Krzysiek29 A4 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Panowie,panie staram się opanować ale to trudne wczoraj rano pojechałem na ryby zaparkowałem samochód i tak ze 4 godziny sobie stał wszystko było ok wchodzę odpalam:zemdlal: atu kur.a Boże Narodzenie świeci wszystko jak na choince i do tego piszczy prędkościomierz nie działa,świeci kontrolka od ręcznego wyskakuje jeszcze większa na wyświetlaczu że coś nie tak z hamulcami no do tego jak by było jeszcze mało świeci kontrolka od silnika i jakaś żółta kontrolka z światłem świecącym w dół i strzałkami od promieni w górę i w dół to to już nie wiem co to jest samopoziom? Kur.a jestem stolarzem nie elektronikiem mało jeszcze tego do lampek dołączył również jeba.y ABS a żeby mnie dobić to już po za tematem jadąc zaprzęgiem mikołaja do domu słysze piiiiiiii, i co wyskoczyło że paliwo się kończy i nie wiem czemu jak zawsze raz piszczało to mi tak przez całą drogę przypominała że paliwa jest mało. Proszę wszystkich w miarę możliwości bo bliski jestem wbicia siekiery w komputer tego samochodu odpowiedz co tu zrobić?:suicide_anim:bo albo ocipieje ja albo przestanę wierzyć w markę audi.
cougarr2 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 może akumulator ci pada ?? bo wszystko naraz zepsuć się nie mogło. akumulator za małe napięcie daje i ci wywala choinkę. ja bym podładował aku i zobaczył co będzie. może pomoże.
Krzysiek29 A4 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 spróbować zawsze można jestem tak wkurwio.y że patrzeć mi się na to auto nie chce
fahur Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Multimetr do ręki i: Przykładasz do aku i patrzysz jakie napięcie: powinno być między 12,5V a 13,7V. Odpalasz furę i znów przykładasz do aku: powinno być 14,2V do 14,4V. Podpinasz pod VAG i patrzysz jakie błędy: wklej je tutaj, potem skasuj i pojeździj (o ile się da). Jeżeli w pkt. 1. wyjdzie mniej niż 12,5V - odłącz klemy i podepnij pod prostownik na jakieś 12 - 16h. Być może aku jest jeszcze do uratowania. Jeżeli nie chcesz się bawić i aku odsłużył już swoje, czytaj ma więcej jak 4 lata, to możesz zafundować sobie nowy. Jeżeli w pkt. 2. wyjdzie mnie niż te 14V, to znaczy, że masz problem z ładowaniem, czyli alternator = warsztat. Ogólnie to tak, jak napisał cougar22 - wszystko na raz się raczej od stania na słońcu nie popsuło, ale np. jakaś komunikacja między sterownikami mogła paść (vide - złamany kabel).
Krzysiek29 A4 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 jezdzić się da tylko mi nerwy nie pozwalają na to wszystko patrzeć jutro rozkminie jakiegoś chłopa z vag-iem i tą miarka napięcia,a teraz go podładuje trzeba odpinać klemy przy ładowaniu czy mogę podłączyć tak jak jest podpięty do klem ten akumlator?
Magicbattle Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 mozesz na podpietych klemach to nic nie przeszkadza
Krzysiek29 A4 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Panowie a czy uwalony czujnik ABS w lewym kole może być przyczyną? podobno z niego z czytuje prędkość samochodu to by tłumaczyło świecące kontrolki od hamulca ABS i ręcznego no i nie pokazywanie prędkości???????taka myśl mi się nasuwa.
gadi Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Mogło ci jakieś zwierze wleźć pod maske i przegryźć przewody.
cougarr2 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 ładuj aku, jak nic nie da trzeba szukać dalej. czasem najprostsze rozwiązania dają efekt.
darkle Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Czujnik ABS nie zrobiłby aż takiej choinki. Może faktycznie jakieś zwierzątko pożarło izolację na jakichś kablach? Miałem tak kiedyś w oplu - skruszyła się izolacja na głównej wiązce z silnika do komputera i też był taki efekt, wszystko świeciło, ABS poduszki i wszystko co się dało:kox: Na szczęście dość szybko udało się dojść co to i poizolować kabelki.
Krzysiek29 A4 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 panowie komp nie chciał się połączyć w ogóle akumlator ładowałem dalej to samo i wreszcie sprawdziłem bezpieczniki nigdy tam nie zaglądałem w ogóle nie zaglądam bez powodu nigdzie co się okazuje bezpieczniki były zaśniedziałe po wyciągnięciu wszystkich i włożeniu z powrotem poruszaniu kostką od ABS VAG się połączył pokasował błędy i spokój gość mi tylko powiedział żebym kupił jakiś spray kontaktowy i pstrykną w każdą kostkę i bezpiecznik bo za często nie były otwierane i czyszczone i po prostu słabo się stykają i nie ma komunikacji i co najlepsze powiedział że może to jest przyczyna ale nie koniecznie problem może wrócić to będziemy szukać.Na razie dziękuje za uwagi i rady jak się pojawi problem to dam znać.
fahur Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 [...] co się okazuje bezpieczniki były zaśniedziałe po wyciągnięciu wszystkich i włożeniu z powrotem poruszaniu kostką od ABS VAG się połączył pokasował błędy i spokój gość mi tylko powiedział żebym kupił jakiś spray kontaktowy i pstrykną w każdą kostkę i bezpiecznik bo za często nie były otwierane i czyszczone i po prostu słabo się stykają i nie ma komunikacji[...] Może Ci je zalewa? Bezpieczniki raczej same z siebie nie śniedzieją. U siebie mam większość oryginalnych, nigdy nie ruszanych, a zaśniedziałe nie są...
Krzysiek29 A4 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 nie wiem ale nie przypominam sobie żeby je coś zalało raczej jest to nie możliwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się