karlik85 0 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Statyczne normalnie: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM druga próba jest pełna 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wszystkim dziękuję za wskazówki, poświęcony czas i zaangażowanie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Delikatnie przeplywka Ci nie domaga, kat wtrysku do delikatnej korekty moze ktos jeszcze cos zauwazy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlik85 0 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 kąt wtrysku sprawdzę po wymianie rozrządu za 2 miesiące, a co można jeszcze powiedzieć więcej o parametrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 występuje chwilowe nie doładowanie przez upośledzoną prace sterowania, uk. podciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlik85 0 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 no jest słyszalne jakby lekkie syczenie ale nie potrafię zlokalizować dokładnie gdzie,tylko tyle że w rejonie turbiny. Nieszczelności na opaskach nie zauważyłem. Próbowałem na 3biegu w miejscu gaz+lekkie sprzegło w środku jest słyszalne ale już w komorze silnika za głośno no i szkoda sprzęgła więc dalej nic z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się