Piotrek98igo Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 to uwierzcie w bonusy bo sa ,zalezy to od stanu motoru i ukladu paliwowego,a po 2 to nie sa nowe silniki z fabryki na hamowni, takze kazdy mogl inaczej byc eksploatowany i moze byc bardziej lub mniej zużyty.
Lukaszxxx Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 Nie no ja nie ruszalem silnika, tj uszczelki pod głowica jak to opisywał magic ani pompek ani wałka.. a co moze byc z nim nie tak wytarty?? podmiana pompy oke nie problem bo mam paru kumpli z awx/avf ale jak ja zaloze to co odczuje przyrost powiedzmy 10 koni bez hamowania auta?? ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:44 ---------- logi dynamiczne robione rok temu, przed chipem Log (0 - 011)
spanky Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 logi nie wygladaja zle , ale to nie znaczy ze auta zaraz musi wypluc 170 PS po sofcie ... liczby liczbami ,mechanika to inna para kaloszy , kompresja,walek,tandem,zuzycie silnika itp ... to ze auto ma 150-160 PS po sofcie nie swiadczy ze jest niesprawne - poprostu stopien zuzycia jest wiekszy i tyle , soft zrobiony na tyle ile graty pozwalaja, to dlatego czasami wychodzi 180 PS a czasami lekko ponad 150 PS ... mowimy o autach 10 letnich z bog wie jakimi przebiegami na karku i kto i jak je traktowal podczas uzytkowania ... trzeba sie z tym pogodzic albo zaczac metoda eliminacji szukac przyczyny - czasami bedzie to cos prostego jak tandem pompa , a czasami generalny remont
Lukaszxxx Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 yhm no moze i spanky ,asz racje ale nie wiem.. jestem 2 wlascicielem, przebieg lekko ponad 200tysi, serwisowane i na bank ori przebieg.. gosc jezdzil nawet z wymiana zarówki postojówki do serwisu wiec lipy nie bylo...
Tomcast Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 hmm moze poprostu sprawdzic jakie podcisnienie wytwarza?? ale co w logach widzicie nie tak?? Ma ktos moze logi autka powiedzmy +160km?? Mi wyszło co prawda 156km, ale wkleję wykres może coś Ci pomoże : http://img198.imageshack.us/img198/4728/softtuningwykres.jpg Serię mamy taką samą, ja mam przyrost równo 20% mocy i nm. U Ciebie jest to 16% trochę mało. Było coś napisane o wymianie pompek, może włożyłeś nieodpowiednie? Generalnie nie wieżę w to aby ktoś miał bonus od fabryki np. 15km czy 20km. Pracowałem kilka lat na montowni silników w toyocie i tam każde odchylenie od normy czy na + czy na - dyskwalifikowało silnik. Wiem jak wygląda produkcja silników od podszewki i nie da rady stworzyć silnika np. o nr 10000 o mocy 130km, a już silnika o nr 10001 o mocy 145km, a nawet 151km bo takie też widziałem w serii na forum. Bloki i głowice przechodzą przecież taki sam proces produkcji, montowane są takie same części, osprzęt itd. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej osoba która zna proces produkcji silników w vw, a nie osoba której wmówiono że ma 150km w serii. Wiem, że toyota to nie vw, ale mi się wydaję że te bardzo duże wyniki w serii są nierealne. Podejrzewam, że z moją serią 129,8km pojechałbym na inną hamownię miałbym 135km, jeszcze na inną 140km i tak dalej... Na 100aut "shamowanych" np. w ECU 90 miałoby 130km, pozostałe 10% mogłyby mieć odchyły, ale max 2% góra 3 % od serii na + czy -. Kolego górka jak się okazuje jest, bo również byłem u chłopaków z ECU w lutym tego roku, więc hamownia ta sama. A4 B6 silnik AVF seria wyszło 142KM/ 317,6 Nm, po bezpiecznym sofcie wyszło 165KM/ 375Nm i więcej nie chciałem.
Lukaszxxx Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Troche odkopie wątek, ostatnio po czyszczeniu turbiny i kilkoma przebojami okazało sie ze lekko puszcza olej od strony ciepłej, wiec postanowilem ja zregenerowac, odrazu egr zaslepilem blaszka i autko dostało odczuwalnie większa moc.., za jakies 5-6 tysi jestem umowiony na wymiane szklanek i planuje podskoczyc na hamownie..
machina Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Wrzuć dynamicznego 011, zobaczymy jak pompuje po regeneracji:wink:
Lukaszxxx Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
machina Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Turbo wstaje ładnie, lekkie niedoładowanie pomiędzy 3000-4000rpm, generalnie nie jest źle:wink:
ciahciah Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 ogarnij sterowanie turbo bo coś tam nie gra
Lukaszxxx Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Co tam mam ogarnac?? Jest po regeneracji..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się