Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem -kontrolki na zegarach-jakie mogą być przyczyny?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,panie staram się opanować ale to trudne wczoraj rano pojechałem na ryby zaparkowałem samochód i tak ze 4 godziny sobie stał wszystko było ok wchodzę odpalam:zemdlal: atu kur.a Boże Narodzenie świeci wszystko jak na choince i do tego piszczy prędkościomierz nie działa,świeci kontrolka od ręcznego wyskakuje jeszcze większa na wyświetlaczu że coś nie tak z hamulcami no do tego jak by było jeszcze mało świeci kontrolka od silnika i jakaś żółta kontrolka z światłem świecącym w dół i strzałkami od promieni w górę i w dół to to już nie wiem co to jest samopoziom? Kur.a jestem stolarzem nie elektronikiem mało jeszcze tego do lampek dołączył również jeba.y ABS a żeby mnie dobić to już po za tematem jadąc zaprzęgiem mikołaja do domu słysze piiiiiiii, i co wyskoczyło że paliwo się kończy i nie wiem czemu jak zawsze raz piszczało to mi tak przez całą drogę przypominała że paliwa jest mało.

Proszę wszystkich w miarę możliwości bo bliski jestem wbicia siekiery w komputer tego samochodu odpowiedz co tu zrobić?:facepalm::suicide_anim:bo albo ocipieje ja albo przestanę wierzyć w markę audi.

Opublikowano

może akumulator ci pada ?? bo wszystko naraz zepsuć się nie mogło. akumulator za małe napięcie daje i ci wywala choinkę. ja bym podładował aku i zobaczył co będzie. może pomoże.

Opublikowano

spróbować zawsze można jestem tak wkurwio.y że patrzeć mi się na to auto nie chce

Opublikowano

Multimetr do ręki i:

1. Przykładasz do aku i patrzysz jakie napięcie: powinno być między 12,5V a 13,7V.
  2. Odpalasz furę i znów przykładasz do aku: powinno być 14,2V do 14,4V.
  3. Podpinasz pod VAG i patrzysz jakie błędy: wklej je tutaj, potem skasuj i pojeździj (o ile się da).