domestos Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Ostatnia wiadomość mnie trochę podłamała, uszczelka pod głowica powiedziała papa. Chciałem się dowiedzieć co zrobić żeby wszystko było dopięte na tip top? jakie części kupić? co najlepiej sprawdzić? Co dodatkowo zrobić przy takim remoncie? i oczywiście jakie koszta się z tym wiążą? dodam, że auto doinwestowane, wszystko wymieniane na czas i szkoda mi go robić byle zrobić bo nie chciał bym się rozstawać z moim maleństwem. Zamierzałem trochę zainwestować w tuning ale teraz trzeba postawić audiankę najpierw na koła:P Wiec proszę o pomoc!!!! Damian
haras Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Uszczelka pod głowicę, uszczelka dolotu i wydechu, pod dekiel wałków, warto zmienić uszczelniacze na zaworach, zplanować głowicę, można sprawdzić łańcuszek i napinacz czy nie wymagają wymiany. Ja u siebie zmieniałem uszczelkę to części kosztowały mnie 400zł, z planowaniem 650zł
sardo Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Dodaj jeszcze komplet nowych śrub, płyn i olej. Czas potrzebny to wieczorem rozebranie rano plant potem wymiana uszczelniaczy i tego co trzeba składanie i wieczorem autko śmiga taki był czas u mnie.
domestos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 planowanie czy całkowita regeneracja bo oleju trochę łykał? ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 05:58 ---------- głowica zdjeta i tak na silniku AVJ głowica APU. blok silnika tez do wymiany masakra koleś co sprzedawał mi to auto rok temu umywa ręce. on nic nie wie:\ klubowicze pomocy czy muszę kupować blok od avj czy inny by podpasywał na przykład od WV? no i głowicę. a może cały słupek od innego silnika nie wiem czy by pasował od innej 1.8 T?
pioteros Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 blok pekniety? kup caly goly slupek bez osprzetu to wyjdzie ci najtaniej, najlepiej taki jaki byl ori w samochodzie zeby bylo bez kombinowania
domestos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 ciężko jest namierzyć. nie wiem jak wyglądała sprawa wcześniej z tym samochodem ale miał głowice od APU z B5 a resztę AVJ z B6. Widać ze silni po kolizji zaworów. głowica szkoda gadać no i blok nie za ciekawy ma rysę, że paznokieć wchodzi ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- Czy to forum żyje. Nikt nie wie jak to zrobić? muszę wymienić głowicę i blok. chciał bym się dowiedzieć jak to skompletować żeby może coś na tym remoncie ugrać. Jakieś pomysły? głowicę upatrzyłem od AVJ ale może sa jakieś modernizacje żeby dobrać inny blok ?
chrosta Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 mam caly silnik taki jak co to pisz gg 2731831
domestos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 nie mam gg podaj nr na priv ---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ---------- macie jakieś pomysły?
pioteros Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Mozesz wsadzic glowice od najstarszego aeb'a ktory miak najwieksze kanaly dolotowe, reszta z innych silnikow miala takie same, ciut mniejsze Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domestos Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Mozesz wsadzic glowice od najstarszego aeb'a ktory miak najwieksze kanaly dolotowe, reszta z innych silnikow miala takie same, ciut mniejszeWysłane z mojego HTC EVO 3D X515m w końcu ciekawa propozycja:) a jak sie ma sprawa z osprzętem wszystko pasuje od AVJ? No i co z blokiem? ten co mam kompresji na bank nie będzie trzymał
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Blok moze byc od avj, tylko nie wiem czy napinacz lancuszka walkow twoj ktory ma zmienne fazy podejdzie do glowicy aeb'a, musisz poszperac conieco na ten temat, najlepiej znalezc kogos kto ma tak zmodyfikowany motor Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domestos Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 sblok tez mam do wymiany, wiec podejdzie od każdego 1,8T. Chcialem sie dowiedzieć czy silnik BFB będzie pasował do osprzętu AVJ? i czym te silniki sie różnią?
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Generalnie ten sam motor Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domestos Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 czyli można brać bez problemu? Generalnie a dokładnie jakaś różnica musi być?
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Roznica jest tylko w kompie, wtryski, turbo, slupek podchodza bez.przerobek Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domestos Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 wielkie dzięki a lepiej szukać w całości czy coś składać?
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 W sumie jakbys skladal to mialbys pewnosc ze kazdy element silnika jest cacy, plus nowe uszczelki itp.. wiadomo wiecej kasy i czasu ale lepsza robota Ostatni kupilem od jednego goscia z allegro turbine z bfb z b7, koles mowil ze ma tylko 50tys najechane, nie potwierdze tego ale smiga jak na razie az milo wiec moze mowil prawde, moze ma jeszcze caly slupek od tego silnika to bys sie zapytal ile chce Jutro moze znajde namiar do niego jak zechcesz, no i zapytasz sie o przebieg i zobaczymy czy powie tyle ile mi powiedzial ;p Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m ---------- Post dopisany at 06:05 ---------- Poprzedni post napisany at 01:24 ---------- o niego mi chodzilo: Audi A4 B7 18T turbosprężarka (2441702140) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
domestos Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 jutro zadzwonię. A BFB od którego roku wychodziło?
krzysiekml Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 jutro zadzwonię. A BFB od którego roku wychodziło? 2002 jakoś tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się