Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błąd 17669/18265


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

17669

B5 AJM] Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

do tego dochodzi 18265 w asb i absie

co pare kilometrów zapalają sie kontrolki abs i esp i auto zle przezuca biegi{szarpie}

po wyłaczeniu i zapaleniu problem ustaje az po paru nastepnych kilometrach znowu to samo.

czy ktos moze mi pomóc??

od czego mam zacząc

pozdrawiam!!

Opublikowano

zrob logi na jalowym z 023 [rozgrzany motor]

18265 to zgłoszenie usterki ze sterownika silnika...

ECU informuje sterownik skrzyni ze jest blad stad skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.... a wszystko zwiazane jest z pierwszym bledem ... [prawdopodobne pompka zdechla]

Opublikowano

A ja sądzę, że trzeba wymienić wiązkę elektryczną do pompek.

Opublikowano

witam ponownie.

nie dała mi spokoju ta wiązka wiec odkreciłem dekiel:

wiązka wydaje sie byc ok co prawda na oko ale zauważyłem cos dziwnego a mianowicie:

na 2,3,4 cylindrze mam pompki z ori znaczkiem audi o numerach 00-12-15

BTD 33127 DE

a na 1 cylindrze taki 06-07-04

31751 FR

zakładając ze 1 cyl jest tu od chłodnicy!??

nie wiem czemu ale przeczuwam w tym cos nie tak.

POZDRO!![br]Dopisany: 17 Maj 2008, 18:17_________________________________________________witam ponownie!!!!

jako ze nikt nic konkretnego nie doradził pisze ponownie:

problem narasta!!! a mianowicie

wymieniona wiązka do pompek tak jak sugerował kolega SZOGUN i jeszcze paru mechaników niestety bez rezultatu

teraz co kawałek oswiecają mi sie te kontrolki i praktycznie nie mozna jechac.

kiedys wyskakiwa jedynie błąd 17669 czyli 1 cylindra teraz wyskakują jeszcze 17672 17675 17678 ale nie zawsze wszystkie na raz np:

po skasowaniu i jednym oswieceniem sie kontrolek mam błedy trzech pompek albo dwóch po kilkakrotnym oświeceniu sie kontrolek mam już wszystkie cztery

Prosze o jakąs pomoc

POZDRAWIAM Raflik[br]Dopisany: 04 Październik 2008, 13:10_________________________________________________hej!!

chciałbym jeszcze dodac ze kanał 013 wygląda mniej wiecej tak:

-80 60 -58 78

natomiast na 023 jest na biegu jalowym gdzies po 60 natomiast po dodaniu gazum zaraz wszedzie wskakuje 127

pozdrawiam

[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 17:06_________________________________________________witam!! Jako ze bardzo mało konkretów w moim temacie jest na forum musiałem naprawic auto metodą tzw prób i błedów a mianowicie :

jako ze wymiana wiązki nie pomogła,

przełozenie pompowtrysku na inny cylinder tez nie pomogo a tylko pogorszyło sprawe bo potem miałem juz błedy wszystkich pompek

sprawdzałem miernikiem wszystkie kable i wszystko ok

sprawe rozwiązała wymiana kompletu pompowtrysków załatwionych od znajomego mechanika z jednego silnika z małymprzebiegiem.

mam jeszcze małe pytanko :

były to pompki o nr AL mechanik twierdzi ze mogą byc

a co Wy myslcie???

auto chodzi elegancko, dostało kopa itp.

dziekuje i pozdrawiam!!

Opublikowano

IMO - mogą byc... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...