WhyMe? Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 A prawdą jest że te z początku produkcji to już miały kute tłoki, nie wiem jak tam korbowody, ale coś tam słyszałem
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 tłoki korby i wał były kute ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400
WhyMe? Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 tłoki korby i wał były kute---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400 Koni zawsze będzie mało. Będziesz miał 250 to będziesz chciał 300 itd. Z drugiej strony dobrze zrobione 250 km robi robotę
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 teoretycznie masz racje praktycznie to tego nie przerabiałes i nie masz pojecia co sie z tym je
WhyMe? Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Fakt co fakt nie przerabiałem ale mam zamiar przerobić w swojej b5
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 jak zrobisz, to po wszystkim bedziesz "cudownie uleczony" gwarantuję
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 panowie a powiedźcie mi jak to jest z chip-em? kiedyś coś słyszałem że silniki VW/AUDI są elastyczne do 30% wiec rozumiem że jak zrobię chipa np w 150km to mogę po nim mieć w teorii 195km??? jak to jest???
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wszystko zalezy od kondycji silnika i podzespołów u mnie wyszło 208 kM
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 mhm... czyli dobrze słyszałem, i do tego z tego co czytam dodać kute klamoty, jakiś lepsiejszy intercooler i już wyjdzie coś naprawdę ciekawego...
sołtys85 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 wałek rozrządu na dolocie ma zmienna faze (AEB tego nie ma) tłoki korby i wał były kute A jak działa ta zmienna faza rozrządu? Napinacz łańcucha nią steruje? Masz jakiś schemat? Skoro były zakuwane w oryginale to po co zakuwać pownie chcecie powyżej tych 300 koni.
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze...
sołtys85 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze... A można wiedzieć jakim budżetem dysponujesz na takowe modyfikacje nie wliczając dobrych chęci? Masz w ogóle jakieś audi do modyfikacji?
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 30 tyś wraz z kupnem nowej A4... ADR-ka już mnie tak nie podniecała:cheesy:
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 czyli możliwe że się zmieszczę... bo planuje wyrwać coś 00/01 rok tak do 15 i drugie tyle w mody, bo myślałem też o s4 ale to musiałbym mieć chyba z 50... oglądałem jedną ale cena 27 plus jakiś rozrząd, zawiecha, oleje filtry itp... no właśnie, poza tym opłaty 2.7 a 1.8 robi różnice... a aż tak kasą nie sram żeby wozić się S-ką
mario-S4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 a kupie coś ciekawego w tych pieniądzach???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się