haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam, ostatnio zmieniałem turbinę i wstawiłem hybrydę od Karambola. W tym momencie jeszcze długo nie zrobię programu żeby to wystroić z powodu braku funduszy. Teraz turbina dmucha max 0.5 bara a powyżej 4000rpm spada na 0.3. Chcę tymczasowo podnieść doładowanie. Wiem że się tak nie powinno robić ale innego wyjścia na razie nie ma. Wiem że można wstawić większą przepływkę ale to też nie mały koszt. Ma ktoś jakiś opis gdzie wstawić i o jakiej oporności rezystor przed przepływką żeby delikatnie podnieść doładowanie? Chcę tylko uzyskać wartości seryjne doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Powiem Ci tak, nie bardzo się orientuję, ale skoro dołożysz powietrza a paliwa nie to co Ci to da po to się robi program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 bez dodatkowego paliwa jedyne co osiagniesz to wyzsza temperature w komorach spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Chodzi o to że ta turbina to hybryda i silnik nie jest pod nią wystrojony i w tym momencie dmucha 0.5 bara do 4000rpm a powyzej 4000rpm dmucha około 0.3 bara. Więc w tym momencie silnik dostaje paliwa tyle ile trzeba a turbina dmucha za mało i chce na razie dojść do wartości fabrycznych, czyli doładowanie 0.6 bara i żeby spadało max do 0.5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 skoro hybryda to znaczy ze ma wyzsza wydajnosc niz seria a tym samym do wtloczenia okreslonej ilosci powietrza potrzebne jest nizsze doladowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 No ale na wskaźniku doładowania pokazuje mi właśnie że dmucha za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 masz blad ze jest za bogata mieszanka ? nie. wiec zostaw tak jak jest zanim uszkodzisz sobie silnik. masz wieksze turbo ktore wtlacza wiecej powietrza do silnika. silnik jest wystrojony na okreslony stosunek paliwa do powietrza. wieksze turbo przy NIZSZYM cisnieniu doladowania wtloczy tyle samo powietrza co mniejsze turbo przy wyzszym cisnieniu. bardziej obrazowo - k03 przy 1bar ~200KM, gt28rs przy 1bar ~250KM. to samo cisnienie a moc wieksza. magia ? jak zwiekszysz ilosc powietrza nie zwiekszajac ilosci paliwa to jedyne co osiagniesz to wyzsza temperatura w komorach spalania i jezeli silnik sie nie obroni trybem awaryjnym to wypalisz sobie glowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 No właśnie coś jest chyba nie tak, bo mam takie błędy: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent Czujnik spalania stukowego wiem że mam do wymiany, ale jeszcze przed nowym turbo nie mogłem się uporać z tym 00561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a przeplywka zdrowa ? pompa paliwa ? wtryski ? wydech szczelny ? dolot szczelny ? 00561 objawia sie m.in. obnizonym cisnieniem doladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 masz wszystko ok, nie patrz na doładowanie hybryda bedzie pompowac mniejsze cisnienie ale to nie oznacza że pompuje mniejsza ilosc powietrza AEB nie ma mapsensora, info do ECU idzie z przepływki zloguj przepływke i zobacz jakie masz parametry nie powinny przekroczyc 125 g/s ale nie powinno byc mniej jak 120 g/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 No ok, ale dlaczego po przekroczeniu 4krpm ciśnienie spada do 0.3 bara, z 0.5 bara jeśli podobno w serii od 0.6 spada do 0.55? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Kurde, chłopie przecież marcindlug Ci wyjaśnił 4 posty wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 zrobisz remap i wszystko bedzie jak nalezy u mnie przy 5000 obr/min jest 1.1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Czyli to że ciśnienie przy większych obrotach spada o 0.2 bara nic nie znaczy? Nie powinien być taki duży spadek, ECU powinien chyba utrzymywać stałe ciśnienie . Jeśli tyle samo powietrza wpada to by wynikało że na seryjnej turbinie mam 0.6 bara a na hybrydzie 0.5 bara, na fabrycznej spadało do 0.55 bara a na tej spada do niecałego 0.3 bara? Coś tu mi się nie kalkuluje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Kolego Cisnienie mniejsze ale objetosc powietrza wieksza Czytaj ze zrozumieniem. Bez remapu sie nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 No ok, to wszystko już mi wyjaśniliście, po prostu nie wiedziałem że jest tak że większa turbina większa objętość, wydawało mi się że jak dolot nie zmieniony to objętość (obszar gdzie powietrze się znajduje) się nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Kolego Haras, w fizyce jest dział "TERMODYNAMIKA" poczytaj a na pewno zrozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Ok, wierze wam na słowo, więcej w tym siedzicie niż ja na pewno Czyli z tego co mam rozumieć mam teoretycznie tyle mocy ile powinno być w serii przy takim ciśnieniu jakie mam teraz. Więc czekam na lepsze czasy i robię program Zna ktoś fabrykę mocy w Lublinie? Może ktoś coś o nich powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 hola hola. nikt przy zdrowych zmyslach nie podejmie sie modyfikacji auta ktore ma powazne problemy. najpierw zdiagnozuj przyczyne 00561, usun problem i dopiero wtedy bedziesz mogl zrobic program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 I z tym sterownikiem jest problem, nie każdy chce to robić. Ja słyszałem tylko o jednym, w Tarnowskich Górach Digitun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się