Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4/B5 1,9 TDI AFN Nie chce odpalić


19punisher46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nawet się nie zdążyłem przywitać ale to później. Teraz chodzi o to, że moja audi nie chcę odpalić. A mianowicie zaczęło to się tak. Wracałem wczoraj do domu i podczas redukcji biegu (z 5 na 3) auto zgasło i już nie chciało odpalić. Dzisiaj podłączyłem VAG'a lecz nie wyskoczył żaden błąd, paliwo w baku jest, do wtrysków podaje, pasek rozrządu nie pękł, świece grzeją, kontrolka od świec prawidłowo się zapala i gaśnie, przekaźnik od świec działa i silnik na pewno się nie zatarł. Sprawdziłem wszystkie możliwe usterki jakie mi przychodzą do głowy. Może ktoś z was będzie wiedział co dolega mojej niuni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby immo padło to by błąd sie zapisał..

Moje zdanie, jak to było przy redukcji, i nagle to przeskoczył rozdząd i rozjechał się kąt wtrysku na pompie i nie odpala.. A wystarczy ze jeden ząb przeskoczy i juz moze nie zapalać.

Ogarnij rozrząd czy nie przeskoczył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja daje 99% ze zatarl sie tloczek w pompie wtryskowej.Latwo sprawdzic odkrec dekielek pompy wtryskowej i rusz ,,jezyczkiem'' jak sie nie ruszy to bingo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze sprawdz czy masz palifo w filtrze za czym rozbierzesz pół auta to że na wtryskach leje to nie znaczy że masz w filtrze ja się tak dałem nabrać na wtryskach lało delikatnie a filt był pusty sprawdziłem rozrząd błedów na vagu nie było po prostu się zapowietrzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze sprawdz czy masz palifo w filtrze za czym rozbierzesz pół auta to że na wtryskach leje to nie znaczy że masz w filtrze ja się tak dałem nabrać na wtryskach lało delikatnie a filt był pusty sprawdziłem rozrząd błedów na vagu nie było po prostu się zapowietrzył

kolega napisał ze paliwo jest,to miales jakies dziwne zjawisko jak paliwo było na wtryskach a w filtrze nie było

jak zredukowałes z 5 na 3 mocno szarpneło autem ? tak jak kolega napisał wyzej rozrzad do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd na pewno trzeba sprawdzić, bo mógł pasek przeskoczyć, zależny jak stary? nawet bez obrotow i obciążenia.

ale jak czytam te herezje ze redukcja z 5 na 3 taka straszna, a pomyślał który, ze nie musiał być na obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...