Paszczak Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Tak 300 euro to zaboli napewno. Znalazłem używane po 80 funtów i może coś jeszcze z ceny zabije , gość mówi ze sprawna daje gwarancje miesiąc i przebieg pompy to 100k ale czy to prawda. Tak więc będę myślał ,dziś odpalil ładnie po wymianie filtra paliwa i powietrza i zaparkowalem przodem do dołu , lekki spadek .
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Jak będziesz odbierał osobiście to patrz na datę produkcji , (na zdjęciu w czerwonym kółku ) : 041120111301.jpg | piotrsob1 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Ta jest z grudnia 2000r i po przebiegu 220 kkm nadawała sie na złom. Czym młodsza tym większe szanse na mały przebieg.
Paszczak Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Ciekawe jest to, że jak postawię auto na noc pod robotą 20;00 -3;00 rano i autko stoi na płasko to ma problem, a jak wrócę i zaparkuje pod domem lekko przód do góry to odpala tylko czuję że lekko skacze silnik. Czy temperatura otoczenia ma też na to jakiś wpływ na pompę tandemową ? i czy można vagiem sprawdzić jakoś tą pompę czy jest sprawna czy nie ?? ---------- Post dopisany at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ---------- 300 ojro za pompkę (nawet podwójną) to nawet Helmuta zaboli Jasne masz racje, ale wiesz ile taki Helmut zarabia...? lekko liczac 2 tys. euro. To jeszcze mu zostanie na zatankowanie, zycie i mieszkanie. U nas jak zaplacisz 1500 zl tj. okolo 360 euro... to juz na nic nie zostaje.... A tu znalazlam jeszcze cos takiego, moze oplaca sie kupic? Pompa paliwa, vacu, wakum, tandem, dual TDi SKODA SEAT AUDI VOLKSWAGEN 038145209 - anonse.pl To jest tylko 170 funtów, to chyba nie drogo jak na UK. Danu niestety lini nie działa. ---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ---------- A czy będzie pasowała pompa z budy b7 ?? I czy koniecznie musi być od AWX czy może być inna ? ---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- A czy będzie pasowała pompa z budy b7 ?? I czy koniecznie musi być od AWX czy może być inna ?
kkam Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 wpływ ma pozycja samochodu, jak postawiasz przód niżej to paliwo sie nie cofa. pompa sie zapowietrza dlatego masz takie objawy. Pompe można sprawdzić manometrem, podłączasz manometr do pompy i patrzysz jakie daje ciśnienie, powinno być o ile dobrze pamiętam 7 bar przy 4tys obrotów
Paszczak Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Dzięki kkam. Ale czasem też stawiam , że przód jest wyżej wtedy napewno sie cofa a auto odpala tak więc sam juz nie wiem. Tak musze sprawdzić tandem i tak. Pozdro
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Popróbuj z różnumi ustawieniami, bo z tego można sporo wydedukować. Ważne żeby w danej pozycjii stał 8-10 godzin i dopiero próba odpalenia. Najbardziej mnie ciekawi czy odpali z przodem ustawionym do góry
Paszczak Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Popróbuj z różnumi ustawieniami, bo z tego można sporo wydedukować.Ważne żeby w danej pozycjii stał 8-10 godzin i dopiero próba odpalenia. Najbardziej mnie ciekawi czy odpali z przodem ustawinym do góry Właśnie odpala z przodem do góry i to mnie dziwi, bo też myślę że paliwo sie cofa a to przeczy przecież naszym założeniom. A póżniej ma problem z odpaleniem jak stoi płasko. O co w tym chodzi ?!
piotrsob1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Może krótko stał z przodem w górze ? Jeżeli z przodem w górze stał minimum 8 godzin i potem bez problemu odpalił ,to raczej przyczynyną nie będzie cofanie paliwa. Na Twoim miejscu przeprowadził bym próby pod tym kątem żeby być pewnym.
danu44 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Link dziala.... Pompa paliwa, vacu, wakum, tandem, dual TDi SKODA SEAT AUDI VOLKSWAGEN 038145209 - anonse.pl Moze Twoja przegladarka go blokuje, u mnie dziala bez problemu.. Ale gdyby miala Ci sie rzeczywiscie nie otworzyc, to tu jest co tam jest napisane... Pompa nowa oryginalna LUK montowana w silnikach Diesla TDI 1.4 1.9 2.0 + uszczelka 30zł 038_145_209 / A / E / H / K / N Cena 899 zl. Telefon 793-407-407 Telefon 2 606-213-468 Województwo kujawsko-pomorskie Miejscowość Bydgoszcz ---------- Post dopisany at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ----------
Paszczak Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Może krótko stał z przodem w górze ?Jeżeli z przodem w górze stał minimum 8 godzin i potem bez problemu odpalił ,to raczej przyczynyną nie będzie cofanie paliwa. Na Twoim miejscu przeprowadził bym próby pod tym kątem żeby być pewnym. No właśnie stał od 4:00 do 13:00 i przodem do góry i odpalił, a pod pracą stoi na płasko tylko ze w nocy i ma problem. Dla mnie to jakieś czary po żonka parkują go na 12 h na płasko i jej pali - raz sie zdążyło ze nie , a ja na 7 h mam problem. Kupię chyba ta tandemowa używek i zaryzykuje bo i tak nie mam wyjścia .
piotrsob1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Tak dedukując to jak stoi w dzień, to temperatura rośnie i powietrze w zbiorniku się rozszerza, wywołując lekkie nadciśnienie. W nocy sytuacja jest odwrotna i powstaje podciśnienie, to może tłumaczyć dlaczego w dzień odpala, a po nocy nie .
kkam Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 nie lepiej podjechać do mechanika i sprawdzić szczelność układu i jakie ciśnienie daje pompa? Co do podciśnienia/ nadciśnienia w zbiorniku to jest tam odpowietrznik który ma zapobiegać takim sytuacją.
piotrsob1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 nie lepiej podjechać do mechanika i sprawdzić szczelność układu i jakie ciśnienie daje pompa? Co do podciśnienia/ nadciśnienia w zbiorniku to jest tam odpowietrznik który ma zapobiegać takim sytuacją. Jak walczyłem z takim samym problemem w żonki A2-ce, to kilku mechaniorów rozłożyło ręce proponując po kolei wymieniać poszczególne elementy układu paliwowego, kilku słysząc jakie objawy wogóle nie podjeło się roboty , bo dotarcie do przyczyny jest praco i czasochłonne. Pomiary ciśnienia nic nie dają ,bo niesprawna jak już zaśsie paliwo to ciśnienie było prawi takie same jak w dobrej. A co do zaworu odpowietrzającego, to wyrównuje on ciśnienia po przekroczeniu pewnej wartości różnicy ciśnień, napewno nie jest to poprostu rurka do zbiornika.
kkam Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Poniżej schemat pompy tandemowej, na czerwono zaznaczyłem zaworek, którego uszkodzenie powoduje problemy z odpaleniem po dłuższym postoju. pomaga wstawienie dodatkowego zaworka na powrocie z pompy, ważne żeby jego ciśnienie otwarcia wynosiło 1 bar <br /><br />
piotrsob1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Poniżej schemat pompy tandemowej, na czerwono zaznaczyłem zaworek, którego uszkodzenie powoduje problemy z odpaleniem po dłuższym postoju. pomaga wstawienie dodatkowego zaworka na powrocie z pompy, ważne żeby jego ciśnienie otwarcia wynosiło 1 barhttp://s16.postimage.org/v237cj6qp/pompa.jpg <br /><br /> Żeby sprawdzić czy jest to wina tego zaworka który zaznaczyłeś, proponuje zacisnąć elastyczny przewód założony na ten kruciec (przez dwie baszki, szczypcami typu mors lub małym imadełkiem) na czas postoju przez noc . Rano zdejmiesz zacisk i będzie wiadomo czy odpalił
Paszczak Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 Poniżej schemat pompy tandemowej, na czerwono zaznaczyłem zaworek, którego uszkodzenie powoduje problemy z odpaleniem po dłuższym postoju. pomaga wstawienie dodatkowego zaworka na powrocie z pompy, ważne żeby jego ciśnienie otwarcia wynosiło 1 barhttp://s16.postimage.org/v237cj6qp/pompa.jpg <br /><br /> Żeby sprawdzić czy jest to wina tego zaworka który zaznaczyłeś, proponuje zacisnąć elastyczny przewód założony na ten kruciec (przez dwie baszki, szczypcami typu mors lub małym imadełkiem) na czas postoju przez noc . Rano zdejmiesz zacisk i będzie wiadomo czy odpalił Pomysł ciekawy, tylko jak nie odpali i utknę z autem pod pracą to będzie śmiesznie
piotrsob1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Gorzej niż jest na pewno nie będzie, zaciskaj, może być tylko lepiej
Paszczak Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 A która uszczelka pasuje to tej pompy ? : gumowa czy ta sztywna "metalowa". Niestety auto potrzebuje codziennie i nie mogę wyjąć pompy ;/
piotrsob1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zaciśnij ten przewód bez wyjmowania pompy Mam nadzieję że dojdziesz do tego przewodu szczypcami po zdjęciu górnej osłony silnika. Co do uszczelnienia ,patrząc po roczniku to raczej w Twojej będą dwie silikonowe, chyba że pompa była już wymieniana.
Paszczak Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 Zaciśnij ten przewód bez wyjmowania pompy Mam nadzieję że dojdziesz do tego przewodu szczypcami po zdjęciu górnej osłony silnika. Pompa jest od tyłu silnika dobrze widziałem. ?! Dziś pewnie nie zrobie ale może jutro sie uda. ---------- Post dopisany at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ---------- Uszczelka jest gumow jedna duża i jedna malutka. Z tego co widzę to pompa z b7 jest ta sama więc jak znajdę np 2007 to brać taką i koniec ?! ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 17:09 ---------- Szukam i szukam tak z ciekawości jakiś schematów silnika 1.9 tdi b6 b7 z opisem poszczególnych części i znaleźć nie mogę. Ktoś posiada i się podzieli ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się