Pawlo 2004 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Panowie, mam u siebie standardową turbinę z której jest wyciągniete 170 koni. Auto mi od pewnego czasu kopci i chciałbym sie wybrac na korektę softu a przy okazji zmienić turbine na wydajniejszą z 2 powodów: - Obecna turbina ma juz nalatane ponad 270kkm i przy schodzeniu z obrotów słychac tak jakby szuranie, - Skoro wybieram sie na korektę to warto dołożyć jeszcze jakieś 10 koników jak by sie udało. Teraz pytanie, jakie turbo proponujecie żeby pasowało bez problemu?? Gdzie go szukać? Może znacie kogoś kto posiada turbiny na sprzedaż? Czekam na podpowiedzi
MarianekZg Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/sprzedam-22/2xgt28rs-238855/
hornet Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/sprzedam-22/2xgt28rs-238855/ Przecież on ma diesla więc raczej odpadają te suszary
Pan Waldek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Jeżeli ma pasować p&p to: 1) świeże gt1749va- koszt nowego to 2300-2600 brutto. Potencjał taki jak w rozpisce na górze działu tuning- około 165-180 Ps http:// http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a4/turbosprezarka_garrett_19_tdi_20_tdi_7178585009s_7178580006_7178580008_7178580009_7178585008s_7178580001_7162150001_7120770001_7178580007_7178580005_7178580004_7178580003_7178580002_038145702g_038145702gx_038145702gv_038145702e_038145702j_038145702n.html 2) BRD - nowe 3200, używane/regenerowane 1500-1800. Turbo jest trochę kapryśne i w zależności na jaki egzemplarz trafisz to wstanie wcześniej lub później. Na temat brd na forum zdarła się już nie jedna klawiatura, wystarczy poszukać- nawet nie specjalnie się przemęczając. http://http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a4/turbosprezarka_borgwarner_kkk_20_tdi_5303_988_0109_5303_970_0109_bv43109_03g145702h_03g145702hv_03g145702hx_53039880109_53039700109.html 3) hybryda awx/arl. Taka sprężarka kosztuje około 1500zł.Powinna starczyć tak jak BRD do 200 Ps i wyżej. Dużo ludzi odradza jednak hybrydy- z uwagi na brak 100% powtarzalności- jedna wyjdzie świetnie inna trochę gorzej. Zaletą jest p&p i nie widać pod maską że było coś grzebane. To tylko tak naprawdę trzy opcje które pasują do wzdłużnego tdi bez przerabiania czegokolwiek. Caha i gtb wymagają przeróbki: kolektora wydechowego, wydechu, zasilania olejem.Dodatkowo przy gtb trzeba przerobić sterowanie. Przy większym turbo logika nakazuje montować FMIC - a to dodatkowy koszt. Koszty turbiny są oczywiście przybliżone. Można kupić taniej posiadając rabaty dla warsztatów współpracujących z dystrybutorem. Jest też na allegro user automax-72. Oferuje podobno nowe turbiny w dobrych cenach - jednak jak podrążysz temat w necie to zdania o nim są podzielone. Nowe BRD oferował za kwotę około 1600zł z tego co pamiętam. Co do regenerowanych to też zdania są podzielone. Jeśli był bym na Twoim miejscu to w tym momencie kupił bym nowe turbo awx/avf od garretta i zrobił remap u dobrego tunera. Skoro turbo nie domagało to dobrym pomysłem przy zmianie sprężary przy takim przebiegu było by rozpięcie układu dolotowego i wyczyszczenie wszystkiego z zalegającego mazutu, płukanie SMICA i sprawdzenie go ciśnieniowo - słowem duży,duży serwis, a na pewno zapomniałem o wielu rzeczach które będą zrobione "przy okazji" . Jeżeli nie zrobisz tego wszystkiego sam to musisz też za taka usługę odpowiednio zabecelować. Policz pod kreską ile to będzie kosztować bo cząstkowe kwoty nie przerażają, ale jak się to wszystko zbierze do kupy to można się zdziwić.
David Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 ostanio nachodza mnie pomysly na BRD i FIMC ale jak zliczysz to ceny czesci,montazu i programu to okolo 3 tys a zyskam pewnie z 20ps i 20 Nm teraz mam 173/371 ktos powie ile trzeba zaplacic za montaz FIMCA? jezeli mam wszystkie czesci?
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 No to coś mi się wydaje, ze najlepiej będzie jak zakupie regenerowane turbo BRD i zrobie na nim korekte softu i zostane przy 170 kucykach.
Pan Waldek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Pogadaj z Mirasem, on ma jakiegoś znajomego co takie turbiny sprzedaje - regenerowane i podobno ładnie wstają.
MarianekZg Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/sprzedam-22/2xgt28rs-238855/ Przecież on ma diesla więc raczej odpadają te suszary :doh:
hornet Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 No to coś mi się wydaje, ze najlepiej będzie jak zakupie regenerowane turbo BRD i zrobie na nim korekte softu i zostane przy 170 kucykach. To jak chcesz zostać przy 170 to kup nową seryjną turbawkę. Będziesz miał gwarancję na nią.
Pan Waldek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Na regenerowane jest taka sama gwarancja jak na nówki- jeśli regenerację robi dobra firma. Mi po 3,000 km poci się nowe turbo KKK - całe szczęście na gwarancji
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 No to coś mi się wydaje, ze najlepiej będzie jak zakupie regenerowane turbo BRD i zrobie na nim korekte softu i zostane przy 170 kucykach. To jak chcesz zostać przy 170 to kup nową seryjną turbawkę. Będziesz miał gwarancję na nią. Czytałem troche o BRD i niektórzy piszą, że olej bierze. Chyba najlepszym rozwiązaniem bedzie kupno ori turbo do AVF-a i zrobienie korekty a starą turbine oddać do regeneracji i sprzedać.
Pan Waldek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Jedynego dobrego wyboru tak na prawdę nie ma Ori turbo będzie made in Romania, KKK made in China (ale za kkk głowy nie dam). Patrząc na to wszystko wydaje mi się że takie turbo nie wytrzyma kolejnych 200,00 km- księgowi chyba i tu dotarli
daniels Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 gtb1756vk ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- bez remapu jeździ się o niebo lepiej niż na BRD
Pan Waldek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Daniels, swoją drogą kiedy remap:decayed: Kolega napisał że musi być p&p, więc gtb pomimo swoich zalet odpada.
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 Jedynego dobrego wyboru tak na prawdę nie ma Ori turbo będzie made in Romania, KKK made in China (ale za kkk głowy nie dam). Patrząc na to wszystko wydaje mi się że takie turbo nie wytrzyma kolejnych 200,00 km- księgowi chyba i tu dotarli jęsli bezproblemowo nowe turbo przelata 100kkm to juz bedę zadowolony ---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- co myślicie o tej turbinie?? Turbina GT1749VA AWX AVF 130 km PASSAT, SUPERB (2439812795) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się