Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale to nie jest zaden wyznacznik wstarczy ze sie jezdzi agresywnie motor wyzsxa temp pracy i olej bedxie odparowywal na sciankach cylindrow i 100 ml zniknie co nie znaczy ze masz robic remont silnika od razu.A co zrobisz jak kupisz nowe aauto w salonie i bedzie troche bralo a jes duza sxansa ze bedzie troche szukanie problemu na sile ;-)

Jakiś czas temu zapytałem zdziwiony kolesia z autowaw dlaczego ciągle stoją u niego pozacierane porsche 911 turbo, cayenne turbo i tak w koło. Powiedział że te bryki potrafią połknąć nawet do 1l na 1000km i jeżeli ktoś tego nie wie to może mieć problem i to drogi. Naprawa cayenna wyniosła u niego ok 60k zł. W salonie kolesiowi zaśpiewali ~150K zł. Ci to dopiero musieli być zdziwieni:facepalm:

Opublikowano
Ale to nie jest zaden wyznacznik wstarczy ze sie jezdzi agresywnie motor wyzsxa temp pracy i olej bedxie odparowywal na sciankach cylindrow i 100 ml zniknie co nie znaczy ze masz robic remont silnika od razu.A co zrobisz jak kupisz nowe aauto w salonie i bedzie troche bralo a jes duza sxansa ze bedzie troche szukanie problemu na sile ;-)

Oczywiście, ale ani ja ani ociec lekkiej nogi nie mamy.

Trochę to znaczy ile ? Nie sądzę aby nowe łykało 100ml na 1000km ? Wiem o co Ci chodzi, wszyscy wiedzą, że fabryka dała doopy z 2.0tfsi i sam wiesz, że to nie jest normalne zużycie tylko ściemnianie przez producenta i brak woli wzięcia na klatę swojego błędu. Jak bym zastał taki problem w nowym aucie i braku woli rozwiązania problemu przez producenta to bym szybko zmienił markę.

milart, filtry Knecht, Bosch, Mann są bdb, natomiast nigdy nie używałem K&N a niektórzy chwalą.

---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ----------

Ale to nie jest zaden wyznacznik wstarczy ze sie jezdzi agresywnie motor wyzsxa temp pracy i olej bedxie odparowywal na sciankach cylindrow i 100 ml zniknie co nie znaczy ze masz robic remont silnika od razu.A co zrobisz jak kupisz nowe aauto w salonie i bedzie troche bralo a jes duza sxansa ze bedzie troche szukanie problemu na sile ;-)

Jakiś czas temu zapytałem zdziwiony kolesia z autowaw dlaczego ciągle stoją u niego pozacierane porsche 911 turbo, cayenne turbo i tak w koło. Powiedział że te bryki potrafią połknąć nawet do 1l na 1000km i jeżeli ktoś tego nie wie to może mieć problem i to drogi. Naprawa cayenna wyniosła u niego ok 60k zł. W salonie kolesiowi zaśpiewali ~150K zł. Ci to dopiero musieli być zdziwieni:facepalm:

1 l na 1000 :kox: masakra aż trudna do uwierzenia. I co kolega tak to zostawił i zapłacił bez mrugnięcia ?

Opublikowano

Znajomy naprawia te fury a przyprowadzili je jacyś młodzi piękni i nie biedni. Płacili ze łzami w oczach i najciekawsze jest to że serwis nie uznał im gwarancji bo pozacierali silniki a przecież z instrukcji powinni wiedzieć że trzeba mieć beczkę oleju w bagażniku:doh:

---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

Tutaj możecie poczytać o problemach z olejem w Porsche:

Forum internetowe Porsche Club Poland :: Zobacz temat - Cayenne Turbo OLEJOŻERCA ???!!

Opublikowano

Ciekawe czy wogole bagnet jest w standardzie w tych prosiakach skoro do nowego audi trzeba sobie dokupowć :facepalm:

Opublikowano
Ale to nie jest zaden wyznacznik wstarczy ze sie jezdzi agresywnie motor wyzsxa temp pracy i olej bedxie odparowywal na sciankach cylindrow i 100 ml zniknie co nie znaczy ze masz robic remont silnika od razu.A co zrobisz jak kupisz nowe aauto w salonie i bedzie troche bralo a jes duza sxansa ze bedzie troche szukanie problemu na sile ;-)

Oczywiście, ale ani ja ani ociec lekkiej nogi nie mamy.

Trochę to znaczy ile ? Nie sądzę aby nowe łykało 100ml na 1000km ? Wiem o co Ci chodzi, wszyscy wiedzą, że fabryka dała doopy z 2.0tfsi i sam wiesz, że to nie jest normalne zużycie tylko ściemnianie przez producenta i brak woli wzięcia na klatę swojego błędu. Jak bym zastał taki problem w nowym aucie i braku woli rozwiązania problemu przez producenta to bym szybko zmienił markę.

milart, filtry Knecht, Bosch, Mann są bdb, natomiast nigdy nie używałem K&N a niektórzy chwalą.

---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ----------

Ale to nie jest zaden wyznacznik wstarczy ze sie jezdzi agresywnie motor wyzsxa temp pracy i olej bedxie odparowywal na sciankach cylindrow i 100 ml zniknie co nie znaczy ze masz robic remont silnika od razu.A co zrobisz jak kupisz nowe aauto w salonie i bedzie troche bralo a jes duza sxansa ze bedzie troche szukanie problemu na sile ;-)

Jakiś czas temu zapytałem zdziwiony kolesia z autowaw dlaczego ciągle stoją u niego pozacierane porsche 911 turbo, cayenne turbo i tak w koło. Powiedział że te bryki potrafią połknąć nawet do 1l na 1000km i jeżeli ktoś tego nie wie to może mieć problem i to drogi. Naprawa cayenna wyniosła u niego ok 60k zł. W salonie kolesiowi zaśpiewali ~150K zł. Ci to dopiero musieli być zdziwieni:facepalm:

1 l na 1000 :kox: masakra aż trudna do uwierzenia. I co kolega tak to zostawił i zapłacił bez mrugnięcia ?

co ma do tego 2.0 TFSI bo nie bardzo rozumie? Oba moje subaru braly miedzy 0-150 ml na tysic w zaleznosci od tego jak sie jezdzilo , kilka poprzednich tez mialem chyba jedno auto ktore nie bralo wcale ale silnik byl tak prosty ze mogl jezdzic nawet na oliwie z oliwek.O problemie olejewym i szukaniu przyczyn mozna mowic powyzej 200 - 300 ml a powaznym przy 500 ml wiec nie rozumie powodu robienia wielkiego ale ze 100 ml w uzywany przebiegiem pewnie powyzej 100 k ( tym bardziej ze kolega napisal ze nie zawsze bierze )

Tak z ciekawosci zapytam ponownie co zrobisz jak zmienisz samochod uzywany czy nowy i bedzie ci bral 100 ml bedziesz robil remont silnika ? bo w samochodzie uzywanym jestes w stanie sprawdzic wszystko tylko nie zuzycie oleju , no chyba ze bedzie go plabowal przed kupnem :grin:Robisz jakas niepotrzebna schize i tyle.

Opublikowano

Turdzi tu raczej chodzi o to , że nikt się nie dziwi ,że takie jak twoje 2.0 TFSI biorą olej , bo o tym każdy dobrze wie, tak samo jak subaru lubią wypić, taka konstrukcja silnika, ale żeby 3.0 tdi brało cokolwiek to pierwsze słyszę i nie ma co tu dramatyzować tylko jeszcze nigdy nie słyszałem od nikogo ,że musiał dolewać oleju i tu jest ta różnica :wink:

Opublikowano

Panika nie wchodzi w grę. Niech panikują ci od Porsche:polew: A co do przebiegu to do 100k jeszcze trochę mi brakuje:wink:

Opublikowano

Turdzi, peace, wyluzuj kolego bo nie wiem o co Ci chodzi. Mowa konkretnie o aucie milarta a Ty wyjeżdżas z subaru i olejami wyczynowymi. Jakoś w stosunku do swojego nie jesteś tak ekstremalny. Zanim kupiłeś tfsi sam jeździleś po koncernie za zurzycie a teraz twierdzisz, że jest wszystko tak jak być powinno. Troche obiektywizmu.

z mojej strony eot w tym temacie

Opublikowano

Bardzo cie chyba boli to TFSI bo zaczoles tu o nim ni z gruszki ni z piertuszki i jak tylko masz okazje caly czas pijesz do niego , a co ma piernik do wiatraka w tej dyskusji ze sie tak zapytam , po za tym ze pokazales ze masz z nim jakis problem ...........

Jezli mamy byc juz precyzyjni to po koncernie jezdzilem po doswiadczeniach z 2.0 TDI a nie TFSI no i ku twojemu mieszczesciu akurat trafil mi sie egzemplarz ktory nie bierze oleju wiec nie mam po czym jezdzic , a jak juz mowa o tej jednosce widac Audi ma taka polityke i nie przyznaje sie do bledow i tu i tak samo w przypadku 2.0 TDI , pompy wody w S4 V6T i napinacza w twoim ukochanym 3.0 TDI tak ze twoj znienawidzony TFSI nie jest jedyny :wink:

Opublikowano

Chyba ty masz jakiś problem, bo mi to lotto. Nie mam i nie zamierzam miec tfsi więc nie mój problem.

A że ci nie bierze to w to też nie wierzę tylko chyba cieżko sie przyznać :wink: Znajomy ma poliftowego allroada tfsi i problem oleju u niego też jest. Więc chyba miałeś wyjątkowe szczęście i trafił ci sie model vip audi selection :whistling:

A temacie ma tyle wspólnego co subaru do którego nawiązałeś :wink:

Opublikowano

Jak mozna miec "problem" z jakimkolwiek silnikiem??:kox::naughty:Powaznie nie kumam "masz problem z tfsi":grin:

Opublikowano
Turdzi tu raczej chodzi o to , że nikt się nie dziwi ,że takie jak twoje 2.0 TFSI biorą olej , bo o tym każdy dobrze wie, tak samo jak subaru lubią wypić, taka konstrukcja silnika, ale żeby 3.0 tdi brało cokolwiek to pierwsze słyszę i nie ma co tu dramatyzować tylko jeszcze nigdy nie słyszałem od nikogo ,że musiał dolewać oleju i tu jest ta różnica :wink:

Dokładnie tak to zrozumiałem.

Opublikowano

Mam 3.0tdi i 100ml na tysiąc łyka, przebieg 35 kkm olej castrol LL taki leje serwis. Chyba nie ma silnika z turbo w którym nie ubywa oleju, chociażby przez samą sprężarke

Opublikowano
Mam 3.0tdi i 100ml na tysiąc łyka, przebieg 35 kkm olej castrol LL taki leje serwis. Chyba nie ma silnika z turbo w którym nie ubywa oleju, chociażby przez samą sprężarke

Czyli miedzy wymianami dolewasza 3.5L????:shock3::shock3:

Opublikowano

zmieniam co 15kkm, 35 to obecny przebieg. W tym silniku jest 8,2 litra oleju. Poprzedni tdi (nówk sztuka) też spalał olej, nic w tym dziwnego.

Opublikowano
Mam 3.0tdi i 100ml na tysiąc łyka, przebieg 35 kkm olej castrol LL taki leje serwis. Chyba nie ma silnika z turbo w którym nie ubywa oleju, chociażby przez samą sprężarke

Czyli miedzy wymianami dolewasza 3.5L????:shock3::shock3:

Ciekawy wniosek przeciez nic takiego nie napisał..

Opublikowano

Nie doczytalem dobrze.

Przeczytalem,ze leje LL i zmienia co 35:facepalm::grin:

Opublikowano
zmieniam co 15kkm, 35 to obecny przebieg. W tym silniku jest 8,2 litra oleju. Poprzedni tdi (nówk sztuka) też spalał olej, nic w tym dziwnego.

W tym silniku ilosc oleju zalezy od modelu Audi.Ja mam coś koło 7,5 litra.(7,6)

Tobie widocznie spala,mi jeśli nawet to kompetnie niezauważalnie,dolewek tez zadnych nie robię.Paliwo chyba tez mi sie nie dostaje przez dopalanie dpf-a więc różnie z tym jest.Jednym żre innym nie,pewnie sposób jazdy też ma znaczenie,jak się silnik dotarł,etc.

Opublikowano

Ja robię 80% przebieg miejski, często niedogrzany silnik. Co by być dokładnym, to na 10000 km dolałem 0,7 litra oleju.

Ja jeszcze nie miałem auta (beznzyna, diesel, nowe, używane) żeby nie brał symbolicznie oleju, zwłaszcza turbo. Sprężarka zimna, albo mocno obciążona, przez to że jest chłodzona i smarowana olejem musi powodować jego ubytek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...