19punisher46 0 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam Nawet się nie zdążyłem przywitać ale to później. Teraz chodzi o to, że moja audi nie chcę odpalić. A mianowicie zaczęło to się tak. Wracałem wczoraj do domu i podczas redukcji biegu (z 5 na 3) auto zgasło i już nie chciało odpalić. Dzisiaj podłączyłem VAG'a lecz nie wyskoczył żaden błąd, paliwo w baku jest, do wtrysków podaje, pasek rozrządu nie pękł, świece grzeją, kontrolka od świec prawidłowo się zapala i gaśnie, przekaźnik od świec działa i silnik na pewno się nie zatarł. Sprawdziłem wszystkie możliwe usterki jakie mi przychodzą do głowy. Może ktoś z was będzie wiedział co dolega mojej niuni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof61 1 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 sprawdz immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jakby immo padło to by błąd sie zapisał.. Moje zdanie, jak to było przy redukcji, i nagle to przeskoczył rozdząd i rozjechał się kąt wtrysku na pompie i nie odpala.. A wystarczy ze jeden ząb przeskoczy i juz moze nie zapalać. Ogarnij rozrząd czy nie przeskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tak jak kolega pisze prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrzadu, jak chcesz zapalic auto to nie wyskakuje Ci po pewnym czasie abs i czerwony wykrzyknik na liczniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jak wyglądała ta redukcja biegu, gwałtownie? Na wysokich obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Auto pewnie tyle co kupione jak walisz posta a nawet sie nie witasz he he ale rozumiemy troska o nabytek. Sprawdz ustawienie paska rozrzadu. Moze ktos spartolil robote na szybko i przeskoczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 a ja daje 99% ze zatarl sie tloczek w pompie wtryskowej.Latwo sprawdzic odkrec dekielek pompy wtryskowej i rusz ,,jezyczkiem'' jak sie nie ruszy to bingo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 redukcja z 5 na 3 to ile ty jechałeś na tym 5 biegu 50km??? Rozrząd pewnie przeskoczył o co najmniej 2 zęby na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 jeszcze sprawdz czy masz palifo w filtrze za czym rozbierzesz pół auta to że na wtryskach leje to nie znaczy że masz w filtrze ja się tak dałem nabrać na wtryskach lało delikatnie a filt był pusty sprawdziłem rozrząd błedów na vagu nie było po prostu się zapowietrzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 jeszcze sprawdz czy masz palifo w filtrze za czym rozbierzesz pół auta to że na wtryskach leje to nie znaczy że masz w filtrze ja się tak dałem nabrać na wtryskach lało delikatnie a filt był pusty sprawdziłem rozrząd błedów na vagu nie było po prostu się zapowietrzył kolega napisał ze paliwo jest,to miales jakies dziwne zjawisko jak paliwo było na wtryskach a w filtrze nie było jak zredukowałes z 5 na 3 mocno szarpneło autem ? tak jak kolega napisał wyzej rozrzad do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 rozrząd na pewno trzeba sprawdzić, bo mógł pasek przeskoczyć, zależny jak stary? nawet bez obrotow i obciążenia. ale jak czytam te herezje ze redukcja z 5 na 3 taka straszna, a pomyślał który, ze nie musiał być na obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się