Podpinam vaga i żadnych błędów. Od czego zacząć sprawdzanie? Nigdy czegoś takiego nie miałem.
Stichy Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Masz alarm - moze odcina zaplon, immobilizer... Zapodaj mu plaka do dolotu
OLIVER Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Sprawdź czy na zaworze odcinającym (elektrozawór) który jest na pompie wtryskowej jak załączysz zapłon i jak palisz jest napięcie 12V
danu44 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Sprawdź czy na zaworze odcinającym (elektrozawór) który jest na pompie wtryskowej jak załączysz zapłon i jak palisz jest napięcie 12V Brawo Stasiu... A moze cofneło sie paliwo, albo zakonczyl swoja prace przekaznik 109. Bo chyba pompa nie padla...?
yamahayzfr13 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Miałem to samo niedawno, identycznie też na stacji Odstał 10 minut i odpalił od pierwszego Do tej pory sie nic takiego nie powtórzyło
thithat Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent przewód który idzie do 109 obtarł się o rurkę metalową i żyła dotykała masy. Brak napięcia 12V na zaworze. Jakieś pomysły???
Frimuś Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Czy po przekreceniu zapłonu slyszysz jak zawor na pompie CYKNIE ?
thithat Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 nie zawór nie cyka, słychać cyknięcie w nastawniku a 109 po podaniu na krótko +12V działa tzn. słychać pyknięcie czyli sam zawór jest chyba ok
Frimuś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 ta ok. czy dobze wyczytalem ze przewod idacy do zaworu jest przetarty?
Frimuś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 wiec opcja polaczenia go na nowo zmienia sytuacje i poprawia rozruch?
thithat Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 Niestety po podaniu na krotko +12V na zawor N109 dalej nie chce odpalic Wysyłane z mojego Galaxy za pomocą Tapatalk 2
Frimuś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Sluchaj moze i to glupio zabrzmi ale zrob tak jak gos ktory mi uszczelnial pompe. podlacz zawor na pompie niech jeden przekreci zaplon a druga osoba niech delikatnie stuka w nastawnik
thithat Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 Nie mam nic do stracenia zaraz ide do garazu to sprobuje Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Frimuś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 spoko daj znac co i jak dodam tylko ze jak to widzialem w realu to on mial metalowy maly mloteczek i tak z czuciem ale jednak napierdzielal w nastawnik i fakt po dluzszej chwili autko sie ozywilo.
Sztomel Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Po podaniu na "krótko" napięcia na elektrozawór N109 w pompie wtryskowej z + akumulatora silnik przy tych błędach co podałeś musi odpalić ale pod warunkiem, że najpierw zaizolujesz ten przetarty fabryczny przewód od N109.
thithat Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czy zawor n109 jest zasilant z ecu czy jest jakis bezpiecznik. Bo musze i tak przywrocic mu zasilanie Wysłane z mojego Galaxy za pomocą Tapatalk 2
danu44 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czy zawor n109 jest zasilant z ecu czy jest jakis bezpiecznik. Bo musze i tak przywrocic mu zasilanieWysłane z mojego Galaxy za pomocą Tapatalk 2 Zawór N109 jest podłączony bezpośrednio do sterownika silnika (potocznie zwanego komputerem).
thithat Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czyli co po zwarciu mogl pojsc sterownik silnika Wysłane z mojego Galaxy za pomocą Tapatalk 2
danu44 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czyli co po zwarciu mogl pojsc sterownik silnikaWysłane z mojego Galaxy za pomocą Tapatalk 2 Logicznie rozumujac to chyba tak. Ale nie wiem tego na 100% Moze ktos bardziej obeznany z elektryka Ci odpowie. Najlepiej to bylo by podmienic od kogos 109 na probe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się