montorsi Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Forumowiczów. Bardzo proszę o fachową pomoc, mianowicie mam następujący problem. Kupiłem samochód 1,5 miesiąca temu, wcześniej miałem Audi A3 1.8T 98r, benzynę, autko szło aż miło naprawdę nie było modyfikowane , ale na 3-4 biegu rwało aż miło. Co do mojego AVANTA 1.8T BEX kupując go , oczywiście odbyłem jazdę próbną - koleś mówił dociś mu , nie wiem czy jechał na LPG czy na benzynie, no ale zbierał się mrawo, tłumaczyłem to sobie tym że OK, jednak autko waży prawie 400kg więcej więc może stad ta różnica. Zakupiłem samochód, po 1,5 podjechałem do znajomego mechanika, w ramach wymiany rozrządu, filtrów oraz wahacza gdzie przy okazji poprosiłem go by zrobił mi LOGI i przeczyścił przepustnice, bo myślałem że to ona jest powodem tego ze auto no ni ema kopa, jedzie tak jakby wogóle TURBO się nie uruchamiało. Na next dzień odebrałem samochód, po jeździe próbnej czuć ze auto tak powyżej 2,5tyś obr ciągnie, naprawdę było to zauważalne, lecz po przejechaniu 40km, wszystko wróciło do normy czyli znów brak mu mocy! Proszę o analizę błędów i logów które mi mechanik zrobił. Kurcze nie mam siły już co może być powodem tego ze autku brakuje mocy. Jeśli ktoś podjął by się pomocy mi w promilu 50km (Jastrzębie Zdrój) podjadę i zapłacę jestem już tak zdesperowany i przygnębiony tym że na 3 biegu autkiem nie potrafię wyprzedzać bo brakuje mu tego kopa. Błędy: *P1128/7536/001 - Podstawowa adaptacja mieszanki : System zbyt ubogi - BŁĄD STAŁY, *P1292/17700/004 - Termostat F265 - Układ chłodzenia silnika sterowania wg. charakterystyki - BŁĄD SPORADYCZNY VAG LOG: kanały: 002- 21.8% 2.6ms 3.3g/s 115- 21.8% 780mbar 118- 0% 780mbar
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Z tych logów to raczej nic nie da sie wywróżyć, musisz zrobic logi dynamiczne i wtedy wstawić, problemem może być instalacja gazowa, możesz na szybko to sprawdzic odpinając aku, skasują się błędy i nie włączając gazu pojeżdzic na benzynie i zobaczyc jak sie wtedy zachowuje.
Pretor Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Podjedź na spota do Żor w czwartek i zagadaj na PW do kolegi seves z Rybnika może podjedzie na spota to będziesz mógł porównać, on też ma BEXa. Mogę zabrać VCDSa i zrobimy logi.
montorsi Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Oto przy olbrzymiej pomocy "Pretor"a uzyskałem LOGI z wycieczki po E81: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Bardzo proszę o analizę.
krzysiekml Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 przepływka za mało mierzy to na pewno, brak mu ok.30KM,być może dziurka w dolocie lub też DV puszcza.Logi to na LPG czy BP robione?
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 To sa logi na benzynie czy na lpg? Przepływka cos mało pokazuje przy 190 km powinna sporo więcej. ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ---------- :decayed:
montorsi Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 To są logi robione na benzynie. No właśnie mi też tak na czucie auto jedzie jakby było bez doładowania i miało ze 140KM-150KM. Co radzicie uszczelnić , wymienić? Doradzcie, bo wiadomym jest że jak odstawie auto do mechanika to ten zacznie wymieniać i wymieniać....aż mi naraz urośnie suma z 3 zerami.
krzysiekml Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 sprawdz szczelność całego dolotu łącznie z zaworem DV i wężyki podciśnienia też,ten pierwszy błąd P1128 to jest na obu paliwach?
montorsi Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 sprawdz szczelność całego dolotu łącznie z zaworem DV i wężyki podciśnienia też,ten pierwszy błąd P1128 to jest na obu paliwach? Ten błąd jest na LPG i benzynie. Praktycznie po wyłączeniu samochodu, przekręceniu stacyjki błąd juz jest.
montorsi Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Błąd był kasowany ale jak piszę po przejechaniu kilkudziesięciu km błąd znów się pojawia. Z tą przepływką to można samemu ją jakoś sprawdzić czy jest sprawna czy felerna? Ostatnio mechanik wymieniał mi filtry, czyścił przepustnicę i ją adoptował, więc myślę że chyba zauważył by że jest coś nie tak z nią?
krzysiekml Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 po logach widać,że słaba a mechanik to musi się znać żeby stwierdził,że coś nie halo z MAF-em,twoje wskazania pokazują sprawną serię silnika BFB a nie BEX. Jak możesz to podmień przepływkę,filtr paliwa wymieniony?
montorsi Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Filtr paliwa nie był wymieniany. Było sprawdzane ciśnienie w pompce paliwa i daje 4,0bar - czyli OK. A odłączając przepływkę można zdiagnozować właśnie w silnikach 1.8T sprawność przepływki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się