Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T - 150km vs. 180km - kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

Opublikowano

A prawdą jest że te z początku produkcji to już miały kute tłoki, nie wiem jak tam korbowody, ale coś tam słyszałem :wink:

Opublikowano

tłoki korby i wał były kute

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400

Opublikowano
tłoki korby i wał były kute

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400

Koni zawsze będzie mało. Będziesz miał 250 to będziesz chciał 300 itd. Z drugiej strony dobrze zrobione 250 km robi robotę :whistling:

Opublikowano

teoretycznie masz racje

praktycznie to tego nie przerabiałes i nie masz pojecia

co sie z tym je

Opublikowano

Fakt co fakt nie przerabiałem ale mam zamiar przerobić w swojej b5 :decayed:

Opublikowano

jak zrobisz, to po wszystkim bedziesz "cudownie uleczony"

gwarantuję

Opublikowano

dev mam taką skromną nadzieję :whistling:

Opublikowano

panowie a powiedźcie mi jak to jest z chip-em? kiedyś coś słyszałem że silniki VW/AUDI są elastyczne do 30% wiec rozumiem że jak zrobię chipa np w 150km to mogę po nim mieć w teorii 195km??? jak to jest???

Opublikowano

Wszystko zalezy od kondycji silnika i podzespołów

u mnie wyszło 208 kM

Opublikowano

mhm... czyli dobrze słyszałem, i do tego z tego co czytam dodać kute klamoty, jakiś lepsiejszy intercooler i już wyjdzie coś naprawdę ciekawego...

Opublikowano

nie trzeba kuc do 300-330 kM

Opublikowano

wałek rozrządu na dolocie ma zmienna faze (AEB tego nie ma)

tłoki korby i wał były kute

A jak działa ta zmienna faza rozrządu? Napinacz łańcucha nią steruje? Masz jakiś schemat?

Skoro były zakuwane w oryginale to po co zakuwać pownie chcecie powyżej tych 300 koni.

Opublikowano

a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze...

Opublikowano
a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze...

A można wiedzieć jakim budżetem dysponujesz na takowe modyfikacje nie wliczając dobrych chęci?

Masz w ogóle jakieś audi do modyfikacji?

Opublikowano

na 300kM trzeba wyłozyc z 9000-10000zl

Opublikowano

czyli możliwe że się zmieszczę... bo planuje wyrwać coś 00/01 rok tak do 15 i drugie tyle w mody, bo myślałem też o s4 ale to musiałbym mieć chyba z 50... oglądałem jedną ale cena 27 plus jakiś rozrząd, zawiecha, oleje filtry itp... no właśnie, poza tym opłaty 2.7 a 1.8 robi różnice... a aż tak kasą nie sram żeby wozić się S-ką

Opublikowano

kup lepiej S4-kę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...