Szamek Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam Proszę o analizę logów, błędów w silniku brak. Z góry dziękuję za pomoc:wink: Logi dynamiczne: Grupy: 001,003,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Troche nie kompletne logi. Ale z tego co zamiesciles nic złego nie wynika.
Szamek Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 tzn.? czego jeszcze brakuje? może i nic złego nie wynika, ale coś jest nie tak ponieważ szarpie na drugim biegu:kwasny:
przemik Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Objawów nie opisałes w pierwszym poscie. Czego brakuje... Statcznych - 018 Dynamicznych - 004 Skrzynia manual czy automat ?
DeeJay_Kill Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 jeszcze 021 bym dorzucił Sprawa ogólnie dziwna o tyle, że nie ma błędów - czasem takie akcje powoduje "przepustnica" zespolona z egr'em, ale wtedy byłby check... wiązka od pompek? Stawiam jednak na któryś pompowtrysk...
Szamek Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 dodam tylko tyle, że podczas tego szarpnięcia słychać wewnątrz auta jakby się coś przyblokowało:kwasny:
izkalp Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 a czy wskazania bloku 003 są prawidłowe? z tego co wyszukałem w necie to wartości zasysanego powietrza rzeczywiste i wymagane powinny być zbliżone +-10 mg, a u Ciebie bardzo się różnią. poza tym kolumna duty cycle, czyli Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin powinna mieć wartości od 40 do 75 %. I jeszcze coś takiego: "Przy max obciążeniu (max wciśnięciu pedału gazu), gdy potrzebna jest nagle spora moc silnika, gdy silnik zbyt długo chodzi na jałowym i w innych określonych warunkach, zawór ustawia się na 4,8% odcinając maksymalnie spaliny od dolotu by nie zakłócały świeżej dawki powietrza jaka jest w tym momencie potrzebna dla osiągnięcia określonych warunków i charakterystyki pracy silnika – można więc stwierdzić że przy wysterowaniu na 4,8% recyrkulacja jest wyłączona." ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- nie wiem na ile to prawda i czy w ogóle, sam szukam odpowiedzi, a do bpw nie mogę nic znaleźć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się