calt Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Czesc od kilku tyg. stalem sie szczesliwym (nieszczesliwym) posiadaczem A4 otoz po tygodniu uzytkowania w moim autku zapalila mi sie kontrolka silnika, na nastepny dzien przestaly pracowac mi cewki. Wymienilem swiece na nowe NGK kupilem nowe cztery cewki Beru zmienilem olej filtr teraz przymierzam sie do zmiany rozrzadu gdyz moje auto ma za soba 116tys. Ale moj najwiekszy problem tkwi w tym ze od momentu jak wywalilo mi cewki z moim autem dzieja sie dziwne rzeczy. Tak jak wyzej napisalem wszystko wymienione na nowe swiece cewki moje auto pali ponad 20 litrow na 100 km. przy spokojnej jezdzie, po wykasowaniu bledow po przez vaga. po kilku urochomieniach silnika wywala mi check engine. raz jest to 17633 P1225 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do uziemienia raz 17636 P1228 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do uziemienia. Rece mi juz opadaja i nie mam juz zielonego pojecia co jest z tym autem Prosze o pomoc jak ten problem rozwiazac. Jak tez moge sprawdzic ktore cewki z tych starych co mi zostaly sa sprawne. Z gory dziekuje pzdr
Atak Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Kontrolka może palić się od słabego katalizatora który dostał nie spalone paliwo i padł
aramir Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Czesc od kilku tyg. stalem sie szczesliwym (nieszczesliwym) posiadaczem A4 otoz po tygodniu uzytkowania w moim autku zapalila mi sie kontrolka silnika, na nastepny dzien przestaly pracowac mi cewki. Wymienilem swiece na nowe NGK kupilem nowe cztery cewki Beru zmienilem olej filtr teraz przymierzam sie do zmiany rozrzadu gdyz moje auto ma za soba 116tys. Ale moj najwiekszy problem tkwi w tym ze od momentu jak wywalilo mi cewki z moim autem dzieja sie dziwne rzeczy. Tak jak wyzej napisalem wszystko wymienione na nowe swiece cewki moje auto pali ponad 20 litrow na 100 km. przy spokojnej jezdzie, po wykasowaniu bledow po przez vaga. po kilku urochomieniach silnika wywala mi check engine. raz jest to 17633 P1225 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do uziemienia raz 17636 P1228 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do uziemienia. Rece mi juz opadaja i nie mam juz zielonego pojecia co jest z tym autem Prosze o pomoc jak ten problem rozwiazac. Jak tez moge sprawdzic ktore cewki z tych starych co mi zostaly sa sprawne. Z gory dziekuje pzdr kolego i udało ci się coś wykombinować ... czy utkwiłeś w martwym punkcie ... Pytam bo też sie przymierzam do wymiany cewek i świec aaa na marginesie możesz podać koszty .... Cewki BREMI świece BERU
ghost1717 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Kolego ja mialem podobne problemy co Ty... kontrolka check engine , bledy dopasowania skladu mieszanki , PADAJACE CEWKI itd.... Wina byla nieszczelnosc na kolektorze dolotowym ktora jak sie puzniej okazalo stopila mi jeden z katalizatorow i uszkodzila jedna sonde lambda. Pierwszego kata wydmuchlo i reszta zapchala wydech :> to bylo przyczyna spalania stukowego na jednej stronie silnika... pozostale 3 cylindry chodzily ok (ale ja mam v6 i to troszke inaczej wyglada ) Jakie masz swiece w tej chwili ?? Ja zmienilem na NGK LPG 1 - sa to swiece jednoelektrodowe platynowo-irydowe ktore odciazaja cewki dajac jednoczesnie konkretna iskre! Sa polecane do LPG ale na benzynie sprawuja sie lepiej niz orginalne. SA TO SWIECE DEDYKOWANE DO SILNIKOW AUDI ALE SPRAWDZ KATALOG NGK. Szukaj Lini laser line http://www.ngkntk.pl/NGK_wprowadza_asortyment_swiec.4635.0.html Cena okolo 70-80 zl za sztuke Robimy dzieki temu duzo wieksze przebiegi na cewkach! Ja odkad zmienilem zrobilem na nich 30 tys km i zero problemow z cewkami!! :> Wczesniej cewki siadaly co 10 tys km srednio Polecam cewki z Intercarsu VW koncowka nr 115 R koszt okolo 130 zl sztuka za ORGINALNA CEWKE VW Jak cos to pisz... podpowiem co sprawdzic bo mam juz troche doswiadczenia z benzynowkami Audi Katalizator traktuj jako wskazowke... Nalzezalo by sprawdzic SONDY LAMBDA! VAG - Skasuj bledy ... pojezdzij z 100 km i napisz co tam w kompie mu buczy pozdro pozdro
aramir Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 czyli wymiana cewek i świece ... oki wielkie dzięki a co myślisz o cewce BREMI świecach BERU
ghost1717 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 czyli wymiana cewek i świece ... oki wielkie dzięki a co myślisz o cewce BREMI świecach BERU Powiem Ci szczerze ,ze najlepsze i najdluzej dzialajace cewki jakie mialem i mam do tej pory sa to ORGINALNE CEWKI VW-AUDI-SEAT-SKODA dostepne w sklepach Intercars ( koncowka numeru 115-R) ale bez problemu dostaniesz je w innych sklepach... tak jak pisałem około 130 zł i dostajesz je w orginalnym opakowaniu AUDI. Pamietaj ,że dużo wiekszą żywotność cewek osiagniesz dzieki JEDNOELEKTRODOWYM SWIECĄ i koniecznie w konfiguracji IRYD-Platyna .POLECAM SWIECE NGK LPG1. IRYDOWE ELEKTRODY ZNACZNIE POPRAWIAJA SPALANIE i tak jak juz pisałem... KONKRETNA ISKRA która zawsze jest w tym samym miejscu. Swiece znacznie poprawiły prace mojego silnika na PB i LPG. Żywotnosc świec NGK Laser line jest DUŻO WIEKSZA sprawdzałem już nie raz... zrobiłem juz na konfiguracji cewki Ori z intercarsu+ swiece NGK lpg1 około 40-50 tys km i wszystko super!! Zadnych problemow z cewkami! Podczas gdy miałem swiece dwuelektrodowe wymienialem cewki co 5-10 tys km po 1/2 cewki Podaj mi symbol swiec zapłonowych jakie teraz posiadasz to Ci napisze jakie świece będą najodpowiedniejsze! pozdrawiam
aramir Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Dzwoniłem do swojego sklepu auto-moto i koleś sie zdziwił jak podałem nazwe BREMI zaproponował cewki Beru ZSE043 za 130zł i świece Beru za jakieś 20zł za 1 szt. co o tym myślisz ???? czyli w sumie bedzie 150x4 = 600zł ufff sporo !!![br]Dopisany: 02 Luty 2010, 09:00_________________________________________________oki dzisiaj byłem u swoich mechaników zasugerowali mi najpierw wymianę świec .... Kupiłem Beru 3 elektrodowe po 23zł ... Jeżdżę na benzynie, wiec 3 elektrody nie powinny przeszkadzać przy pracy... Po wyjęciu starych świec (NGK 3 elektrody) okazały się praktycznie na wymarciu... Wiec tylko była kwestia czasu, aby pewnie wykończyć mi cewki... Wymieniłem oczywiście te świece i właśnie jestem po przejechani 300km i wszystko jest oki ... W przyszłości muszę tego pilnować bardziej ... i to samo proponuje Wam Pozdrawiam ...
gregorypeck Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 ano wlasnie - co ile powinno wymieniac sie swiece ? Bo u mnie chyba nigdy nie byly wymieniane. Jest na to jakis przedzial czasowo-dystansowy czy wymieniamy jak juz "cos zacznie sie dziac" ??
Zaleczeq Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Też polecam ORGINALNE CEWKI VW-AUDI-SEAT-SKODA miałem zamienniki i silnik nie chodził jak powinien Do silniczka 2.0 ALT jest bodajrze koncówka 115 L
aramir Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 ano wlasnie - co ile powinno wymieniac sie swiece ? Bo u mnie chyba nigdy nie byly wymieniane. Jest na to jakis przedzial czasowo-dystansowy czy wymieniamy jak juz "cos zacznie sie dziac" ?? jak mechanicy wyjęli moje świece (hehe sprytnym magnesikiem).. to były całe czarne na elektrodach i posiwiałe... z tego co słyszałem to wymieniać się powinno co 30-40tys jeśli jeździ się na paliwie w przypadku LPG co 30tys. ... Zużyte świece mogą uszkodzić cewki , co już jest znacznie kosztowniejsze ...
tigy Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 na świece - 30 - 40 kkm - bez względu na stan, miałem przypadki gdy śweca wyglądała dobrze ale działała tak sobie czyli do d*py
wojtek123 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 cz ktoś mi powie bo niedawno kupiłem b6 czy po przekręceniu powinna świecic kontrolka silnika check
tigy Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 tak, ale po uruchomieniu silnika gaśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się