sardo 0 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Panowie małe pytanko jak jest sterowany zaworek do turbo ? pytam bo na 2 kablach mam masę. Zaworek nie działa mimo że jest nowy przewody są łączone na kostkę gdzieś tam czy mam zacząć pruć instalacje nadmieniam że vag nic nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 na zaworek raaczej podawany jest plus zeby sie otworzyl przy pewnych wartosciach dlatego teraz masz mase. a jak masz wtyczke odlaczona to vag cos pokazuje. powinien byc blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jest zupełnie inaczej. Na N75 jest podawane stale napięcie po włączeniu zapłonu a aby się otwierał to impulsowo wtedy podaje na niego sterownik silnika masę. Jeśli na żadnym pinie wtyczki do N75 nie ma napięcia równego napięciu na akumulatorze to sterownik silnika musi wygenerować błąd otwartego obwodu sterowania tym elektrozaworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 czyli na chłopski rozum powinien być prąd a nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jest zupełnie inaczej. Na N75 jest podawane stale napięcie po włączeniu zapłonu a aby się otwierał to impulsowo wtedy podaje na niego sterownik silnika masę. Jeśli na żadnym pinie wtyczki do N75 nie ma napięcia równego napięciu na akumulatorze to sterownik silnika musi wygenerować błąd otwartego obwodu sterowania tym elektrozaworem. Sztomel zmieniles avatara i cie nie poznalem. Panowie ten pan wie co gołdo,swego czasu i mi pomagal telefonicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam! Jak chcesz być pewny, że z zaworkiem i instalacją jest wszystko oki to zrób taki test. Odepnij wtyczkę od N75 i uruchom samochód, na VAG'u powinno pokazać błąd zaworka. Jeśli nic nie pokaże to może być jakiś problem z samym ECU. Jeśli pokaże błąd związany z N75 tzn. że wszystko jest ok., jeśli zaworek jest nowy na 100% sprawny to problemów szukaj gdzie indziej. Po czym stwierdzasz, że zaworek nie pracuje? Sam zaworek możesz sprawdzić podłączając na krótko pod napięcie z aku, jeśli cyka to sprawny. Chyba, że mechanicznie jest nie sprawny i nie trzyma ciśnienia. Rozumiem, że nowy tzn. nowy ze sklepu a nie nowy używany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 na VAG-u jest test elementów wykonawczych blok 01- silnik powinien "cykać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 właśnie wyjaśniam, zaworek jest nowy bo nowy sklepowy po podpięciu vag blok-01 i kiszka nie cyka i nie wyświetla że jest coś uszkodzone no rozpacz auto idzie jak krowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 właśnie wyjaśniam, zaworek jest nowy bo nowy sklepowy po podpięciu vag blok-01 i kiszka nie cyka i nie wyświetla że jest coś uszkodzone no rozpacz auto idzie jak krowa Ale robiłeś test elementów w tym bloku czy tylko połączyłeś się z silnikiem? Samo połączenie się z silnikiem nie spowoduje procedury testu elementów. Nie pokazuje błędu nawet przy odpiętej wtyczce od N75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 jutro przewale jeszcze raz przez kompa i podam wyniki ---------- Post dopisany 07-07-2012 at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2012 at 23:17 ---------- Zrobiłem jak kolega napisał podłączyłem vag sprawdziłem błędy wchodzę w blok 10 test i kiszka cisza tak jakby nie było w aucie zaworu, może gdzieś po drodze jest jakaś wtyczka czy coś i to trzeba wyczyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 jutro przewale jeszcze raz przez kompa i podam wyniki---------- Post dopisany 07-07-2012 at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2012 at 23:17 ---------- Zrobiłem jak kolega napisał podłączyłem vag sprawdziłem błędy wchodzę w blok 10 test i kiszka cisza tak jakby nie było w aucie zaworu, może gdzieś po drodze jest jakaś wtyczka czy coś i to trzeba wyczyścić ? Rozumiem, że wykonałeś cały test - wszystkich elementów? Jeśli nie cyka i sterownik nie pokazuje żadnego błedu to dziwna sprawa. Przewody od wtyczki z N75 idą bezpośrednio do sterownika. Poszukaj jakiejś rozpiski pinów sterownika AEB i sprawdź miernikiem ciągłość przewodów, czy nie mają zwarcia. Dziwna sprawa - oby to nie był uwalony sterownik silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 ok muszę w takim razie pruć instalację postaram się podać wyniki jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 ok muszę w takim razie pruć instalację postaram się podać wyniki jak najszybciej Pruć nie musisz, jak będziesz wiedział które to piny to bierzesz miernik i sprawdzasz czy jest przejście. W sumie zamiast szukać możesz od razu sprawdzać wszystkie piny po kolei. Odłącz sterownik, podłącz miernik do jednego pinu we wtyczce a drugim leć po kolei we wtyczce od sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 ok więc jest tak, dwa przewody czerwono-zielony po włączeniu zapłonu ma masę a brązowo biały po dodaniu gazy dostaje na chwilkę prąd. Ten ziel-czer. idzie do kostki pod kompem a jak podłączę do niego prąd to słychać pompkę chyba paliwa czy to normalne? nadmieniam że jest nowy DV, N75, Turbina z przebiegiem 10000, układ dolotowy sprawdzony ciśnieniowo. Jedno jest ciekawe pewnego razu zaczął ciągnąć jak szalony przez 2 dni potem znowu krowa z kilometrowym łańcuchem zaczyna tak ciągnąć jak zdejmę jedną rurkę z turbiny ale tylko na niskich biegach. O co do jasnej tu chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 za szybko otwiera sie klapa od WG podmien N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 tak tylko sprawdzałem już 3 sztuki i zawsze to samo może ta klapka od wg jest za mocno uchylona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 zrób log przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 jakiekolwiek działanie z vag odpada dzieciak zgarnął laptop na wakacje, mam pytanko do szanownego gremium czy wężyk z kolektora ssącego ma iść na dv czy wg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 do DV-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się